.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خالق «پدرسالار» درگذشت
(ادامه)
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ... استان مازندران يك استان شديدا سياسي است
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ...(ادامه)
عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت ... مسابقات جودو مازندران « جام شهید گرجی » برترین های خود را شناخت
عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت ...(ادامه)
نجفی یکشنبه جایگزین فرجی دانا می شود
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های شنبه
(ادامه)
حضور شرکت سیمان مازندران در نمایشگاه تخصصی صنعت ترکمنستان
(ادامه)
تصاویر/ تشییع پیکر شهدای گمنام درجویبار
مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام صبح جمعه با حضور گسترده مردم درجویبار برگزار شد. . (ادامه)
پوشش خاص مجری چادری روبروی برج ایفل /عکس
مجری چادری تلویزیون، در صفحه شخصی خود تصویری از سفر خود به شهر پاریس فرانسه منتشر کرد. البته پوشش مژده لواسانی در این عکس که در شانزه لیزه پاریس گرفته شده،‌بسیار قابل تأمل است،‌چه برای آن ها که خیال می کنند خارج از مرزها، خارج از باورها هم هست و چه کسانی که فقط جلوی دوربین چادری اند...!(ادامه)
ماءالشعیرهای داخلی الکل دارد؟
متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود تنها با آنالیز و آزمایش میسر است و مصرف‌کننده نمی‌تواند پی به وجود آن ببرد.(ادامه)
آقای رسایی! لطفا شؤونات طلبگي و لباس مقدس روحانيت را حفظ کنید+عکس
(ادامه)
نکته مشترک قابل ذکر در مورد اصول گرایان و اصلاح طلبان این است که دو کاندیدای مطرح آنها به تحرک بیشتری نیاز دارند . در واقع رحمانی خلیلی طرفداران سنتی خود را دارد اما پاسخ گوی برخی از مطالبات اصلاح طلبان جدید  نخواهد بود. و احمد علی مقیمی هم که دو دوره متوالی نمایندگی مردم را بر عهده دارد، از چراغ خاموش اصلاح طلبان تا سکوت معنادار اصولگرایان
نکته مشترک قابل ذکر در مورد اصول گرایان و اصلاح طلبان این است که دو کاندیدای مطرح آنها به تحرک بیشتری نیاز دارند . در واقع رحمانی خلیلی طرفداران سنتی خود را دارد اما پاسخ گوی برخی از مطالبات اصلاح طلبان جدید نخواهد بود. و احمد علی مقیمی هم که دو دوره متوالی نمایندگی مردم را بر عهده دارد،(ادامه)
شمال نیوز: با حكم محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان، مديرکل جديد ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد...بر این اساس آقای ... مديرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حكم محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان، مديرکل جديد ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد...بر این اساس آقای ...(ادامه)
قبلي 1 ... 47 48 49 50 51 52

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.