.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
 مراسم احداث و کلنگ‌زنى مجتمع عبادى فرهنگى هدایت، صبح امروز با حضور آیت‌الله جوادى آملی، قشقاوی، سخنگوى وزارت خارجه، استانداران مازندران و قزوین، کردان وزیر سابق کشور، نماینده ولى فقیه در مازندران، سردار رویانیان و جمعى دیگر از مازندرانیهاى مقیم مرکز برگزار شد... جوادی آملی: صدقه‌‏ای اداره کردن كشور هنر نیست
مراسم احداث و کلنگ‌زنى مجتمع عبادى فرهنگى هدایت، صبح امروز با حضور آیت‌الله جوادى آملی، قشقاوی، سخنگوى وزارت خارجه، استانداران مازندران و قزوین، کردان وزیر سابق کشور، نماینده ولى فقیه در مازندران، سردار رویانیان و جمعى دیگر از مازندرانیهاى مقیم مرکز برگزار شد...(ادامه)
علاوه بر نامزدهای فوق از احمد توکلی ، عبدالله جاسبی رحیم صفوی ، چمران و ... نیز بعنوان افرادی که احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات ریاست جمهوری دهم می رود ، یاد می شود. بهرحال آنچه محتمل به نظر می رسد ... نامزدهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری
علاوه بر نامزدهای فوق از احمد توکلی ، عبدالله جاسبی رحیم صفوی ، چمران و ... نیز بعنوان افرادی که احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات ریاست جمهوری دهم می رود ، یاد می شود. بهرحال آنچه محتمل به نظر می رسد ...(ادامه)
هاشمی در 3 ساعت خاتمی را برای کاندیداتوری متقاعد کرد
(ادامه)
اسامی کابینه احتمالی اوباما
(ادامه)
حمله شدید فاطمه رجبی به وزیر کشور و مشائی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
نشست اعضای فراکسیون نمایندگان شمال با وزیران شمالی
به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات استانهای شمالی ، ایجاد بستر مناسب برای جبران عقب ماندگی ، تعامل و هم اندیشی در تحولات اقتصادی و برون رفت استانهای شمالی از وضعیت موجود ، اولین جلسه مشترک وزیران شمالی ( کردان وزیر کشور ،حسینی وزیر اقتصاد و دارایی ،متکی وزیر امور خارجه ،عباسی وزیر تعاون ) کریمی ...(ادامه)
احمدی‌نژاد گزینه حزب الله برای وزارت راه
(ادامه)
"شصت" احمدي نژاد خبرساز شد!
(ادامه)
دو وزیر شمالی فردا در كميسيون امنيت ملي
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است... سیاست داخلی و خارجی در دست شمالی ها
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است...(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم... داستان منتشر نشده کردان از قطع گاز زمستان 86
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم...(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است. انتقاد كردان از دخالت وزارتخارجه در قراردادها
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است.(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
مهدی علیپور اولين امتياز نفت شمال(ديدگاه)
مهدی علیپور(ادامه)
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است. انتصاب فامیلی دیگر در وزارت خارجه!
متکی وزیر خارجه در تازه ترین اقدام انتصابی خود، برادر همسرش را که یک دندان پزشک است با اعمال نفوذ بعنوان وابسته کار به بحرین فرستاده است.(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور  در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون
در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ... تشکر از رئيس جمهور در معرفي عباسی به وزارت تعاون
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.