.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی ملوان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، درباره تشویق شدن از سوی هواداران استقلال گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد؟ از همه‌شان ممنونم و امیدوارم این فرهنگ در استادیوم‌ها جا بیفتد. صحبت های عجیب مازیار زارع بعد از باخت در برابر استقلال
سرمربی ملوان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، درباره تشویق شدن از سوی هواداران استقلال گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد؟ از همه‌شان ممنونم و امیدوارم این فرهنگ در استادیوم‌ها جا بیفتد.(ادامه)
مازندران قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزان مقطع متوسطه ایران شد. مازندران قهرمان فوتبال دانش آموزان متوسطه ایران
مازندران قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزان مقطع متوسطه ایران شد.(ادامه)
برد شیرین شهروند پس از شش هفته
شهروند ساری پس از شش هفته در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پیروز شد.(ادامه)
حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار پرسپولیس و هوادار ضمن اینکه باید وقت‌های تلف شده بیشتری برای دو نیمه در نظر می‌گرفت، روی گل هوادار هم مرتکب اشتباه شد. کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار
حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار پرسپولیس و هوادار ضمن اینکه باید وقت‌های تلف شده بیشتری برای دو نیمه در نظر می‌گرفت، روی گل هوادار هم مرتکب اشتباه شد.(ادامه)
تیم ملی هاکی ایران با شکست آمریکا سوم شد
ملی پوشان هاکی ایران با پیروزی برابر آمریکا در دیدار رده بندی جام جهانی، عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.(ادامه)
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت. در سن ۳۵ سالگی؛ وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت.(ادامه)
لیونل مسی ستاره آرژانتینی می‌گوید: پسرهایم به من می‌گویند به چی نگاه می‌کنی احمق! لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است. جمله ای جنجالی در جام‌جهانی که کار دست نابغه داد!
لیونل مسی ستاره آرژانتینی می‌گوید: پسرهایم به من می‌گویند به چی نگاه می‌کنی احمق! لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.(ادامه)
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است. بیانیه استقلال پس از جنجال‌های کرمان
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است. حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به فدراسیون فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.(ادامه)
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک پرداخت. کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک پرداخت.(ادامه)
پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. سد آلومینیومی صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت
پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.(ادامه)
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد. ادعای جنجالی مهدی ترابی؛ با گوش های خودم شنیدم!
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.(ادامه)
نساجی پنج شنبه درحالی به مصاف سپاهان می‌رود که در پنج بازی متوالی مقابل این تیم شکست خورده است. نساجی - سپاهان / دیگر حیثیتی‌تر از این بازی نداریم!
نساجی پنج شنبه درحالی به مصاف سپاهان می‌رود که در پنج بازی متوالی مقابل این تیم شکست خورده است.(ادامه)
استقلال در یک بازی جنجالی موفق شد تراکتور را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کند. استقلال ۲ – ۱ تراکتور/ ساپینتو ماندنی شد
استقلال در یک بازی جنجالی موفق شد تراکتور را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کند.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد.

شکست سنگین نساجی مقابل پرسپولیس / سرخپوشان قهرمان نیم فصل شدند
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد. (ادامه)
خشونت نهفته دروازه‌بان‌های ایرانی!
(ادامه)
مهدی طارمی بالاتر از مسی، بنزما و نیمار، چهارمین گلزن برتر سال ۲۰۲۲ شد. برترین گلزن‌ ۲۰۲۲ اروپا معرفی شد
مهدی طارمی بالاتر از مسی، بنزما و نیمار، چهارمین گلزن برتر سال ۲۰۲۲ شد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید. برتری آبی‌پوشان تهران برابر صنعت نفت ابادان
تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.(ادامه)
زیباترین گل جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد
کسانی که در رای گیری فیفا شرکت کردند، ریچارلیسون را به خاطر گل قیچی خود مقابل صربستان در مرحله گروهی به عنوان زننده زیباترین گل این دوره از رقابت‌ها انتخاب کردند.(ادامه)
اسطوره لیورپول می‌گوید امیلیانو مارتینز باعث سرافکندگی آرژانتینی‌ها شده است. این دلقک آبروی خودش و آرژانتینی‌ها را برد!
اسطوره لیورپول می‌گوید امیلیانو مارتینز باعث سرافکندگی آرژانتینی‌ها شده است.(ادامه)
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟ چرا آرژانتین ، تیم اول دنیا نیست؟
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟(ادامه)
دیدار تیم های ملی فرانسه و آرژانتین در مرحله فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر یکشنبه (۲۷ آذر ۱۴۰۱ ) در ورزشگاه «لوسیل» دوحه برگزار و با برتری آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. تصاویر: فینال جام جهانی ۲۰۲۲؛ قهرمانی آرژانتین(خبر)
دیدار تیم های ملی فرانسه و آرژانتین در مرحله فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر یکشنبه (۲۷ آذر ۱۴۰۱ ) در ورزشگاه «لوسیل» دوحه برگزار و با برتری آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.(ادامه)
عکس / اشک‌های نیمار ؛ این فوتبال بی‌رحم
نیمار جونیور یک بار دیگر نتوانست در جام جهانی به دلخواه خود برسد. او این بار در قطر، با اشک در ضربات پنالتی مقابل کرواسی حذف شد.(ادامه)
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند. وداع تلخ برزیل با جام جهانی / کرواسی در پنالتی، برزیل را شکست داد
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
طبق خبرهای رسیده از قطر علیرضا فغانی دیگر در رقابت‌های جام جهانی قضاوت نخواهد کرد. فوری/ تصمیم عجیب فیفا در مورد علیرضا فغانی مشخص شد!
طبق خبرهای رسیده از قطر علیرضا فغانی دیگر در رقابت‌های جام جهانی قضاوت نخواهد کرد.(ادامه)
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، اسپانیا به مصاف مراکش رفت که در ضربات پنالتی مراکش ۳-۰ به برتری رسید. ادامه شگفتی‌سازی‌های مراکش با حذف اسپانیا
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، اسپانیا به مصاف مراکش رفت که در ضربات پنالتی مراکش ۳-۰ به برتری رسید.(ادامه)
نساجی قو‌های سپید انزلی را شکار کرد
نساجی قائمشهر در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، از سد ملوان بندر انزلی گذشت.(ادامه)
در دیدار دوم هفته اول گروه B جام جهانی، رقبای ایران به تساوی رضایت دادند. تساوی آمریکا و ولز ، بهترین نتیجه برای ایران
در دیدار دوم هفته اول گروه B جام جهانی، رقبای ایران به تساوی رضایت دادند.(ادامه)
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید. انگلیس ۶ _ ایران ۲ / سنگین‌ترین شکست تاریخ با کی‌روش
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.