.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قیمت فروش دلار وارد کانال ۲۲ تومان شد
قیمت فروش دلار آمریکا(اسکناس) در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ صرافی‌های بانکی در ادامه روند افزایشی که از دیروز کلید خورده بود، امروز وارد کانال ۲۲هزارتومان شد.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
اعلام زمان پایان زنجیره انتقال کرونا در کشور
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مورد آغاز واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشور و پایان بیماری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رییس کل بانک مرکزی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری ضمن اعلام این‌که تصمیمی برای سود سپرده بانکی نداریم، گفت: واردکنندگان پیش‌بینی کاهش نرخ ارز را دارند لذا عرضه افزایش یافته و نرخ ارز کاهشی شده است ....(خبر)
(ادامه)
آخرین خبر از خرید واکسن کرونا
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با تازه‌ترین تصمیمات برای دسترسی به واکسن کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
نحوه انتخاب داوطلبان تزریق واکسن ایرانی کرونا
فوق تخصص بیماری های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با نحوه انتخاب داوطلبان واجد شرایط تزریق واکسن ساخت داخل کووید ۱۹، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
همتی: دوستان وزارت بهداشت فحش ندهند و بگویند همتی پول نمی‌دهد؛ من در مقابل چاپ پول مقاومت می کنم / مدام گفته می‌شود که ریال و ارز تخصیص داده نمی شود؛ بانک مرکزی از کجا بیاورد؛ باید چاپ کند؟....(خبر)
(ادامه)
درگیر موج جدید کرونا شده‌ایم / رتبه ۲۵ ایران در مرگ های کرونایی / ایران در میزان مرگ و میر رتبه ۲۵ دنیا را دارد / هر چه محدودیت‌ها افزایش یابد بیماری بهتر کنترل می‌شود .... (خبر)
(ادامه)
موج سوم کرونا رکورد شکست
معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به تشدید موج سوم کرونا در کشور هشدار داد.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
آقامحمدی: ارزش سهام عدالت ۱۵ میلیون تومان شده است
(ادامه)
ناگفته‌های سردار حاجی زاده از برنامه آمریکا برای حمله به بیت رهبری
خبر آنلاین : فرمانده هوافضای سپاه گفت: آن روزی که عین الاسد را می‌زدیم؛ تصور خود ما این بود که پاسخ می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما هم ۴۰۰ نقطه را آماده کرده بودیم که بزنیم.(ادامه)
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم. از ماهواره نور سیگنال دریافت می‌کنیم/ ماهواره بعدی را در مدار بالاتر قرار می‌دهیم / کار فضایی را چراغ خاموش پیش بردیم/ آمریکایی‌ها گفتند بیت رهبری را می‌زنند/ اگر به حمله عین‌الاسد پاسخ می‌دادند ۴۰۰ نقطه را می‌زدیم(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم.(ادامه)
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود. کنکور هفته سوم تیر برگزار خواهد شد
شمال نیوز: حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود.(ادامه)
داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مخصوص مسئولین!
حرف‌های یک پزشک مسئول درباره داروی کرونای ۶ میلیون تومانی مخصوص مسئولین را که در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته پخش شد را ببینید. (ادامه)
تاثیر کرونا بر ۱۵ درصد جامعه شاغل کشور
(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : 
حسین زادگان با اشاره به این که ما امکان پذیرایی در نوروز را نداریم، تاکید کرد: محورهای مواصلاتی مازندران کنترل خواهد و مسافران مشکوک قرنطینه خواهند شد..... استاندار : سفر معادلات درمانی و مراقبتی را بهم می ریزد/ ما امکان پذیرایی در نوروز را نداریم
شمال نیوز : حسین زادگان با اشاره به این که ما امکان پذیرایی در نوروز را نداریم، تاکید کرد: محورهای مواصلاتی مازندران کنترل خواهد و مسافران مشکوک قرنطینه خواهند شد.....(ادامه)
علت فوت پرستار جوان گیلانی اعلام شد
رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفت: کرونا ویروس، قدرت کشندگی بالایی ندارد.(ادامه)
حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت آمار جدیدی از مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در ایران ارائه داد. قائم مقام وزير بهداشت: در حال حاضر ۹۱۶ مورد مشکوک به کرونا، ۶۱ نفر تست مثبت و ۱۲ نفر فوتی داشتیم(خبر)
حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت آمار جدیدی از مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در ایران ارائه داد.(ادامه)
زمان واریز حمایت معیشتی و یارانه نقدی خانوار
سخنگوی دولت گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوار‌ها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
تمدید طرح بخشودگی جرایم مالیاتی
(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد ..... می‌گویند تمام مشکلات تاریخ به‌خاطر مسکن مهر و یارانه نقدی است
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد .....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد..... همه نمایندگان گیلان از جدایی رامسر از مازندران استقبال کردند!/ نوبخت و واعظی هم استقبال کردند ! / در ساری حتی حاضر نیستند گویش خود را تغییر دهند و با ما فارسی صحبت کنند/ اگر به رشت برویم صبحانه و ناهار را در رامسر می خوریم !/ جاده ساری خطرناک است اما جاده رشت نه !(خبر)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد.....(ادامه)
زمان ورود موج جدید آفت ملخ به ۳ استان کشور
(ادامه)
شمال نیوز : برخوردارى یادآور شد: من مخالفم، با توجه به طرح پیشنهادى هیچگونه شفافیت مالى وجود ندارد، بسیارى از حقوق نمایندگان در ٤سال فعالیتشان در مقایسه با هزینه ورودشان تفاوت دارد و فاصله ى معنادارى وجود دارد..... حسینی ( مخالفت ) : نماینده در حوزه نمایندگی خود باید در خیابان‌ها حاضر و از مشکلات زندگی مردم با خبر شود/ رضیان ( موافق ) :ما تا به امروز محلى فکر کردیم و به نتیجه نرسیدیم
شمال نیوز : برخوردارى یادآور شد: من مخالفم، با توجه به طرح پیشنهادى هیچگونه شفافیت مالى وجود ندارد، بسیارى از حقوق نمایندگان در ٤سال فعالیتشان در مقایسه با هزینه ورودشان تفاوت دارد و فاصله ى معنادارى وجود دارد.....(ادامه)
ناگفته‌هایی از دفتر روحانی؛ ساعت‌کار، کارتابل، جهانگیری و داماد عاطفی!
رئیس دفتر رئیس جمهور می‌گوید: دکتر روحانی ۱۴، ۱۵ ساعت در روز کار می‌کند و مواقعی وجود داشته که جلسات ما تا پاسی از شب طول کشیده و صبح زود هم جلسه داشته‌ایم و مجبور بودیم مانند آقای رئیس‌جمهور همین‌جا بخوابیم و شب را به صبح برسانیم. (ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند.... از اصلاحات ساختاری و مجلس سنا تا احمدی‌نژاد و انتخابات در کشور
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.