.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاشیه های دیدارتیم های راه ساری و قا ئم گلوگاه
* جواد فهیمی داوربازی دوبارمتوالی هم درنیمه اول وهم درنیمه دوم صحنه بازی را ترک کرد و از ادامه بازی ممانعت ورزید.(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
اعتراض جمعي از كانديداهاي شهرساري مقابل فرمانداري
به دنبال اعلام نتايج انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري جمعي از كانديداها به نتايج اعلام شده شديدا اعتراض نمودند. فاطمه زارع يكي ازكانديداها گفت: متاسفانه سرمايه با سياست قاطي شده است... (ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر در نهادهای دولتی در آمل
برخی نامزدهای شورای شهر آمل، ستادهای تبلیغاتی خود را در برخی اماکن و نهادهای دولتی تشکیل داده‌اند. در حالی که بر اساس قانون انتخاباتی، اماکن و نهادهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است، اما این کاندیداها به صورت علنی تبلیغات را در این اماکن دولتی از قبیل راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری و برخی ادارات حواشی مرکز شهر، با جدیت و شور تبلیغاتی ادامه می دهند. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز  شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از  آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ... فقط باران به ملاقات ما مي آيد (2)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند  با ... زندان یا پانسیون ؟!
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند با ...(ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
واگذاری غیرقانونی52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر
52هكتار از اراضي جنگلي نوشهر بصورت غيرقانوني به برخي افراد واگذار شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل ازکیهان،حجت الاسلام والمسلمين محمود امامقلي پور مديركل سازمان بازرسي مازندران با اعلام اين خبر افزود: اين اراضي كه در روستاي علي آباد عسگرخان (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
دستگير ی 6 جاسوس در گرگان
معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان گرگان از شناسايي و دستگيري 6 جاسوس در سال جاري در اين شهر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل ازایرنا «رجب پورياني» گفت: پيگيري اين مسئله با توجه به فروپاشي كشور شوروي سابق و نفوذ قدرت هاي بزرگ در كشورهاي (ادامه)
 شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان مهرورزی یک فرماندار
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان (ادامه)
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده تجمع كارگران فرش" البرز "بابلسر با شلیک تيرهوايي پایان یافت
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده (ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
هشدار به مراكز فرهنگي فاقد مجوز در مازندران
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مؤسسات و مراكز فرهنگي مازندران تا 30 شهريور فرصت دارند تا نسبت به تعطيلي مراكز غير مجاز اقدام كنند در غير اين صورت علاوه بر پلمپ اين مراكز، صاحبان آنها نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعيل امامزاده افزود: اين تصميم فرهنگي شامل آموزسگاه‌هاي فرهنگي، كانون‌هاي تبليغاتي (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
زیر آب سوادکوه، قربانگاه 2 مرد و یک زن
دست کم سه نفر بر اثر برخورد خونبار چند خودروی سواری در مازنداران، جان باختند و چهار مسافر به شدت زخمی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از هموطن سلام ،این فاجعه، دیروز در محور ورودی شهرستان زیر آب مازندران (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ... معلم آزاده اي كه مزد حمايتش از دكتر احمدي نژاد را گرفت.
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ...(ادامه)
حمل زباله هاي بيمارستانی توسط شهرداريها جرم محسوب ميشود
تحويل زباله هاي عفوني بيمارستانها به شهرداريها جرم محسوب مي شود و مجازات دارد.دكتر رسول علي اشرفي پور مديركل حفاظت محيط زيست مازندران با اعلام اين خبر افزود:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.