.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تمبر يادبود آيت الله ميرزا هاشم آملي
(ادامه)
برگزاری نخستين کنگره بين المللي طب سنتي در مازندران
(ادامه)
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ... کاندیداتوری کروبي و بالا گرفتن اختلاف میان اصلاح طلبان
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ...(ادامه)
خاتمی: من با آقای ناطق رفیقم
(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
آغاز به کار پروژه 5/2 ميليارد دلاري گردشگری در منطقه نور
(ادامه)
آغاز رايزني‌اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري
(ادامه)
سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام 21 تیر ، همایش پیاده‌روی خانوادگی در گیلان
سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام (ادامه)
رئيس جامعه جراحان، قاليباف را رئيس جمهور آينده خواند
(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
دکتر نوبخت مجددا دبیر اعتدال و توسعه شد
(ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود ... صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير
متأسفانه در ارزیابی انجام شده خبر جشنواره ملی مرکبات که همزمان با برگزاری این کنگره در صدا و سیما انعکاس یافته بود از کیفیت بهتری برخوردار بود ...(ادامه)
مازندران پذيراي ۳۰ ميهمان خارجي كنگره غدير
(ادامه)
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان
(ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ... آموزش و پرورش مازندران در کشور اول شد
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : در فراخوان ملي پرسش مهر ۶ رييس جمهور تعداد41 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در مرحله کشوري حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در مجموع استان مازندران در کسب ...(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
طرح‌ آموزش‌ جوانان‌ قبل‌ از ازدواج
(ادامه)
علي اماني هم رفت
سرهنگ علي اماني مدير کل مديركل بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس مازندران جاي خود را به سيد محمود خيرالامور داد.اماني علاوه بر مديريت بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس مازندران مسئول ستاد کنگره سرداران و 10هزار شهيد استان را عهده دار بوده است .... (ادامه)
آتش سوزي درمحل ستادکنگره شهداي مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 51 52 53 54 55 56

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.