.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا .... مولوی عبدالحمید در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری چه گفت؟
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا ....(ادامه)
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت. پیام تسلیت نماینده ولی فقیه مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان برزگر
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت.(ادامه)
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند. همسر و دختر هاشمی رفسنجانی پیام دادند
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد. پیام روحانی در پی حمله به حرم شاهچراغ
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.(ادامه)
فرماندار ویژه آمل با تسلیت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی گفت: حادثه شوم حمله تروریستی علیه شهروندان به عنوان بخشی از برنامه استکبار جهانی صورت گرفته و مصداق بارز جنایت است. تسلیت فرماندار آمل بمناسبت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی
فرماندار ویژه آمل با تسلیت شهادت دو تن از شهروندان در حمله تروریستی گفت: حادثه شوم حمله تروریستی علیه شهروندان به عنوان بخشی از برنامه استکبار جهانی صورت گرفته و مصداق بارز جنایت است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد. جنایت حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد/ عاملان این جنایت یقیناً مجازات خواهند شد
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت وقوع حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تاکید کردند که عامل یا عاملان این جنایت اندوه‌بار یقیناً مجازات خواهند شد.(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه : اشد مجازات برای خاطیان حادثه تروریستی شیراز
رئیس قوه قضاییه گفت:دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان جنایت تروریستی شیراز را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه قضایی کشور بسپارند.(ادامه)
وزیر اطلاعات: گروهک‌های تروریستی نتیجه اعمال ننگین خود و ترور مردم ‌بی‌گناه را می‌بینند
وزیر اطلاعات گفت: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفتند. رهبر معظم انقلاب یک پیام صادر کرد
آیت‌الله خامنه‌ای درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفتند.(ادامه)
بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.(ادامه)
بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر کشور
بیش از ۲۰۰ تن از اعضای منافقین، سلطنت طلبان، گروهک‌های تجزیه طلب و بهائیت دستگیر شده اند(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت. سیدحسن خمینی پیام تسلیت داد
یادگار امام در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت.(ادامه)
اعزام خبرنگاران مازندرانی به پیاه‌‎روی اربعین حسینی
مسؤول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: در حال پیگیری هستیم تا خبرنگاران استان را از طریق مرز زمینی برای مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خبرنگاران و عکاسان خبری این رخداد بزرگ جهان اسلام را به دنیا نمایش دهیم. (ادامه)
مادر شهیدان سوداگر درگذشت/ پیام سردار سلامی
حاجیه خانم سکینه زاده گندم مادر شهیدان سرلشکر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر در ۸۹ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
پیام تقدیر فرمانده سپاه کربلا از مردم مازندران
فرمانده سپاه کربلا از استقبال کم نظیر مردم استان و شرکت در مراسم وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم تقدیر کرد.(ادامه)
تسلیت احمدی نژاد برای درگذشت مرحوم دعایی
دولت بهار از تسلیت رئیس دولت نهم و دهم بمناسبت درگذشت حجت الاسلام دعایی خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند. رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم دعائی نماز میت اقامه کردند
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام دعایی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مبارز قدیمی و یار دیرین امام بزرگوار حجت‌الاسلام سیدمحمود دعائی را تسلیت گفتند.(ادامه)
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) دهم خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ....(خبر)
(ادامه)
تسلیت نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پی حادثه متروپل آبادان
نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پی حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان با صدور پیام تسلیت با خانواده این جان‌باختگان ابراز همدردی کرد. (ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد. واکنش آیت الله جوادی آملی به ریزش ساختمان متروپل
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد.(ادامه)
رئیس جمهور رحلت استاد فاطمی‌نیا را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم وارسته، استاد سیدعبدالله فاطمی‌‏نیا را به حوزه‏‌های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌‏ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب به درگذشت همسر مکرّمه دکتر ایروانی
رهبر انقلاب با صدور پیامی درگذشت همسر مکرّمه دکتر ایروانی را تسلیت گفتند. (ادامه)
پیام تسلیت سردار مسلمی به مناسبت درگذشت مرحوم طالب زاده
فرمانده سپاه کربلا با تسلیت رحلت استاد نادر طالب زاده از وی به عنوان هنرمند متعهد انقلابی، چهره ماندگار ضد استکباری و ضدصهیونیستی یاد کرد. (ادامه)
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله جوادی آملی را به ایشان و خانواده گرامی تسلیت گفت. رئیس جمهور درگذشت همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله جوادی آملی را به ایشان و خانواده گرامی تسلیت گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.