.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود. شکست تلخ تیم ملی در دقایق پایانی مقابل تونس
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود.(ادامه)
استقلال یک - نساجی صفر
در جریان رقابت سوپرجام فوتبال کشورمان تیم‌های استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند.(ادامه)
طارمی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد
طارمی با دبل دیشب در بازی پورتو مقابل کلوب بروژ برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شد.(ادامه)
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند. حرف‌های عجیب مازیار زارع بعد از جنجال دیدار مقابل پرسپولیس
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.(ادامه)

نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ نساجی دست به کار بزرگی زد و توانست در قائمشهر، نخستین شکست فصل را به فولاد تحمیل کند. نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ/ ادامه غول‌کشی تیم مازنی
نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ نساجی دست به کار بزرگی زد و توانست در قائمشهر، نخستین شکست فصل را به فولاد تحمیل کند.(ادامه)
عکس| کار عجیب سرمربی پرسپولیس به دلیل استرس
سرمربی سرخپوشان در دیدار با مس رفسنجان استرس زیادی را تا قبل از گل مهاجم هلندی تیمش تحمل کرد.(ادامه)
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند. اسطوره استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد + جزئیات
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند.(ادامه)
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳  به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد. شکست اول پرسپولیس با پایان طلسم ۸ساله تراکتور
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳ به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : نساجی مازندران در دیداری خانگی به دور از چشمان هواداران پرشورش مقابل نفت مسجدسلیمان به یک برد پرگل دست یافت. برتری پرگل نساجی مازندران در دیدار خانگی
شمال نیوز : نساجی مازندران در دیداری خانگی به دور از چشمان هواداران پرشورش مقابل نفت مسجدسلیمان به یک برد پرگل دست یافت.(ادامه)
دختران مازندران در جایگاه سوم مسابقات اسکیت رولبال ایران
دختران مازندران در پایان مسابقات اسکیت رولبال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با وجود شایستگی به مقام سومی رضایت دادند.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد. سرمربی نساجی : دیگر قدرت مبارزه ندارم !
شمال نیوز : سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد.(ادامه)
شمالی‌ها لیگ همچنان بدون پیروزی!
هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه‌شنبه) با انجام دو دیدار همزمان آغاز شد .(ادامه)
هفته سوم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود هفته سوم لیگ برتر فوتبال/ امروز و فردا
هفته سوم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود(ادامه)
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد. اولین پیروزی فصلِ استقلال با ساپینتو/ دشت سه امتیازی آبی‌ها با شکست ملوان
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد.(ادامه)
کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال و حریف اصفهانی
استقلال و سپاهان جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۵ دیدار اخیر تقریباً همه چیز برای این دو تیم یکسان رقم خورده است.(ادامه)
تصمیم مهم AFC برای لیگ قهرمانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل‌های خارج از خانه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه‌ شب در دیداری دوستانه مقابل نساجی مازندران با تساوی پر گل سه بر سه متوقف شد. تساوی پر گل پرسپولیس و نساجی؛ زور یحیی به دستیار سابقش نرسید
شمال نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه‌ شب در دیداری دوستانه مقابل نساجی مازندران با تساوی پر گل سه بر سه متوقف شد.(ادامه)
شهرداری قائمشهر قهرمان لیگ برتر فوتبال مازندران شد
شهرداری قائمشهر عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران را کسب کرد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است. شانس استقلالی شدن این ستاره ۹۹ درصد است
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است.(ادامه)
برای نخستین بار در تاریخ؛ AFC با ۶ نماینده در جام جهانی
برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ نماینده در این رقابت‌ها خواهد داشت.(ادامه)
دو تغییر اجباری در ترکیب استقلال
با توجه به وجود دو بازیکن محروم در تیم استقلال برای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، فرهاد مجیدی ناچار است تیمش را با تغییراتی مقابل آلومینیوم به میدان بفرستد.(ادامه)
استعفاهای گل‌محمدی روی تیم تأثیر گذاشت
پیشکسوت پرسپولیس گفت که استعفاهای یحیی گل‌محمدی در نتایج سرخپوشان و عدم دستیابی این تیم به ششمین قهرمانی متوالی تأثیرگذار بوده است.(ادامه)
باخت پرسپولیس به سپاهان، استقلال را قهرمان کرد
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد تا قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر زمینه ساز قهرمانی زودهنگام استقلال را در این فصل فراهم کند.(ادامه)
پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد دیدار مقابل پرسپولیس برای شاگردان تارتار حیثیتی بوده است و آنها نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این بازی کرده‌اند.(ادامه)
نگرانی بزرگ مجیدی برای ادامه لیگ
خط حمله استقلال این روزها به شدت ضعیف عمل می کند و این یکی از نگرانی های کادر فنی این تیم است.(ادامه)
جشن و شادمانی مردم مازندران از صعود تیم نساجی
مردم ورزش دوست مناطق مختلف مازندران از جمله قائمشهر پس از برد تیم نساجی و قهرمانی در فینال جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به جشن و شادمانی پرداختند.(ادامه)
شکست سنگین فجرسپاسی در برابر استقلال
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری دوستانه برابر استقلال تهران 4 بر صفر شکست خورد.(ادامه)
قهرمانی احتمالی نساجی تقدیم به روح یک مربی
پیشکسوت فوتبال مازندران می‌گوید الهامی می‌داند چگونه بازیکنانش را انتخاب کند و نساجی را زشت و زیبا می‌چیند.(ادامه)
اکبرپور: استقلال به احتمال ۹۹ درصد قهرمان لیگ برتر است
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر مشکلی برای آبی‌پوشان پایتخت پیش نیاید، می‌توانند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورند.(ادامه)
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک بر صفر برابر حریف کرمانی به فینال این رقابت‌ها دست یافت .... (خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.