.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
شمال نیوز : زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر صبح امروز آلاشت مازندران را لرزاند. 5 شهر مازندران لرزید / آلاشت مرکز زمین لرزه
شمال نیوز : زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر صبح امروز آلاشت مازندران را لرزاند.(ادامه)
توقف رایکا در روز بدشانسی مهاجمان
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل استقلال ملاثانی در خانه متوقف شد.(ادامه)
چمستان لرزید
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر صبح امروز شهر چمستان در مازندران را لرزاند.(ادامه)
انتشار مستنداتی از حقوق ها و مبالغ دریافتی برخی از مدیران شورای شهر با حواشی فراوانی همراه شد. پس لرزه‌های انتشار حقوق مدیران شورای شهر + فیلم
انتشار مستنداتی از حقوق ها و مبالغ دریافتی برخی از مدیران شورای شهر با حواشی فراوانی همراه شد.(ادامه)
پرونده مسکن مهر مازندران امسال بسته می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان در امسال خبر داد.(ادامه)
زلزله بامدادی در نوشهر
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر بامداد امروز نوشهر را لرزاند.(ادامه)
بدشانسی‌های بیرون از خانه تیم شهدای بابلسر تمامی ندارد
تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.(ادامه)
زلزله کیاسر را لرزاند
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر اواخر وقت دیشب کیاسر مازندران را لرزاند.(ادامه)
حاجی‌بابایی: آمریکا پس از اقدام نیروی دریایی سپاه دچار استیصال شد/ ابهت استکبار روز به روز شکسته‌‎تر می‌شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا از اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف نفتکش ربوده شده نفت ایران به لرزه درآمده و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: بزرگترین خیانت در جمهوری اسلامی این است که فردی در جمهوری اسلامی مسؤولیت بگیرد اما فقط به فکر خانواده خودش باشد. (ادامه)
آلاشت لرزید
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر صبح امروز آلاشت مازندران را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. زلزله‌ 3.5 ریشتری بابل را لرزاند
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. (ادامه)
قدم‌هایی که لرزه بر اندام کرونا انداخت
بیماری با ۹۰ درصد درگیری ریوی بعد از شکست کرونا اولین قدم‌های خود را برداشت.(ادامه)
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود .... آیا چالش خوزستان در انتظار مازندران است / فرجام خوزستان در انتظار مازندران؛ هیولای آب در کمین خزر
شمال نیوز : منطقه جنگلی فینسک در دامنه‌های جنوبی البرز تنها سرشاخه رودخانه تجن بوده که روزنه‌ای کورسور برای منطقه کویری سمنان به شمار می‌رود. این در حالی است که این موضوع نباید باعث وارد شدن خسارت به یک استان دیگر شود ....(ادامه)
فوری/زمین لرزه در تهران
زلزله در گرمسار تهران را لرزاند.(ادامه)

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۷ دهم ریشتر، ساعت ۰۳:۰۹:امروز یکشنبه ۱۶ خرداد، کیاسر در استان مازندران را لرزاند.
زلزله ٣.٧ریشتری کیاسر را لرزاند
مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۷ دهم ریشتر، ساعت ۰۳:۰۹:امروز یکشنبه ۱۶ خرداد، کیاسر در استان مازندران را لرزاند. (ادامه)
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر سیمین شهر در استان گلستان را لرزاند.
زلزله ۳.۵ ریشتری گلستان را لرزاند
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر سیمین شهر در استان گلستان را لرزاند. (ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
انتخاب بهترین بازیکن دیدار الشرطه و استقلال
آرش رضاوند به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار استقلال مقابل الشرطه عراق انتخاب شد.(ادامه)
زمین لرزه بامدادی در پول
زلزله ۳.۳ ریشتری بامداد امروز منطقه پول در مازندران را لرزاند.(ادامه)
در کدام روز هفته احتمال حمله قلبی بالاتر است؟
در تحقیقات اخیر دانشمندان مشخص شده که در برخی از روز‌های هفته احتمال بروز حمله قلبی بیشتر است.(ادامه)
شمال نیوز :  عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: گسل زلزله شمال کشور همچنان فعال است و زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند .... زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند/فعالیت گسل زلزله شمال کشور از گیلان تا گلستان
شمال نیوز : عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: گسل زلزله شمال کشور همچنان فعال است و زمین لرزه بزرگ شمال کشور را تهدید می‌کند ....(ادامه)
فرماندار مهدی‌شهر از وقوع دو زمین لرزه پیاپی به قدرت ۳.۵ و ۳.۶ درجه در مقیاس ریشتر در مرز بین استان‌های سمنان و مازندران و در محدوده مرزی شهرستان مهدی‌شهر خبر داد. ۲ زمین لرزه مرز استان سمنان و مازندران را لرزاند
فرماندار مهدی‌شهر از وقوع دو زمین لرزه پیاپی به قدرت ۳.۵ و ۳.۶ درجه در مقیاس ریشتر در مرز بین استان‌های سمنان و مازندران و در محدوده مرزی شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.(ادامه)
کیاسر لرزید
زلزله ۳.۶ دهم ریشتری کیاسر در استان مازندران را لرزاند.(ادامه)
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد. پس لرزه خبر حدادعادل از ردصلاحیت احمدی‌نژاد /چه شد که احمدی‌نژاد و حداد با هم بد شدند؟
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد.(ادامه)
وقوع زلزله در دریای خزر
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر دریای خزر حوالی رامسر و چابکسر را لرزاند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد. احمدی نژاد به پوتین هم نامه نوشت و او را نصیحت کرد
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد.(ادامه)
10 دستورکار پرمناقشه بایدن در صد روز اول
جو بایدن وعده داده در برابر مجموعه گسترده‌ای از تهدیدهای جدید علیه امنیت ملی امریکا، رویکردی کاملا متفاوت از سیاست‌های دونالد ترامپ اتخاذ کند؛ از همه‌گیری ویروس کرونا گرفته تا افزایش تنش‌های میان ایالات متحده با چین و مسئله هسته‌ای ایران.(ادامه)
آلاشت لرزید/ خسارتی ثبت نشد
زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۳ در مقیاس امواج درونی زمین حوالی شهر کوهستانی آلاشت از توابع سوادکوه را لرزاند.(ادامه)
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است. زلزله ۴ ریشتری مازندران را لرزاند+ جزئیات
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.