.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد. پزشکان ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی را از آن خود کردند
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد.(ادامه)
رشد ۳۰ درصدی مصرف گاز در کشور
(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد. پیش بینی اسطوره میلان: ایران 4 گل به قطر می‌زند
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»!
در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند! تجدید وضو!(گفت و شنود)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»! در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند!(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
 شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست. عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند و ما سرما می‌خوریم
شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست.(ادامه)
هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است. پیش‌بینی ها از سرلیست‌ چهار فهرست اصولگرایان؛ قالیباف، باهنر، آقاتهرانی و رسایی سرلیست می‌شوند؟
هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد. مسمومیت ۱۷ نفر با گاز منوکسید کربن در استان
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد.(ادامه)
بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به 3.8 میلیارد دلار رسیده و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان سرد را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند. قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی
بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به 3.8 میلیارد دلار رسیده و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان سرد را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند.(ادامه)
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود. درمان افسردگی به کمک «ام‌آرآی»
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود.(ادامه)
حاجی‌بابایی گفت: فوق‌العاده خاص شامل همه حقوق‌بگیران و آن‌هایی که تاکنون فوق‌العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود؛ بر این اساس حقوق‌های تا ۲۰ میلیون تومان ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش و حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز حدود ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت. حداقل حقوق‌ها تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد
حاجی‌بابایی گفت: فوق‌العاده خاص شامل همه حقوق‌بگیران و آن‌هایی که تاکنون فوق‌العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود؛ بر این اساس حقوق‌های تا ۲۰ میلیون تومان ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش و حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز حدود ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت که درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی مسدود نیست. هیچ یک از محور‌های اصلی مسدود نیست
رئیس پلیس راهور فراجا گفت که درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی مسدود نیست.(ادامه)
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد. ترکیب تیم ملی برابر سوریه تغییر می‌کند/ محروم به مصدوم اضافه شد!
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد.(ادامه)
 برخی از توصیه‌های امیرالمومنین (ع) به حکمرانان تاریخ
(ادامه)
ماسک از ۲۰۲۲ میلادی اظهار امیدواری کرده تا در ۳ تا ۵ سال آینده ربات را به بازار بفرستد. او همچنین مدعی است ابزار مذکور یک ماشین با قابلیت‌های زیاد خواهد بود. ایلان ماسک: یک میلیارد ربات انسان نما جهان را تسخیر می‌کنند
ماسک از ۲۰۲۲ میلادی اظهار امیدواری کرده تا در ۳ تا ۵ سال آینده ربات را به بازار بفرستد. او همچنین مدعی است ابزار مذکور یک ماشین با قابلیت‌های زیاد خواهد بود.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد. بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. پیامک و لینکی برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت به افراد ارسال نمی‌شود
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.(ادامه)
چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟
چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد که به شرح آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت...

رفیعی: حق غذا، حق لباس، پول بنزین و حتی اضافه‌کاری محیط بانان پرداخت نشده/ سازمان محیط‌زیست درباره نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ۲۸۸ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند/ محیط‌بانان به شغل دوم، روی آورده اند
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت... (ادامه)
شبکه های انتخاباتی از بهمن ماه آغاز به فعالیت می کنند
مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: شبکه های انتخاباتی از بهمن ماه آغاز به فعالیت می کنند که سهم گلستان شش شبکه در استان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.