.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد. دولت قصد قطع «یارانه» را ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.(ادامه)
معدن زغال‌سنگ طزره که زیرمجموعه شرکت البرز شرقی در اطراف شهر دامغان است با خطر و مرگ عجین شده است. روایت شاهدان عینی از جزئیات حادثه انفجار مرگبار در معدن طزره
معدن زغال‌سنگ طزره که زیرمجموعه شرکت البرز شرقی در اطراف شهر دامغان است با خطر و مرگ عجین شده است.(ادامه)
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم. خبر مهم وزارت کار برای کارگران/ دستمزد کارگران دوباره افزایش می‌یابد؟
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم.(ادامه)
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد. خبر خوش درباره حقوق کارمندان و کارگران / رای دیوان عدالت به نفع کارمندان و کارگران صادر شد
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.(ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود. آغاز ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان از شنبه ۲۱ مرداد
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
۱۰۰۰ تن هلو و شلیل تاکنون از شهرستان میاندورود به کشور‌های روسیه و عراق صادر شده است روسیه و عراق مشتری هلو و شلیل مازندران
۱۰۰۰ تن هلو و شلیل تاکنون از شهرستان میاندورود به کشور‌های روسیه و عراق صادر شده است(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است. شناسایی مالیاتی پزشکانی که از روش کارت به کارت استفاده می‌کنند
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد. سران قوا باید سریعا موضوعات مورد نظر رهبری را اجرا کنند نه‌اینکه فقط سر تکان دهند بگویند «صحیح» است و رد شوند!
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد.(ادامه)
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند. دسترسی مسافران به شمال کشور آسان‌تر می‌شود
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند.(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند. ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه تامین‌اجتماعی تا پایان خرداد ادامه دارد/ ضامن نیاز ندارد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر گفت : همه امید کارگران و کارفرمایان شریف به آیت الله رئیسی است تا با اجرای برنامه های امید آفرین خود گام های موثری را در راستای اعتلای جایگاه آنان بردارد . آیت الله دکتر رئیسی امید کارگران و کارفرمایان است
شمال نیوز : رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر گفت : همه امید کارگران و کارفرمایان شریف به آیت الله رئیسی است تا با اجرای برنامه های امید آفرین خود گام های موثری را در راستای اعتلای جایگاه آنان بردارد .(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت. تا چند سال دیگر شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش نخواهند داشت / خوش نشین ها با آب کشاورزی استخر ویلایشان را پر می کنند !
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت.(ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار گفت: اصلاح بعضی از قوانین کار با هدف تامین امنیت شغلی کارگران به مجلس ارائه شده است، در این راستا کارفرمایان دیگر حق اخذ سفته و چک از کارگران را ندارند. اخذ چک و سفته از کارگران توسط کارفرمایان ممنوع می‌شود
معاون روابط کار وزارت کار گفت: اصلاح بعضی از قوانین کار با هدف تامین امنیت شغلی کارگران به مجلس ارائه شده است، در این راستا کارفرمایان دیگر حق اخذ سفته و چک از کارگران را ندارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.