.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند. ادعای انگلیس: درباره تحولات دریای سرخ به ایران پیام فرستادیم
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند.(ادامه)
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد. یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری این رژیم را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد. نتانیاهو: هیچ کس نمی‌تواند مانع ما در جنگ غزه شود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری این رژیم را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد. عضو ارشد انصارالله: ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد.(ادامه)
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد. نخست وزیر فرانسه شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کرد
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد.(ادامه)
ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا در بیانیه‌ای، بمباران یمن را براساس منشور سازمان ملل متحد عنوان کرده است. ادعای ائتلاف آمریکایی درباره بمباران یمن براساس منشور سازمان ملل
ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا در بیانیه‌ای، بمباران یمن را براساس منشور سازمان ملل متحد عنوان کرده است.(ادامه)
وزارت خارجه عربستان سعودی در واکنش به بمباران یمن از سوی ائتلاف نظامی آمریکا و انگلیس بیانیه ای صادر کرد. واکنش عربستان به بمباران یمن توسط آمریکا و انگلیس
وزارت خارجه عربستان سعودی در واکنش به بمباران یمن از سوی ائتلاف نظامی آمریکا و انگلیس بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت. مشکل سفر عمره‌گزاران ایرانی به زودی حل می‌شود
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت.(ادامه)
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد. شرط اسرائیلی‌ها برای بازگشت ساکنان شمال غزه
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
وزیرخارجه آمریکا که خود را برای شهادت خانواده خبرنگار فلسطینی ناراحت نشان می‌داد با واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. اشک تمساح بلینکن برای الدحدوح و واکنش کاربران
وزیرخارجه آمریکا که خود را برای شهادت خانواده خبرنگار فلسطینی ناراحت نشان می‌داد با واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند. درخواست وزیرخارجه انگلیس از نیروهای یمنی
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند.(ادامه)
مصر در واکنش‌ به ترور «صالح العاروری»، میانجی‌گری خود را به حالت تعلیق درآورد. مصر میانجی‌گری خود در جنگ غزه را متوقف کرد
مصر در واکنش‌ به ترور «صالح العاروری»، میانجی‌گری خود را به حالت تعلیق درآورد.(ادامه)
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد. واکنش فرانسه به ترور «صالح العاروری»
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد.(ادامه)
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد. عربستان رسما به بریکس پیوست
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.(ادامه)
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند. بازگشت سفرای ایران و مصر به زودی؟
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند.(ادامه)
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود. درخواست آمریکایی‌ها برای اعزام پمپئو به اوکراین
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست. اردوغان: نتانیاهو هیچ فرقی با هیتلر ندارد
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست.(ادامه)
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و روسیه مطرح شد؛ روسیه بدون قید و شرط به تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.(ادامه)
امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سیدرضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم ....(خبر)
(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
یک نماینده مجلس: روسیه باید عذرخواهی کند وگرنه…
یک عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به مواضع اخیر روسیه درباره جزایر سه‌گانه ایرانی گفت: اینگونه مواضع هیچگونه خللی در تمامیت ارضی ایران ایجاد نخواهد کرد اما روسیه باید در خصوص مواضع اخیر خود عذرخواهی کند درغیراینصورت در روابطمان با این کشور تجدید نظر خواهیم کرد.(ادامه)
مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است/ روسیه مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهاتش باشد ....(خبر)
(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.