.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است. حمله تروریستی کرمان فراتر از کار داعش است/ تروریست تاجیکستانی چندین پاسپورت عوض کرده بود
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است.(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند. درخواست وزیرخارجه انگلیس از نیروهای یمنی
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند.(ادامه)
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است. مهلت ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا هفته آینده ادامه دارد
وزیر ارتباطات گفت: زمان انقضای بسته رایگان اینترنت هدیه دولت تا ۱۴ فروردین است.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند. آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند.(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود. افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نیست
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
امکان فعال‌سازی بسته اینترنتی رایگانی که وزارت ارتباطات با ارسال پیامک از فعال‌سازی آن خبر داده بود٬ فعال شد. اینترنت رایگان دولت برای همه مردم فعال شد
امکان فعال‌سازی بسته اینترنتی رایگانی که وزارت ارتباطات با ارسال پیامک از فعال‌سازی آن خبر داده بود٬ فعال شد.(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد. دستور وزیر ارتباطات در برابر شائبه گرانی بیش از ۳۴ درصدی بسته‌های اینترنت اپراتورها
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد.(ادامه)
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد. اینترنت رسما ۳۰ درصد گران شد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است. آمریکا مدعی تحریم یک شبکه تامین مالی ایرانی انصارالله یمن شد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد حملات سایبری دفع می‌شود؛ حملات dos و ddos از سال گذشته ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است. زارع پور: بیش از ۹۰ درصد حملات سایبری علیه ما دفع می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد حملات سایبری دفع می‌شود؛ حملات dos و ddos از سال گذشته ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است.(ادامه)
حراست ورزش مامور پیگیری اخبار «جعل» در استقلال
در پی انتشار برخی اخبار درباره جعل دو امضا در فوتبال، وزیر ورزش و جوانان ، حراست این وزارتخانه را مأمور پیگیری جدی این موضوع کرد.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند. واکنش وحیدی به ارسال پیامک یک گروه برای تایید صلاحیت‌شده‌ها
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی اذعان کرد که جنبش حماس هنوز شکست نخورده و به شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد. مشاور نتانیاهو: حماس هنوز شکست نخورده و موشک شلیک می‌کند
مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی اذعان کرد که جنبش حماس هنوز شکست نخورده و به شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد. حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تغییر یافت
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اصلاحات جدید حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد.(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
منابع خبری از یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و ۵۴ مرکز مرتبط با مسلمانان در این کشور خبر دادند. یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ
منابع خبری از یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و ۵۴ مرکز مرتبط با مسلمانان در این کشور خبر دادند.(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.