.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند.
بعضی رد صلاحیت ها اصلا قابل دفاع نیست
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند. (ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
جرایم انتخاباتی از نگاه قوانین ایران(ديدگاه)
(ادامه)
متن کامل نامه زنان اصولگرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
170میلیارد تومان کسرى بودجه در آموزش‌وپرورش مازندران‌
(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
367 واحد نانوایی مازندران دوگانه سوز شدند
(ادامه)
فشار گاز در مازندران رو به بهبودی است
(ادامه)
مشکل گاز مازندران تا48ساعت آینده برطرف میشود
(ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
مشکل گاز استان های شمالی در چند روز آینده حل می شود
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعی دو هفته ای گاز مردم استان های شمالی کشور اظهار داشت: مشکل گاز استان های شمالی دوشنبه یا سه شنبه آینده حل خواهد شد. (ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
کرسی جایگزین بخاری گازی در مازندران شد
(ادامه)
فشار گاز در گیلان به 240 پوند کاهش یافته است
(ادامه)
گاز به واحدهای صنعتی و CNG مازندران رسید
(ادامه)
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط .... تشکیل ستاد بحران در شرکت گاز مازندران
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط ....(ادامه)
مسلم سليماني غدير، عيد شايستگي(ديدگاه)
مسلم سليماني(ادامه)
احداث يك جزیره در دریاي خزر
(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
افتتاح مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور در رامسر
(ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
مهدی علیپور اولين امتياز نفت شمال(ديدگاه)
مهدی علیپور(ادامه)
مهربانو مرادی بانوی 125 ساله گیلانی اهل روستای دو ساله ده عمارلو از توابع شهرستان رودبار است که تاکنون یک تار موی از سر وی سفید نشده است و رمز طول عمر خود را کار و تلاش و استفاده از غذاهای تازه و محلی می داند.وی دارای 2 فرزند و 60 نوه و...
پيرزن125ساله گیلانی یک تارموی سفیددر سر ندارد
مهربانو مرادی بانوی 125 ساله گیلانی اهل روستای دو ساله ده عمارلو از توابع شهرستان رودبار است که تاکنون یک تار موی از سر وی سفید نشده است و رمز طول عمر خود را کار و تلاش و استفاده از غذاهای تازه و محلی می داند.وی دارای 2 فرزند و 60 نوه و... (ادامه)
محور هراز 10 شب مسدود است
(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.529 seconds.