.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت. مرگ وحشتناک ویهان کوچولو در شکنجه گاه نامادری
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت.(ادامه)
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند. برای واردات خودرو فقط گواهی اسقاط نیاز است
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا در گزارشی دلیل اصلی شکست انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان را فاش کرد. پشت پرده شکست انتقال طارمی به میلان فاش شد +عکس
معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا در گزارشی دلیل اصلی شکست انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان را فاش کرد.(ادامه)
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد. دلیل منتفی شدن حضور طارمی در میلان مشخص شد
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
هزاران لیبیایی پس از دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تظاهراتی ضد دولتی، پرچم این رژیم را آتش زدند. آتش زدن پرچم «اسرائیل» در لیبی در پی دیدار مقامات لیبی با تل‌آویو
هزاران لیبیایی پس از دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تظاهراتی ضد دولتی، پرچم این رژیم را آتش زدند.(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
رسانه عربستانی مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران امارات را برای میزبانی از نمایندگانش مقابل سعودی ها در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد. امارات میزبان پرسپولیس، سپاهان و نساجی شد
رسانه عربستانی مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران امارات را برای میزبانی از نمایندگانش مقابل سعودی ها در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی در مازندران، زیبنده این استان نیست/ بساط پت شاپ‌ها جمع شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد(ادامه)
براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد. باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه‌ها متلاشی شد
براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد.(ادامه)
تست روانشناسی/ شما کدام مسیر را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟
اگر از شما بخواهند که برای پیاده روی یکی از این مسیرها را انتخاب کنید و در ازای آن پرده از رازهای شخصیت شما برداشته می شود کدام مسیر را انتخاب می کنید؟(ادامه)
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است. آخرین خبر از شناسایی اجساد سقوط هواپیمای واگنر
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
برنامه «پاورقی» از شنبه ۲۸ مرداد با اجرای محمدرضا شهبازی روانه آنتن شبکه دو شد. ادامه پخش «پاورقی» با اجرای محمدرضا شهبازی
برنامه «پاورقی» از شنبه ۲۸ مرداد با اجرای محمدرضا شهبازی روانه آنتن شبکه دو شد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند. آمریکا پشت پرده خواستار منحل شدن الحشد الشعبی
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
پشت پرده ماجرای عکس بی حجاب کارمندان خانم شرکت طاقچه+عکس
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد. (ادامه)
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه  همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد. تحریم ها هم نتوانست کارخانه تک نخ شهرستان نوشهر را از پای در آورد / انتقاد از دلایل نامعقولانه بانک کارآفرینی برای پرداخت تسهیلات
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.(ادامه)
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم. پشت پرده زندگی پر زرق و برق بلاگرها!
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه تعداد کرسی‌هایی که به هر جریان می‌رسد بستگی به میزان مشارکت دارد، گفت : افراد متفکر که نگاه‌های عمیق و بلند مدت دارند و معتقدند که می‌توان فضا را به سمت جریان‌های حزبی و انتخاب افراد توانمند پیشبرد موافق نظام انتخاب تناسبی هستند .... ریشه مخالفت‌ها با انتخابات تناسبی نگرانی از قانون جدید انتخابات است/ می‌خواهند موضوع طولانی شود تا کل قانون به این دوره از انتخابات نرسد/ در ۱۲۰ کشور جهان نظام انتخابات تناسبی اجرا می‌شود
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه تعداد کرسی‌هایی که به هر جریان می‌رسد بستگی به میزان مشارکت دارد، گفت : افراد متفکر که نگاه‌های عمیق و بلند مدت دارند و معتقدند که می‌توان فضا را به سمت جریان‌های حزبی و انتخاب افراد توانمند پیشبرد موافق نظام انتخاب تناسبی هستند ....(ادامه)
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم. آمنه سادات ذبیح پور فردا به دادگاه می‌رود؟/ علت شکایت آمنه‌سادات ذبیح پور از سپیده قلیان افشا شد
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم.(ادامه)
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند. رازگشایی از یک جنایت آتشین
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.(ادامه)
مهاجم سابق استقلال اعلام کرد به زودی حرف‌های زیادی را برای بازگوکردن دارد. یک استقلالی وعده افشاگری داد!
مهاجم سابق استقلال اعلام کرد به زودی حرف‌های زیادی را برای بازگوکردن دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.