.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نرخ بیکاری در شهرستان آمل به کمترین میزان ممکن طی ۵ سال اخیر و نیز کمترین نرخ بیکاری در مازندران رسید. آمل کمترین نرخ بیکاری در مازندران را به دست آورد
شمال نیوز : نرخ بیکاری در شهرستان آمل به کمترین میزان ممکن طی ۵ سال اخیر و نیز کمترین نرخ بیکاری در مازندران رسید.(ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود. فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود/دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت/ /دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ کارگر ستون فقرات تولید است/ نباید این ستون فقرات تضعیف بشود(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.(ادامه)
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. اعلام حمایت رسمی کردها از نامزدی قلیچدار اوغلو
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.(ادامه)
وزیر کشور ترکیه معتقد است که آمریکا همچنان در حال از دست دادن آبروی خود است و جهانیان از آمریکا و استعمارگران اروپایی متنفرند. وزیر کشور ترکیه: همه جهان از آمریکا متنفر است
وزیر کشور ترکیه معتقد است که آمریکا همچنان در حال از دست دادن آبروی خود است و جهانیان از آمریکا و استعمارگران اروپایی متنفرند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت. اعمال افزایش حقوق ۱۴۰۲ برای کارگران و بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت.(ادامه)
اعمال افزایش حقوق‌ ۱۴۰۲برای کارگران و بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حداقل ۲۷ درصدی حقوق در سال جاری در احکام کارگران بخش خصوصی و دولتی اعمال شده گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، صورت گرفت.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)

افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت. نرخ «حق بیمه» امسال تامین اجتماعی اعلام شد
افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق این گروه از بازنشستگان افزایش می یابد
اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.(ادامه)
سه کارگر یک کارخانه که در حال تمیز کردن مخزن تخمیر بودند به دلیل گازگرفتگی ناشی از تخمیر جان خود را از دست دادند. جان‌باختن سه کارگر در بابل
سه کارگر یک کارخانه که در حال تمیز کردن مخزن تخمیر بودند به دلیل گازگرفتگی ناشی از تخمیر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد. اردوغان خواستار پایان حضور پ.ک.ک در شمال عراق شد
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد.(ادامه)
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است. وام مسکن در گرو وام‌های غیرضروری و خودمانی
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
 جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده، که از ساعت ۱۹ روز گذشته تا ۱.۳۰ بامداد امروز (۲۹ اسفند) تداوم داشت، به کار خود پایان داد. حداقل دستمزد کارگران در سال جدید مشخص شد/افزایش ۲۷ درصدی حقوق کارگران
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده، که از ساعت ۱۹ روز گذشته تا ۱.۳۰ بامداد امروز (۲۹ اسفند) تداوم داشت، به کار خود پایان داد.(ادامه)
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال ۱۴۰۱ با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. استقلال حریف نساجی نشد
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال ۱۴۰۱ با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد. تعیین دستمزد کارگران به فردا موکول شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد.(ادامه)
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت. احتمال افزایش حداکثر ۲۴ درصدی حقوق کارگران
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.(ادامه)
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است. تکلیف دستمزد کارگران پس از ۱۵ ساعت چانه‌زنی چه شد؟/ توضیح وزیر کار درباره رقم نهایی دستمزد و سبد معیشت
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: استقلال تهران امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی مازندران می‌رود. دیدار تدارکاتی استقلال تهران و نساجی مازندران پشت درهای بسته
شمال نیوز: استقلال تهران امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی مازندران می‌رود.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است. آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است ....(خبر)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است.(ادامه)
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود. کارگران حقوق پیشنهادی برای سال آینده را قبول نکردند
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود.(ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند. اختصاص سود به متقاضیان خودروهای وارداتی که پول خود را بلوکه می کنند
سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.