.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ورزشی یکشنبه
(ادامه)
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی(ره)، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند. روحانی: با تغییر یک نفر از دولت مسیر دولت عوض نخواهد شد/ در مقابل تخریب گران ساکت نمی نشینیم(خبر)
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی(ره)، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.(ادامه)
رحمان امامي خدمت صادقانه ، راز جاودانگي دولتمردان شهيد رجايي و باهنر(ديدگاه)
رحمان امامي(ادامه)
علی اصغر مؤذنی گلستان در کدامین آتش می سوزد ؟(ديدگاه)
علی اصغر مؤذنی (ادامه)
علیرضا سعیدآبادی رسانه های محلی و دولت سازی در ایران(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
شمال نیوز: شنیده شده است شهردار قبل از انتخابات هیات رییسه شورا دست به خانه تکانی زده و احکام تعداد زیادی از مدیران شهرداری را امضا نموده است و ظاهراً این خانه تکانی در دو معاونت شهردار و دو سازمان مهم شهرداری تاثیر به سزایی خواهد داشت .
موج جدیدتغییرات در شهرداری مرکز استان + اسامی
شمال نیوز: شنیده شده است شهردار قبل از انتخابات هیات رییسه شورا دست به خانه تکانی زده و احکام تعداد زیادی از مدیران شهرداری را امضا نموده است و ظاهراً این خانه تکانی در دو معاونت شهردار و دو سازمان مهم شهرداری تاثیر به سزایی خواهد داشت . (ادامه)
شمال نیوز: ضمن پوزش از همه ی بزرگانی که در ذیل این مرقومه نام مبارک شان به عنوان کاندیداهای احتمالی آورده شده و همچنین پوزش از بزرگانی که قصد ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه گیلان را درسر دارند ولی ما ازآن بی اطلاع هستیم . کدام حضرات کاندیدای خبرگان رهبری در گیلان می شوند؟!(خبر)
شمال نیوز: ضمن پوزش از همه ی بزرگانی که در ذیل این مرقومه نام مبارک شان به عنوان کاندیداهای احتمالی آورده شده و همچنین پوزش از بزرگانی که قصد ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه گیلان را درسر دارند ولی ما ازآن بی اطلاع هستیم .(ادامه)
شمال نیوز: در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت الله آملی لاریجانی صادر شد ۶ انتصاب جدید در قوه قضاییه صورت گرفت. اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضاییه شد/ ۶ انتصاب جدید در قوه قضاییه(خبر)
شمال نیوز: در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت الله آملی لاریجانی صادر شد ۶ انتصاب جدید در قوه قضاییه صورت گرفت.(ادامه)
فرمانده جدیدپلیس فرودگاه گیلان معرفی شد
شمال نیوز: میر آقا سعیدی با حضور فرمانده پلیس فرودگاه های کشور به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه گیلان منصوب و معارفه شد.(ادامه)
عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر تصریح کرد: اعتراض‌های خود را در صحن علنی شورا اعلام می‌کنیم و خواهان پیگیری شهردار برای اوضاع موجود هستیم./ برای مثال شهرداری در رابطه با  کارخانه نساجی در نظر داشت به شکل  رایگان تغییر کاربری انجام دهد اما با اعتراض‌ها... تصمیمات خوبی در شورای شهر قائم شهر گرفته نمی شود !
عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر تصریح کرد: اعتراض‌های خود را در صحن علنی شورا اعلام می‌کنیم و خواهان پیگیری شهردار برای اوضاع موجود هستیم./ برای مثال شهرداری در رابطه با کارخانه نساجی در نظر داشت به شکل رایگان تغییر کاربری انجام دهد اما با اعتراض‌ها...(ادامه)
موضوع بدهکاری به متل ها ورستوران ها پول غذا درگذشته  رقم نجومی دارد. بطوریکه پول غذای سه ماه سال 92 شهرداری بالای 45 میلیون تومان شده است. ومقدار مصرف شیرینی  درهمین سال به حدود یک ونیم ( 1/5 ) تن می رسد که این میزان سوای مرباجات وکلوچه هاست. .. خرید یک و نیم تن شیرینی به اضافه مرباجات و کلوچه !
موضوع بدهکاری به متل ها ورستوران ها پول غذا درگذشته رقم نجومی دارد. بطوریکه پول غذای سه ماه سال 92 شهرداری بالای 45 میلیون تومان شده است. ومقدار مصرف شیرینی درهمین سال به حدود یک ونیم ( 1/5 ) تن می رسد که این میزان سوای مرباجات وکلوچه هاست. ..(ادامه)
خبر جهانگیری از رانت میلیاردی ارز مرجع
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
انتقاد شدید آل‌اسحاق از بانک‌ها
(ادامه)
وجود روغن پالم در کیک‌ها
(ادامه)
کلاهبرداری با «شما برنده سفر حج شدید»
(ادامه)
سفر رئیس جمهور مهرماه به مازندران
(ادامه)
ایران خودرو پیش فروش 5 خودرو را آغاز کرد
(ادامه)
معدن10 میلیاردی به اسم همسر یک مسئول
(ادامه)
حکم رئیس قوه قضاییه برای محسنی اژه ای
(ادامه)
تماس‌های مشکوک با پرسپولیسی‌ها
(ادامه)
وزارت کشور:‌شهادت دانایی‌فر راتایید نمی‌کنیم
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تأیید شهادت دانایی‌فر گفت: هنوز سندی به صورت رسمی به ما ارائه نشده است و هیچ خبری را در خصوص شهادت دانایی‌فر تایید نمی کنیم.(ادامه)
پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور
(ادامه)
کنایه نعمت‌زاده به مدیران بانک‌ها
وزیر صنعت معدن و تجارت با استقبال از تشکیل سندیکای 5 بانک مهم کشور برای تامین مالی پروژه آلومینیوم جنوب از مدیران عامل بانک‌ها درخواست کرد تا ظرف یک هفته آتی تامین مالی بخش ریالی این پروژه را صورت دهند.(ادامه)
فاطمه هاشمی فردا محاکمه می شود
(ادامه)
بغض کشاورز از رفتن خالق «پدرسالار»
محمد علی کشاورز از شنیدن خبر درگذشت اکبر خواجویی منقلب می‌شود و با بغضی که در گلو دارد، می‌گوید: کارگردان خوب مملکتمان رفت؛ دیگر کسی به نجابت و کاربلدی خواجوی نخواهد آمد.(ادامه)
استاندارمازندران: اعتدال را در تغير و تحولات رعايت كرديم
(ادامه)
بهره برداری از 541 پروژه در هفته دولت در مازندران
معاون امور عمراني استاندار، در اين نشست، خاطر نشان ساخت: هفته دولت امسال 541 پروژه با اعتباري بالغ بر 1058 ميليارد و 209 ميليون تومان در استان به بهره‌برداري مي‌رسد(ادامه)
رئیس جمهور اوایل پاییزبه مازندران سفر میکند
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار/ 1 شهریور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.