.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگشتی سریع استعفا بده !
اخیرا در جلسه معاونین پژوهشی وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شده بود معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش استان ... آنقدر در سخنانش سوتي داد ، که علی احمدی وزیر آموزش و پرورش خطاب به ایشان گفت شما از کدام استان آمدی و ...(ادامه)
معلمان نمونه مازندران معرفی شدند
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ... دسته گلهاي فاضلي همچنان ادامه دارد !
جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش و پرورش به نظر ما کارشناسان این حوزه صدور ابلاغ برای خواهرازده ای که تا دیروز ابلاغ مشاور داشت آنهم تنها پس از چهار روز پس از رای اعتماد جنابعالی در مجلس شورای اسلامي ...(ادامه)
فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده
(ادامه)
آخرين اخبار از عدم احراز صلاحيت کاندیداها
(ادامه)
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ... جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ...(ادامه)
حسینی سرپرست سازمان آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد از نصرالله تا نصرت الله
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
اتصال 8500 مدارس کشور از طریق اینترنت
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلاعات و ارتباطات از تشکیل شبکه ملی مدارس در کشور خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در حرکت بخشنامه های اداری و محتوای آموزشی ، 8500 مدرسه توسط شبکه اینترنت به هم متصل می شود.(ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیر عزل شده !!
دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ،از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان ...(ادامه)
دستور ویژه احمدی نژاد به وزیر: ماهی یکبار برو مازندران
با دستور ويژه رئيس جمهورى، وزير جهادكشاورزى تا پايان سال آينده هر ماه يكبار به منظور حل مشكلات كشاورزان مازندران به اين استان سفر مى كند. (ادامه)
برنامه اعزام وزراء به شهرهای مازندرن در اولین روز سفر
در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برنامه استقرار وزراء در اولین روز سفر به شهرهای ذیل اعزام شدند.(ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
قبلي 1 ... 59 60 61 62 63 64

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.