.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تأیید نهایی توافق در تهران و واشنگتن انجام می شود
(ادامه)
توضیح درباره جزییات توافق هسته ای
همزمان با مذاکرات فشرده در وین که دو روز دیگر تمدید شد، تیم معاونان آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاونان سازمان انرژی اتمی ایران در حال مذاکره هستند تا به راهکارهای مرضی الطرفین برای حل مشکل هسته ای ایران دست پیدا کنند.(ادامه)
کلاهبرداری با عنوان خبرنگار صدا و سیما
(ادامه)
طنز/ اسپانسر «پایتخت5» مشخص شد
(ادامه)
طلبه‌ای که با کافه‌داری، تبلیغ می کند!
این طلبه جوان می گوید: در کافه رسم داریم که به مهمانان خارجیمان یک هدیه میدهیم –چون نزدیک میدان امام هستیم و توریست زیاد می آید- در این هدیه نامه رهبر عزیز انقلاب به جوانان اروپا هم هست بالاخره ما هم وظیفه داریم این نامه را به مخاطبینش برسانیم. یک روز جوان دانمارکی آمد و تا نامه را دید، گفت که این نامه را قبلا خوانده و سوالات زیادی برایش ایجاد شده، از او خواستم تا بپرسد، حدود ۳ساعت طول کشید و همه سوالاتش را پرسید.(ادامه)
مروری بر فیلم‌های افشاگر در عرصه سیاست
فیلمی از مشاجره وزیر امور خارجه و نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس منتشر شده که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد اما واقعیت این است که یک نماینده فضای غیرخبری را خبری کرده است، این اولین بار نیست که فیلم های غیررسمی در کشور خبرساز می‌شود. (ادامه)
خودرو گران می شود یا ارزان ؟
دعوای نرخ گذاری خودرو به گفتگوی ویژه خبری کشید. رئیس انجمن خودروسازان گفت ماشین 10 درصد گران می شود و رئیس شورای رقابت گفت هزینه خودروسازان پایین آمده و معلوم نیست مجوزی برای گران شدن خودرو بدهیم. (ادامه)
مصاحبه داغ خبرنگاراشپیگل با محمدجوادظریف
محمدجواد ظریف در مصاحبه با نشریه اشپیگل خاطر نشان کرد: دستیابی به یک توافق بسیار محتمل است؛ بشرط آنکه طرفهای مذاکره عزم جدی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد. احتمال رد طرح استاني شدن انتخابات(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد.(ادامه)
حدود ۱۵ میلیون نفر در سن ازدواج هستند
بر اساس آمار منتشر شده اگر سن ازدواج را از 15 تا 28 سال در نظر بگیریم حدود 14 تا 15 میلیون نفر از هموطنانمان در سن ازدواج قرار دارند.(ادامه)
میزان افزایش تعرفه پزشکی مشخص شد
(ادامه)
دفترچه‌های بیمه جمع‌آوری می‌شود
(ادامه)
خط فقر در ایران: 2.300.000 تومان
نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت :‌ قدرت خرید کارگران ۵۷ درصد کاهش یافته است و ما خواهان افزایش حقوق کارگران تا حدی هستیم که زندگی آنها را سر و سامان دهد. وی در ادامه گفت: از نظر ما خط فقر 2 میلیون و 300 هزار تومان است که برخی ها بالاتر از این را اعلام می کنند.(ادامه)
حکم استخدام 38 هزار نفر صادر شد
(ادامه)
 شمال نیوز: روحاني را به طور کامل قبول دارم. ما با ايشان از مجلس همكاري داشتيم و از لحاظ تفكر خيلي نزديك هستيم و هيچ شبهه‌اي درصلاحيتشان براي من نيست. كابينه‌اش را هم با توجه به شرايط كشور، نسبتاً خوب انتخاب کرد. روحانی را «کاملا» قبول دارم/ جلسات عاطفی‌ام با رهبری هنوز باقی است / تمایلی به شرکت در خبرگان ندارم
شمال نیوز: روحاني را به طور کامل قبول دارم. ما با ايشان از مجلس همكاري داشتيم و از لحاظ تفكر خيلي نزديك هستيم و هيچ شبهه‌اي درصلاحيتشان براي من نيست. كابينه‌اش را هم با توجه به شرايط كشور، نسبتاً خوب انتخاب کرد.(ادامه)
ارزش واقعی یارانه ۱۰هزار تومان شده است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به کاهش ارزش پول گفت: پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی در سال ۸۹ در زمانی آغاز شد که دلار، ۱۲۰۰ تومان بود و اکنون با دلار ۳۵۰۰ تومانی ارزش واقعی این ۴۵ هزار تومان به اندازه ۱۰ هزار تومان سال۸۹ است.(ادامه)
حذف یک پست مهم در صدا و سیما
(ادامه)
پاسخ صداوسیما به انتقاد سخنگوی دولت
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ ملی، حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صداوسیما را چشمگیر و بیش‌تر از دولت‌های قبل دانست. (ادامه)
دانشگاه ایران میزبان روحانی در روز دانشجو
(ادامه)
ورود هنرمندان به کمپین سرطان
رئیس انجمن سرطان کشور ورود هنرمندان به کمپین سرطان برای آگاهی رسانی به مردم را خواستار شد و افزود با وجود آن که سرطان در ایران از کشورهای غربی و حتی کشورهای منطقه کمتر است، اما به هر حال روند رو به رشد ما از آن ها تندتر است.(ادامه)
نخبگانی که دیده نشدند!(خبر)
(ادامه)
جزئیات جدید از وام ۵۰ میلیونی
بر اساس مصوبه جدید وام مسکن در بافت فرسوده به ۵۰ میلیون تومان رسیده هدف دولت بهسازی سالانه ۳۰۰ هزار مسکن در این بافت ها است(ادامه)
شمال نیوز: در حالی سفر پرشتاب و با عجله وزیر کشور به استان مازندران پایان یافت که لزوم ارائه گزارش از ماحصل این سفر خارج از تعارفات سیاسی و اداری بیش از هر چیز دیگر حس می شود ... نتایج سفر وزیر کشور به مازندران را منتشر کنید
شمال نیوز: در حالی سفر پرشتاب و با عجله وزیر کشور به استان مازندران پایان یافت که لزوم ارائه گزارش از ماحصل این سفر خارج از تعارفات سیاسی و اداری بیش از هر چیز دیگر حس می شود ...(ادامه)
زمان گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور‬‎
(ادامه)
دستور روحانی درباره «مسکن مهر»
(ادامه)
مردم ظرف چند ماه آینده دست دادن و روبوسی را ترک کنند
(ادامه)
انتخاب مجریان گفتگوی روحانی این بار چگونه است؟
(ادامه)
بنزین فردا شب گران می‌شود
از ساعت 24 فردا شب پنج شنبه چهار اردیبهشت ماه قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی رسما اعلام و در جایگاه‌های سوخت این فرآورده‌های نفت و گاز عملا با قیمت های جدید عرضه خواهد شد.(ادامه)
اعلام اسامی انصراف دهندگان یارانه نقدی
(ادامه)
طنز/ کاترین اشتون: جلیلی خیلی بهتر از ظریف بود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.