.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
معاون اجتماعي  و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است... توسعه سياسي فرزند ناقص الخلقه دولت اصلاحات
معاون اجتماعي و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است...(ادامه)
دستگيري ۴ هزار بدحجاب در گيلان
(ادامه)
متلاشي شدن 14 باند فساد وفحشا در قائمشهر
(ادامه)
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
صرفه‌جویی21میلیاردي مصرف بنزین درمازندران
(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ... قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ...(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
بازرسان ويژه شهردار در سطح شهر ساري
(ادامه)
كاهش 19درصدي مصرف بنزين در گيلان
(ادامه)
40تن از نمايندگان مجلس در تذكر مكتوب به رييس‌جمهور بر فضاي آلوده حاكم بر رسانه هاي منتقد دولت و حمايت از آزادي بيان و اطلاع رساني بيطرفانه و جلوگيري از هر گونه برخورد سليقه اي و حزبي تاكيد كردند. انوشيروان محسني و ولي ... تذكر نمايندگان اصلاح طلب مازندراني به احمدي نژاد
40تن از نمايندگان مجلس در تذكر مكتوب به رييس‌جمهور بر فضاي آلوده حاكم بر رسانه هاي منتقد دولت و حمايت از آزادي بيان و اطلاع رساني بيطرفانه و جلوگيري از هر گونه برخورد سليقه اي و حزبي تاكيد كردند. انوشيروان محسني و ولي ...(ادامه)
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد... فرماندار ساری و انتقاد از عدم هماهنگی ادارات؟؟
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد...(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
تعطيلي واحدهاي عرضه‌كننده قليان در آمل
(ادامه)
مهلت 20روزه برای واحد‌هاي پذيرايي مازندران
(ادامه)
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون  دوپینگ شود که هیچگاه ... از چاله ای به چاه با تمام سرعت !!
در حالیکه مدیریت ورزش استان برای حفظ مقام خود متوسل به استفاده از ابزار های خارج از چارچوب می شود باید هم انتظار داشت تا ورزش مازندران اسیر پدیده های شوم چون دوپینگ شود که هیچگاه ...(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
سخني با صدا و سيماي مركز مازندران
به طور معمول تلاش انسانها بر اين استوار است كه سرمايه هاي مادي و معنوي خويش را عزيز شمرده و درپاسباني از آنها از هيچ كوششي دريغ نورزند كه البته اين موضوع مبتني بر عقل ...(ادامه)
درگیری فرماندار کردکوی با نیروی انتظامی
(ادامه)
کشف 7 هزار سي‌دي مبتذل در گنبدكاووس
فرمانده منطقه انتظامي گنبدكاووس گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، تعداد شش هزار و ‪ ۹۵۵‬حلقه سي‌دي مبتذل از واحدهاي صنفي اين شهرستان كشف و ضبط شد. (ادامه)
قهرمان مازندراني غرق شد
(ادامه)
طالبی : دستگاه قضايي نبض نظام اسلامي
رييس كل دادگستري مازندران گفت: قاضي موظف است بر اساس حق و عدالت حكم صادر كند و بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظات و جوسازي طبق قوانين الهي اجراي عدالت كند. حجت‌الاسلام "حسين طالبي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري از دستگاه قضايي بعنوان نبض نظام اسلامي ياد و تاكيد كرد قوه قضاييه در واقع ملجاء و پناهگاه مردم مظلوم و ستمديده است. وي افزود: تمام سعي و تلاش تشكيلات قضايي در جامعه اسلامي اين است كه عدالت كاملا رعايت و اجرا شود. وي يكي از وظايف قوه قضائيه را پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي افراد جامعه اعلام كرد و اظهار داشت: براي دفاع از حق و عدالت همه بايد تشكيلات قضايي را در اين امر خطير و مهم ياري كنند. رييس كل دادگستري مازندران كه در دومين روز از گراميداشت هفته قوه قضائيه با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي سخن مي‌گفت، ادامه داد : امروزه دستگاه قضايي نقش اساسي و حياتي در نظام اسلامي دارد و انصافا كار در قوه قضائيه بسيار حساس و دشوار است. اين مقام قضايي برقراري نظم، امنيت، آسايش و آرامش در جامعه را از ديگر وظايف ذاتي قوه قضائيه دانست و بيان داشت: براي تحقق اين امر نياز است دستگاه قضائي با ناهنجاريها در جامعه برخورد قانوني كند. وي در بخش ديگر از اين گفت و گو به نقش رسانه‌هاي خبري در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: يكي از وظايف ذاتي مطبوعات، اطلاع‌رساني دقيق، صحيح و بموقع به مخاطبان جامعه است و تشكيلات قضايي براي رسيدن به اهداف عاليه و اجراي عدالت در جامعه اسلامي نيازمند به همكاري و ياري مطبوعات است. طالبي تصريح كرد: اگر تشكيلات قضايي براي اجراي عدالت در كشور از نظر افكار عمومي بويژه رسانه‌هاي خبري مورد حمايت همه جانبه قرار نگيرد قطعا در اجراي وظايف قانوني دچار مشكل خواهد شد. رييس كل دادگستري مازندران درباره عملكرد قضايي استان در سال گذشته گفت: در مجموع ‪ ۱۸۷‬هزار و ‪ ۷۱‬فقره پرونده وارد دادگاههاي استان شده كه با توجه به پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۹۷‬هزار و ‪ ۸۷۰‬فقره آن مختومه شد. وي مجموع پرونده‌هاي وارده در دادسراهاي مازندران در سال قبل را ‪۱۳۱‬ هزار و ‪ ۶۱۲‬فقره اعلام كرد و افزود: با احتساب پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۳۷‬هزار و ‪ ۳۹‬فقره توسط قضات استان مختومه شد. وي بيان داشت: همچنين در مدت يادشده ‪ ۱۵۳‬هزار و ‪ ۵۹۰‬فقره پرونده به شوراي حل اختلاف ارجاع شد كه با موجودي قبلي ‪ ۱۵۴‬هزار و ‪ ۷۷۱‬فقره به صلح و سازش ختم شد. اين مسوول قضايي، از برگشت ميلياردها تومان وجوه بيت المال و برگشت بيش يكصد هكتار از اراضي ملي با حكم قضايي استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در همين مدت بيش از ‪ ۸۰‬هزار مشاوره حقوقي بصورت رايگان به مردم مازندران توسط دادگستري استان ارائه شد . وي صدور حكم واجراي عدالت شماري از اراذل و اوباش توسط دستگاه قضايي مازندران در سال قبل را از ديگر اقدامات دستگاه قضايي اعلام كرد.(ادامه)
مازندران جزواستانهاي نخست حادثه خيز كشور
(ادامه)
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ... مجلس دعاي انتخاباتي
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ...(ادامه)
احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خبراز آماده بودن سرمايه‌گذار براي احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان داد و گفت : محيط زيست بايد شرايط زيست محيطي براي ايجاد اين صنعت را دراستان اعلام كند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.562 seconds.