.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد. کدام مواد غذایی خون را غلیظ می‌کند؟
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد.(ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد. ۵ دلیل برای افزایش وزن که هیچ ربطی به غذا ندارد
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد.(ادامه)
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است. تغذیه نامناسب منجر به افسردگی می‌شود
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود. محبوب‌ترین فست فود دنیا چه بلایی سرتان می‌آورد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است. کاهش وزن با مصرف شیر، یک باور اشتباه است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است.(ادامه)
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد. بررسی علمی ماکارانی!
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد.(ادامه)
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم. ۵ ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات خانم‌ها در ۳۰ سالگی!
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم.(ادامه)
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد. سرطان پستان شایع‌ترین نوع سرطان در بابل
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد.(ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
 از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

فواید شگفت انگیز خوردن ۶ حبه سیر در روز
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. (ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
ویژگی‌های یک وعده صبحانه خوب برای دانش‌آموز چیست؟
دانش آموزان باید در مدت زمان ساعات درس، سطح قند خونی مناسبی داشته باشند. صبحانه خوب می‌تواند بر کاهش خستگی آن‌ها سر کلاس و افزایش گیرایی و تمرکز آن‌ها تاثیرگذار باشد.(ادامه)
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود. عواقب مصرف بیش از حد تخم مرغ
برای افرادی که بیماری‌های قلبی ندارند و یا از چربی خون و یا دیابت رنج نمی‌برند، مصرف ۳ تا ۴ تخم مرغ در هفته توصیه می‌شود.(ادامه)
۳ نوشیدنی که چربی‌ها را مثل کوره آب می کنند!
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است.(ادامه)
پیاده روی یکی از بهترین ورزش‌ها برای جلوگیری و درمان بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، چربی بیش از حد خون، قند خون، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری‌ها است. نکاتی برای بهره‌مندی از فواید پیاده روی
پیاده روی یکی از بهترین ورزش‌ها برای جلوگیری و درمان بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، چربی بیش از حد خون، قند خون، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری‌ها است.(ادامه)
دشمن چاقی چیست؟
بدن انسان دو نوع چربی دارد، چربی سفید که کالری های اضافی را ذخیره می کند و چربی قهوه ای که با سوزاندن کالری در بدن گرما تولید می کند و حالا مشخص شده که چربی سفید را می توان با قهوه نابود کرد.(ادامه)
خواص فراوان و عجیب خرمالو
خرمالو به واسطه خواص و ویتامین‌های زیادی که دارد به اندازه زیادی انرژی‌زا است و به موازات آن کالری زیادی را هم به بدن شما اضافه می‌کند؛ پس در خوردن آن زیاده‌روی نکنید.(ادامه)
این میوه پاییزی بیماری های کلیوی را درمان می کند!
انار از مدت‌ها پیش به دلیل دارا بودن خواص شفابخش فراوان به عنوان یک صندوق فوق العاده و درمان کننده شناخته شده است.(ادامه)
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. ساده‌ترین راه پایین آوردن قند خون بدون دارو
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.(ادامه)
عوامل مهم ایجاد سنگ کیسه صفرا
کاهش وزن ناگهانی و همچنین نوسان زیاد وزن یکی از فاکتورهای ایجاد کننده سنگ کیسه صفراست.(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
اگر روی پوست این علائم را دارید به دیابت مبتلا شده اید
متخصصان پوست، نکاتی را در رابطه با اهمیت مراقبت مناسب از پوست در میان بیماران مبتلا به دیابت، ارائه داده اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.