.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. همایش بانوان تاثیرگذار مازندران برگزار شد / 30 بانوی موفق و اثرگذار مازندران تقدیر شدند + تصاویر
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. (ادامه)
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۹ درصد کاهش به ۱۸۵۴ دلار و ۸۱ سنت رسید. قیمت جهانی طلا نزولی شد
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۹ درصد کاهش به ۱۸۵۴ دلار و ۸۱ سنت رسید.(ادامه)
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۶۳ سنت معادل ۰.۷۳ درصد کاهش به ۸۵ دلار و ۲۰ سنت رسید. قیمت جهانی نفت کاهش یافت
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۶۳ سنت معادل ۰.۷۳ درصد کاهش به ۸۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.(ادامه)

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود. قالیباف: ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود.(ادامه)
گسترش حوزه ماموریت به آب‌های دور دست، استفاده از علم جدید و به روز و دانش علمی برای نیروی دریایی لازم و ضروری است
شمال نیوز : معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه ششمین همایش بین المللی طب ‌پیشگیری امداد ودرمان بروی شناورها سطحی و زیر سطحی گفت : با گسترش حوزه ماموریت نیروی دریایی به آب‌های دور دست، استفاده از علم جدید، به روز و دانش علمی برای این نیرو لازم و ضروری است.(ادامه)
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد. روسیه از طرح چین برای حل نزاع در اوکراین استقبال کرد
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در سودمندی طرح چین برای پایان جنگ و حل و فصل بحران اوکراین ابراز تردید کرد. واکنش بایدن به طرح چین برای حل و فصل بحران اوکراین
رئیس جمهور آمریکا در سودمندی طرح چین برای پایان جنگ و حل و فصل بحران اوکراین ابراز تردید کرد.(ادامه)
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای چینی خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست. زلنسکی: قصد دارم با رئیس جمهور چین دیدار کنم
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای چینی خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست.(ادامه)
سنای آمریکا ضمن اذعان به قدرت پهپادی ایران از دولت بایدن خواست سامانه‌هایی برای مقابله با آن‌ها تولید کند. سنای آمریکا: باید سامانه‌ای برای مقابله با پهپاد‌های ایران تولید کنیم
سنای آمریکا ضمن اذعان به قدرت پهپادی ایران از دولت بایدن خواست سامانه‌هایی برای مقابله با آن‌ها تولید کند.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد. آمریکا به دیدار روسای جمهور ایران و چین واکنش نشان داد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی که به دعوت رسمی همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیایی، عازم چین شده بود، صبح امروز وارد فرودگاه پکن شد. رئیس‌جمهور وارد پکن شد
آیت‌الله رئیسی که به دعوت رسمی همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیایی، عازم چین شده بود، صبح امروز وارد فرودگاه پکن شد.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد. پنتاگون برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر می‌گیرد
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد. عکس | انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد.(ادامه)
عکس | انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد.(ادامه)
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت : هیچگاه از میز مذاکره فرار نکرده‌ایم، اما در میز مذاکره با عزت، منافع ملی کشور را دنبال می‌کنیم / تحریم‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی مشکلات و مزاحمت‌هایی را برای ایران ایجاد کرده ولی ما در این مدت به پیشرفت‌های بزرگی نائل شدیم که تجربه ارزشمندی برای کشور ماست ....(خبر)
(ادامه)
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی قطر خبر داد. کی روش سرمربی قطر شد
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی قطر خبر داد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
(تصاویر) زنان خارجی در قم چادری شدند
جمعی از مهمانان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در سفری به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از موزه آستان مقدس بازدید و در حوزه علمیه جامعه الزهرا حضور یافتند.(ادامه)
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد. کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ بهمن
اقدام پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران ، صحبت‌های رئیس جمهور در این باره و هشدار ایران درباره آن بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
همسر رئیسی و همسران روسای دولت چهار کشور در یک قاب
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» تصویری از جمیله علم الهدی ، کنار همسران روسای دولت چهار کشور منتشر کرد.(ادامه)
 با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود.

اجرای ۲۲۴ برنامه در هفته زن مازندران/ لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود. (ادامه)
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است. جنجال اسناد محرمانه ترامپ و بایدن / آیا شورش‌های ژانویه در راه است؟
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.(ادامه)
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است. شروط محمد بن سلمان برای عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است.(ادامه)
دموکراسی از درون پوسیده ایالات متحده
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.