.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌ها می‌گویند بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند. نفوذ هکر‌ها به بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی
رسانه‌ها می‌گویند بیش از ۳۰ شرکت صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند.(ادامه)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود. خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود/ از تحرکات دشمن در پایان سال ۱۴۰۰ مطلع بودیم(خبر)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است. نظامی فراری انگلیس کیست؟
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد. مهدی عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر شد
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند. سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل برجام آماده است / سلطان عمان ابتکاری روی میز گذاشت و در چارچوب آن گفت‌وگو‌هایی را به طور غیرمستقیم با آمریکایی‌ها داشتیم / بایدن پیام‌هایی می‌دهد مبنی بر این که من نیت و اراده جدی دارم برای اینکه به برجام برگردم(خبر)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند.(ادامه)
جزئیات جدیدی از پروژه کشف و رصد خرابکاری موساد در وزارت دفاع و جاسوس این پروژه منتشر شد. آخرین جزئیات از کشف خرابکاری موساد در وزارت دفاع
جزئیات جدیدی از پروژه کشف و رصد خرابکاری موساد در وزارت دفاع و جاسوس این پروژه منتشر شد.(ادامه)
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد. ماهواره طلوع ۳ تحویل سازمان فضایی ایران شد
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد. محرومیت حسن قاضی‌زاده هاشمی از اقامت در کانادا
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند. تماس تبلیغاتی با مردم غیرقانونی است/ با من هم تماس می‌گیرند!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
استاندار فارس گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند. ممنوعیت سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)
استاندار فارس گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهکارهای برچیده شدن بساط سوداگری فیلتر شکن فروشان، اظهار داشت: راهکار برچیده شدن بساط این ها صرفا فنی نیست بلکه نیازمند قانون است / در بخش فیبر نوری می خواهیم طی ۳ سال این امکان را برای همه مردم فراهم کنیم ....(خبر)
(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و  یک قسم وزرای منطقه ای.  وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند،  از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل  هم باید زیر نظرشان باشند .  به جز چند وزارتخانه، بقیه را می‌توان منحل کرد و به جایش وزارتخانه‌های منطقه‌ای تشکیل داد
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند، از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل هم باید زیر نظرشان باشند . (ادامه)
وزیر اطلاعات از «پیگیری موضوع پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشوری که این کار را کرده است» خبر داد. پیگیری پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشور حامی
وزیر اطلاعات از «پیگیری موضوع پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در کشوری که این کار را کرده است» خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه و گفت و گوی وزیر امور خارجه با ولیعهد عربستان سعودی پرداخته اند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است. اختلال در اینترنت موبایل احتمالا به دلیل تخریب دکل‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است.(ادامه)
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد. واکنش وزارت ارتباطات درباره چندمیلیاردی از فیلترشکن‌ها
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها به زودی به خانه بازمی‌گردند. به اعمال تحریم‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهیم
وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها به زودی به خانه بازمی‌گردند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به روز خبرنگار و کارت زرد مجلس به وزیر دادگستری پرداخته‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.385 seconds.