.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:رئیس دستگاه قضا در پیامی درگذشت رئیس کل سابق دادگستری استان مازندران را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه درگذشت حجت‌الاسلام تقوی‌فرد را تسلیت گفت
شمال نیوز:رئیس دستگاه قضا در پیامی درگذشت رئیس کل سابق دادگستری استان مازندران را تسلیت گفت. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پی ارتحال آیت الله «سید مجتبی رودباری» امروز را در این استان عزای عمومی اعلام کرد. امروز در گیلان عزای عمومی اعلام شد
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پی ارتحال آیت الله «سید مجتبی رودباری» امروز را در این استان عزای عمومی اعلام کرد.(ادامه)


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت. قالیباف درگذشت حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام ری‌شهری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری را تسلیت گفتند.(ادامه)
استوری سیامک نعمتی برای هوادار شمالی که پس از دربی ۹۸ درگذشت
پس از تساوی تلخ پرسپولیس در دربی ۹۸ پایتخت یکی از هواداران پرسپولیس درگذشت و این اتفاق تلخ با واکنش اینستاگرامی سیامک نعمتی مواجه شد.(ادامه)
تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت اخوی آیت‌الله جوادی آملی
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جوادی آملی
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شرکت معاون رئیس جمهور در مراسم تشییع برادر آیت الله جوادی آملی
معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تشییع اسماعیل واعظ جوادی آملی، برادر آیت الله جوادی آملی شرکت کرد.(ادامه)
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت. علی لاریجانی پیام صادر کرد
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: شمال نیوز: مادر شهیدان محمدزاده پس طی یک دوره بیماری صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست. مادر شهیدان محمدزاده به فرزندانش پیوست
شمال نیوز: شمال نیوز: مادر شهیدان محمدزاده پس طی یک دوره بیماری صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
تسلیت ستاد اربعین مازندران بماسبت ارتحال ایت الله صافیی
ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی آورده است: این عالم ربانی همواره از حامیان خط ولایت فقیه بوده است. (ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی رحلت آیت‌الله گلپایگانی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال مرجع عالی‌قدر جهان تشیع، عالم زاهد و وارسته، شیخ الفقهاء آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران طی پیامی فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض کرد. (ادامه)
تسلیت سید حسن خمینی به ظریف
سید حسن خمینی در پیامی درگذشت خواهر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران را تسلیت گفت.(ادامه)
ظریف عزادار شد
وزیر امور خارجه سابق کشورمان عزادار شد. (ادامه)
شمال نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند (ادامه)
فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. تبریک سردار سلامی برای تصویب طرح جامع ساختار فرماندهی کل انتظامی
فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.(ادامه)
پیام تسلیت رهبری برای درگذشت حاج شیخ عباسعلی صادقی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی را تسلیت گفتند. (ادامه)
رئیس جمهور رحلت آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت
در پی رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران، رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب درگذشت حجت الاسلام مجتهد شبستری را تسلیت گفتند
رهبر انقلاب با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار با انتشار پیامی از تمام کسانی که در سوگ فرزندش، مرحوم دکتر سید محمد اسد با او ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کرد. 


فرماندار جویبار از ابراز همدردی مردم و مسئولان قدردانی کرد
شمال نیوز: سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار با انتشار پیامی از تمام کسانی که در سوگ فرزندش، مرحوم دکتر سید محمد اسد با او ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کرد. (ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد.

پیام سردار مرتضی قربانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید صحرایی
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید رمضانعلی صحرایی پیامی صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود در پرونده چین کناره گیری کرده بود / هدف لاریجانی این بود که دست دولت جدید باز باشد
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان درپی رحلت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رحلت عالم متواضع، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم و مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت. رئیس سابق حوزه های علمیه استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
ابلاغ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به خانواده علامه آملی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توسط مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و نینوا به خانواده علامه حسن زاده آملی ابلاغ شد.(ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.