.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد. کشف دارویی که باعث کاهش وزن بدون عمل جراحی می‌شود
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.» چه شد که به پایتخت جراحی بینی جهان معروف شدیم؟ / ۲۰ درصد متقاضیان جراحی‌ های زیبایی مردان هستند
شمال نیوز : عمل جراحی بینی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی در ایران بیشتر است، جالب است بدانید که برعکس تصور غالب ،‌ مدت‌هاست که توجه به ظاهر مورد اقبال مردان هم قرار گرفته است، صابری با تایید این موضوع می‌گوید: «نسبت به ده سال گذشته مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی بیشتر شده است. مثلاً ۱۵ الی ۲۰ درصد از مراجعه کننده‌ها به خودم مردها هستند.»(ادامه)
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند. معمای چاقی بالاخره حل شد
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند.(ادامه)
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود. استرس چه ارتباطی با مشکلات گوارشی دارد؟
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.(ادامه)
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد. افزایش سرطان‌های دستگاه گوارش / سلامت جوانان در خطر است
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد.(ادامه)
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است. فواید بی‌نظیر پرتقال را بشناسید
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود. علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود.(ادامه)
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است . با «کبد چرب» چه کنیم؟
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است .(ادامه)
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود. چه ساعاتی در روز احتمال حمله قلبی بیشتر است؟
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود.(ادامه)
 پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل‌ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشانه‌ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید. نشانه‌هایی که به شما می‌گوید نباید لب به پنیر بزنید
پنیر یکی از لبنیات مقوی اما مشکل‌ساز برای برخی افراد است و اگر شما هم این نشانه‌ها را دارید هرچه زودتر پنیر را از تغذیه خود حذف کنید.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف پنیرها می‌تواند در درجه اول باعث ابتلا به یبوست شود. پنیرهای مختلف سرشار از چربی و دارای فیبر بسیار کم هستند درحالی که همین ویژگی می‌تواند سرعت فرایند هضم را کاهش بدهد و شرایط عبور مدفوع از روده‌ها را سخت‌تر کند. اگر پنیر زیاد می‌خورید، منتظر این ۴ عارضه باشید
زیاده‌روی در مصرف پنیرها می‌تواند در درجه اول باعث ابتلا به یبوست شود. پنیرهای مختلف سرشار از چربی و دارای فیبر بسیار کم هستند درحالی که همین ویژگی می‌تواند سرعت فرایند هضم را کاهش بدهد و شرایط عبور مدفوع از روده‌ها را سخت‌تر کند.(ادامه)
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. اگر این ۸ نشانه را دارید، زود پیر می‌شوید!
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
راز چگونگی رسیدن به طول عمر بالای ژاپنی‌ها فاش شد. راز طول عمر ژاپنی ها چیست؟
راز چگونگی رسیدن به طول عمر بالای ژاپنی‌ها فاش شد.(ادامه)
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده نیمی از مازندرانی‌ها دچار کمبود ویتامین دی هستند. کمبود ویتامین دی در نیمی از مازندرانی‌ها
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده نیمی از مازندرانی‌ها دچار کمبود ویتامین دی هستند.(ادامه)
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند. شش راه نابودی چربی شکم
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند.(ادامه)
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید. ۷ نوع خوراکی بد برای سلامتی قلب
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید.(ادامه)
رژیم غذایی حاوی لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. تاثیر لبنیات پرچرب بر کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی
رژیم غذایی حاوی لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
کنترل فشار خون با این سبزی پرخاصیت
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود. میوه‌هایی که دوستدار کبد شما هستند
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود.(ادامه)
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت. این نوع ورزش‌ها خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهند
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.(ادامه)
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است. ۷ خاصیت بی‌نظیر گلاب
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد. جوشاندن شیر مفید است یا مضر؟
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد.(ادامه)
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟ بعد از خوردن یک بسته چیپس چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.