.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی مهندس «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

محمد علی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی مهندس «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد. مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل جدید بانک ملی ایران را منصوب کرد.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد. ۳ گزینه احتمالی برای سکانداری وزارت صمت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز:

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد. «فاطمی‌امین» مشاور رئیس‌جمهور شد
شمال نیوز: وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.(ادامه)
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد. «فاطمی‌امین» مشاور رئیس‌جمهور شد
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
دکتر قاسم کریم زاده به عنوان مديرکل نمونه شیلات كشور انتخاب شد + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است پاداش کاهش مصرف برق نصیب کدام مشترکان می‌شود؟
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود. ناوگان هوایی کشور نوسازی می‌شود
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود.(ادامه)
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران ادامه دارد
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است. (ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت. فاطمی امین با ۱۶۲ رای موافقِ استیضاح، از وزارت صمت برکنار شد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی حضور یافت
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد. آغاز جلسه استیضاح وزیر صمت در مجلس
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.(ادامه)
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ...


درخواست فوری در خصوص ماجرای رشوه‌ خودروی شاسی‌بلند به نماینده‌ها/ واکنش دادستان کل کشور به نامه وزیر صمت
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ... (ادامه)
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کشورهای عضو اکو اردبیل را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کردند که ظرفیت‌های گردشگری جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی این استان هم برای جذب گردشگر خارجی و هم برای رونق گردشگری داخلی فرصت است. ضرغامی: سیم کارت گردشگری تعیین تکلیف می شود
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کشورهای عضو اکو اردبیل را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کردند که ظرفیت‌های گردشگری جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی این استان هم برای جذب گردشگر خارجی و هم برای رونق گردشگری داخلی فرصت است.(ادامه)
رد ادعای واگذاری خودرو‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس‌ از سوی وزارت صمت
وزارت صمت ادعای یک نماینده مجلس درباره تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان را تکذیب کرد. (ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد. تشریح دلایل گرانی خودرو در بازار از زبان وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است. با توجه به «رهنمود رهبر انقلاب»، استیضاح وزیر صمت «منتفی» است
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.