.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد. ادعای العربیه: حماس پاسخ نهایی خود را برای برقراری آتش‌بس تا ساعتی دیگر اعلام می‌کند
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد. (ادامه)
امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد. آماده‌باش هوانیروز ارتش برای جابجایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور
امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی پژو پارس تا مشخص شدن نتایج مرکز آزمون بین المللی استاندارد، ادامه خواهد داشت. تداوم تولید پژو پارس برای سال آینده
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی پژو پارس تا مشخص شدن نتایج مرکز آزمون بین المللی استاندارد، ادامه خواهد داشت.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی خبر داد. ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی پرتاب می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی خبر داد.(ادامه)
شبکه الجزیره قطر بامداد سه‌شنبه گزارش داد که اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرده است. الجزیره: اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرد
شبکه الجزیره قطر بامداد سه‌شنبه گزارش داد که اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند. همه چیز درباره سینوزیت
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند.(ادامه)
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت به افزایش کارت‌های آزاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد، افزایش می‌یابد. خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروز
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت به افزایش کارت‌های آزاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد، افزایش می‌یابد.(ادامه)
یک بررسی تاریخی ساده نشان می دهد که اساسا اکنون اتباع چینی صهیونیست وجود ندارند یا بسیار اندک و حتی انگشت شمار هستند. آیا در ارتش اسرائیل سرباز چینی هم وجود دارد؟
یک بررسی تاریخی ساده نشان می دهد که اساسا اکنون اتباع چینی صهیونیست وجود ندارند یا بسیار اندک و حتی انگشت شمار هستند.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد. اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی قصد دارد مردم رفح را به کوچ اجباری به کشورهای اطراف و کرانه باختری مجبور کند. نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای رفح
رژیم صهیونیستی قصد دارد مردم رفح را به کوچ اجباری به کشورهای اطراف و کرانه باختری مجبور کند.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند. تاکید پوتین بر فرزندآوری زوج‌های جوان روسی
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند.(ادامه)
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد. پوتین: بایدن را ترجیح می‌دهیم
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد.(ادامه)
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است. قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم، افزایش پیدا نمی‌کند
رضوی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم،قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است.(ادامه)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان +اسامی
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه لیست کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم.
اصلاح‌طلبان وطن‌پرستان واقعی هستند/ باید آماده رفتن روی مین باشند/ حزب مدیران دولت روحانی برای همه حوزه‌ها نامزد دارد
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم. (ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود. پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پس از واریز حقوق بهمن‌
با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد. عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود. تغییر ورزشگاه میزبان بازی ایران و قطر؟
روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.