.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد. استیضاح وزیر صمت به نفع صنعت نیست
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد.(ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!» قرار بود شوخی نکنید!
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد. گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صمت نادرست است
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.(ادامه)
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ... برکناری یک وزیر دیگر توسط رئیس جمهور؟ / گزینه احتمالی جدید برای تغییر در کابینه رئیسی
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ...(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد. فروش اقساطی خودرو از نیمه دوم سال
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
نماینده مهاباد از اولین نشست بررسی استیضاح  این وزیر با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر مربوطه در جلسه روز یکشنبه ۲۷ فروردین ... برای دومین‌بار استیضاح این وزیر پرحاشیه دولت کلید خورد؛ چشم‌ها به مجلس
نماینده مهاباد از اولین نشست بررسی استیضاح این وزیر با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر مربوطه در جلسه روز یکشنبه ۲۷ فروردین ...(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد. وعده وزیر صمت به خریداران خودرو
وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد.(ادامه)
وزیر گردشگری مصر اعلام کرد: کشورش به شهروندان ایرانی روادید گردشگری می‌دهد. مصر به گردشگران ایرانی‌ روادید می‌دهد
وزیر گردشگری مصر اعلام کرد: کشورش به شهروندان ایرانی روادید گردشگری می‌دهد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد. بنزین در سال جدید گران می شود؟
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.(ادامه)
وزیر خزانه‌داری آمریکا خطاب به قانون‌گذاران کشورش گفت سیاست تحریم علیه ایران منجر به تغییر سیاست‌های تهران نشده است. اعتراف وزیر خزانه‌داری آمریکا به شکست سیاست تحریم علیه ایران
وزیر خزانه‌داری آمریکا خطاب به قانون‌گذاران کشورش گفت سیاست تحریم علیه ایران منجر به تغییر سیاست‌های تهران نشده است.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد. تعیین دستمزد کارگران به فردا موکول شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد.(ادامه)

بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود. آخرین جزئیات از فروش خودروهای وارداتی
بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از فردا ۲۶ اسفند آغاز می‌شود. آغاز ثبت‌‎نام خرید خودروهای داخلی از امروز
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از فردا ۲۶ اسفند آغاز می‌شود.(ادامه)
تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌نو در ایام اربعین
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد.(ادامه)
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت .... پنج نکته درباره توافق ایران و عربستان در چین
توافق تهران-ریاض در پکن یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل بود؛ ایران و سعودی به عنوان بزرگترین رقیب و بزرگترین متحد آمریکا در غرب آسیا با واسطه‌گری چین بدون دخالت ....(ادامه)
در پی تغییر مدیرعامل سابق ایران خودرو، آقای خطیبی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی مدعی شده هیچ برکناری در کار نبوده است. نامه مدیرعامل سابق ایران‌خودرو خطاب به رئیس رسانه ملی
در پی تغییر مدیرعامل سابق ایران خودرو، آقای خطیبی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی مدعی شده هیچ برکناری در کار نبوده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام فروش خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از هفته آینده خبر داد. آغاز ثبت نام برای فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام فروش خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از هفته آینده خبر داد.(ادامه)
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد. تاثیر تلفات و ویرانی‌های زلزله بر اقتصاد ترکیه
کشور ترکیه که با اقتصاد متشنجی روبرو بود پس از زلزله با مشکلات بیشتری در عرصه اقتصاد مواجه خواهد شد.(ادامه)
عملکرد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نمونه‌ی بارز کار جهادی و انقلابی است
شمال نیوز : سرمایه‌گذاری ۷ هزار و سیصد میلیارد تومانی طی یک سال اخیر در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق مازندران که طی ۳ سال نصب و راه اندازی می شوند نوید بخش توسعه صنعت برق در منطقه است .(ادامه)
دولت اخیراً مصوبه‌ای ۱۰ماده‌ای داشت که در بند ۴ آن آمده است برای نیاز مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای خودرو در صورتی که به مصوبه نیاز داشته باشد با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد پیشنهاد مصوبه به دولت ارائه شود....(خبر)
(ادامه)

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند. موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.(ادامه)
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود. واردات خودروهای دست‌دوم از مناطق آزاد تکذیب شد
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: خودروهای صفرکیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می‌شود.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.