.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند. رازگشایی از یک جنایت آتشین
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.(ادامه)
مهاجم سابق استقلال اعلام کرد به زودی حرف‌های زیادی را برای بازگوکردن دارد. یک استقلالی وعده افشاگری داد!
مهاجم سابق استقلال اعلام کرد به زودی حرف‌های زیادی را برای بازگوکردن دارد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد. کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد.(ادامه)
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است. دزدی بزرگ ۲۰۰ میلیاردی از جیب ملت/ وطن فروشی کن، مواجب بگیر
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است. پشت پرده دستگیری یک دادستان در مازندران! / نقش رسانه ها و پیامی امیدبخش به جامعه
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است. پشت پرده دستگیری یک دادستان!
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند. پشت‌پرده ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.(ادامه)
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود. پشت پرده کنار گذاشتن کریم باقری از پرسپولیس
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.(ادامه)
عکس / پیغام فوری عابدزاده به پرسپولیس؛ نگران دروازه نباشید پسر من هست!
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای سرخ ها در خصوص جانشینی بیرانوند پیغام فرستاد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند بعد از چند روز سکوت درباره مساله فسخ با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، اکنون در پیامی به این ماجرا واکنش نشان داده است. پیغام نیمه شب بیرانوند به هواداران پرسپولیس؛ امیدوارم درکم کنید!
علیرضا بیرانوند بعد از چند روز سکوت درباره مساله فسخ با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، اکنون در پیامی به این ماجرا واکنش نشان داده است.(ادامه)
سیمای فرانسه به روایتی خیلی ساده!
(ادامه)
وکیل علیرضا بیرانوند می‌گوید پیشنهاد او از عربستان چندان جدی نیست. پیشنهادهای جدید بیرانوند از طرف وکیلش فاش شد
وکیل علیرضا بیرانوند می‌گوید پیشنهاد او از عربستان چندان جدی نیست.(ادامه)
نبرد معترضان و پلیس فرانسه همچنان ادامه دارد، در این میان مقامات فرانسوی ژست تمسخر‌آمیزی را در قبال اعتراضات جاری در این کشور اتخاذ کرده‌اند. الیزه، علیه زندگی و آزادی!
نبرد معترضان و پلیس فرانسه همچنان ادامه دارد، در این میان مقامات فرانسوی ژست تمسخر‌آمیزی را در قبال اعتراضات جاری در این کشور اتخاذ کرده‌اند.(ادامه)
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد. پشت‌پرده اخطار بیرانوند به پرسپولیس
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد.(ادامه)
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد.

پشت پرده تخریب سیداحمد خمینی به روایت روزنامه دولت
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد. (ادامه)
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت. فریماه فرجامی درگذشت
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود، اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد نقش‌آفرینی همسر مهدی طارمی در انتخاب تیم/ تکلیف نهایی ستاره ایرانی و الهلال مشخص شد
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود، اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد(ادامه)
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد. ادعای بزرگ مدیربرنامه طارمی
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۴ تیر
روزنامه‌های امروز به شورش گروه واگنر در روسیه و پشت پرده مشروبات سمی پرداخته‌اند.(ادامه)
از سیدبندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2023 به صورت غیررسمی پرده برداشته شد که طی آن پرسپولیس در سید اول قرار دارد. سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ نساجی در سید دو
از سیدبندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2023 به صورت غیررسمی پرده برداشته شد که طی آن پرسپولیس در سید اول قرار دارد.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است. مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران و قصه هایش / پشت پرده انتصابات دقیقا چیست؟!
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های احتکار شده در این شهرستان خبر داد. کشف بزرگترین انبار دارو‌های احتکار شده در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های احتکار شده در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد. اتهام جدید به میثاقی؛ خوراک دادن به شبکه‌های معاند
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت. چه کسی در بازی دربی سمت داور آب دهان پرتاب کرد؟
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت.(ادامه)
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها. تجارت دختر برای خواننده توسط مدیر برنامه ها!
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.