.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی‌های فرهنگیان در ماه آبان و ماه آینده و همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی ارائه داد / همکاران تابع صندوق بازنشستگان کشوری که دارای ۳۰ سال ....(خبر)
(ادامه)
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد. شب تار تولید کاغذ داخلی سحر شد
ناشران در اقبال از کاغذ داخلی روی خوش نشان دادند، اما دولت باید علاوه بر تاکید روی تولید داخلی،‌ زیرساخت‌های تولید و افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار دهد.(ادامه)
 احمدی‌لاشکی بر شناسایی و مدیریت تعارض منافع و بستن گلوگاه‌های فساد اداری تاکید کرد و افزود: معلمان بالاترین اعتماد اجتماعی را در جامعه دارند و این سند افتخار معلمان است که در بین مردم پاک‌ترین، معتمدترین و تلاشگرترین هستند. خبر جدید درباره رتبه بندی معلمان از زبان معاون حقوقی آموزش و پرورش
احمدی‌لاشکی بر شناسایی و مدیریت تعارض منافع و بستن گلوگاه‌های فساد اداری تاکید کرد و افزود: معلمان بالاترین اعتماد اجتماعی را در جامعه دارند و این سند افتخار معلمان است که در بین مردم پاک‌ترین، معتمدترین و تلاشگرترین هستند. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  وزیر آموزش و پرورش از سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران در مجمع مدیران کل استان ها در راستای برگزاری موفق پروژه مهر تجلیل کرد .

دستاوردی دیگر برای آموزش و پرورش مازندران/ کسب رتبه نخست پروژه مهر در کشور
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش از سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران در مجمع مدیران کل استان ها در راستای برگزاری موفق پروژه مهر تجلیل کرد . (ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
خبر خوش دولت برای ورزشکاران سرباز
سخنگوی دولت از توافق وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل سربازی قهرمانان ورزشی خبر داد.(ادامه)
جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس  دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ... جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار با حضور رئیس جمهور آغاز شد
جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ...(ادامه)

شمال نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند فقط دانشجویان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند (ادامه)
ماجرای ثبت نام کلاس اولی‌های متولد مهر و قانونی که سال آینده اصلاح می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۰ هزار دانش آموز متولد مهر در پایه اول ثبت نام شده اند.(ادامه)
شمال نیوز :  به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند. وام های خرد؛ دولت یک چیز می گوید، بانک ها چیز دیگر!
شمال نیوز : به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱
رئیس جمهور امروز با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تغذیه دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد. خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزی
وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تغذیه دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند. پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش‌ به ابهامات «رتبه‌بندی» معلمان؛ تعیین رتبه دوساعت بیشتر طول نمی‌کشد !
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:  امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود. معاون وزیر : معلمان با شیوه‌های آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند!
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: امروزه معلمان با همان شیوه آموزشی گذشته در حال انتقال دانش هستند، گفت: باید بستر مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیران در فضای آموزشی و مدارس مهیا شود.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود. خبر خوش استخدامی/ برگزاری آزمون جذب ۷ هزار معلم تا قبل از مهرماه
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.(ادامه)
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم  اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟ الزام به عذرخواهی سه وزیر دولت روحانی؟
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد. ادامه بازگشت مقامات دولت سابق افغانستان به کابل
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد. (ادامه)
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. شرایط فراهم شود زنان را در استادیوم آزادی می‌بینیم
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. (ادامه)
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. استفاده از دستگاه‌های سیگنال‌ یاب در امتحانات نهایی
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. (ادامه)
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند. شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس مشخص شد
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه این کمیسیون، شرایط عمومی جدید داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشخص کردند.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی بهمراه استاندار مازندران ، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران ، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا ، و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود . احیاء صنایع چوب و کاغذ مازندران مهمتر ین اولویت است
شمال نیوز: دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی بهمراه استاندار مازندران ، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران ، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا ، و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.