.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ... مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد + پیام خداحافظی عباس زارع
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ...(ادامه)
«نادر طالب زاده» مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. نادر طالب‌زاده کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت
«نادر طالب زاده» مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز:  یک مازندرانی بعنوان عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد . یک مازندرانی عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد
شمال نیوز: یک مازندرانی بعنوان عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد .(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود/ تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کاری غلط است ساده‌لوحانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. (ادامه)
میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مازندران برپا شد
همزمان با سفر رئیس جمهور میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است.(ادامه)
حریم ساحلی وزارت ارشاد در اختیار مردم قرار گرفت
سید محمود اسلامی گفت: حریم ساحلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر سرخرود در اختیار مردم قرار گرفت.(ادامه)
ساحل آزاد شده وزارت ارشاد در اختیار شهرداری
اراضی ساحلی آزاد شده مجتمع فرهنگی وزارت ارشاد در محمودآباد در اختیار شهرداری قرار گرفت.(ادامه)
آیت الله لائینی :انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جریان آمریکاگرایی به وسیله تربیت یافتگان غربی ترویج می شود، از ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج سفید در برخی فیلم های جشنواره فجر انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید صادق حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب کرد. رییس جدید سازمان حج و زیارت کشور منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید صادق حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس از این باشگاه برکنار شده و جای خود را به نفر دیگری خواهد داد. پرسپولیس در آستانه تغییرات مهم مدیریتی/ ورود ۲ چهره کارآمد به باشگاه
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس از این باشگاه برکنار شده و جای خود را به نفر دیگری خواهد داد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست. استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست.(ادامه)
تامین ۸۰ درصد نیاز داخلی با کاغذ ایرانی
وزیر ارشاد در ساری گفت: ۸۰ درصد نیاز داخل کشور تا یک سال و نیم آینده با کاغذ ایرانی تامین خواهد شد.(ادامه)
بودجه دستگاه‌های اصلی دولت و وزارتخانه‌ها مشخص شد
در لایحه بودجه ۱۴۰۱، بودجه نهاد ریاست جمهوری ۱۵,۳۸۴,۴۶۲ میلیون ریال، مجلس شورای اسلامی ۱۳,۵۷۲,۵۵۱ میلیون ریال و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۹۵۴,۹۸۹,۵۳۰ میلیون ریال اعلام شده است.(ادامه)
انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود
رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران گفت: انتخابات موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان مازندران ۲۳ دیماه در قائمشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز :  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند. واکنش سازمان مدیریت مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان
شمال نیوز : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند.(ادامه)
اگر فرصتی پیش بیاید لاریجانی به عرصه سیاست برمی‌گردد/ شرایط مناسب باشد لاریجانی به انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری ورود می‌کند/ فعالیت های فرهنگی او به این معنا نیست که دیگر به کارهای اجرایی و سیاسی به طور مشخص مجلس و ریاست جمهوری....(خبر)
(ادامه)
دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از قوه قضاییه خوات تا به موضوع جعل روزنامه، روزنامه سازی و چاپ غیرقانونی آگهی های ثبتی ورود کند.(ادامه)
دو انتصاب تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
محمدمهدی اسماعیلی در احکامی، سیدمحمود اسلامی را در جایگاه معاون توسعه و مدیریت منابع، و سیدمجید امامی را در جایگاه دبیر شورای فرهنگ عمومی وزارت ارشاد منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت .... مسئولیت جدید مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در وزارت ارشاد
شمال نیوز : در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت ....(ادامه)
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت:سال گذشته چندین جلسه در در خصوص زباله در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و همیاری کشور برگزار شد، اما فقط حرف بود. رد پای سیاسیون مانع حل زباله آمل/ منطقه «منال» می‌توانست معین طرح زباله باشد
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت:سال گذشته چندین جلسه در در خصوص زباله در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و همیاری کشور برگزار شد، اما فقط حرف بود.(ادامه)
کمیسیون بهداشت مجلس مباحث مربوط به ناکارآمدی داروی رمدسیویر را بررسی می‌کند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مباحثی مبنی بر ناکارآمدی داروی رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی گفت: هم‌اکنون بحث‌های زیادی مبنی بر ناکارآمدی رمدسیویر مطرح شده و قرار است طی روزهای آینده در صحن مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.(ادامه)
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ... بررسی شرایط ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی در مجلس/ کدام وزرای پیشنهادی رأی می‌آورند و کدام‌ها در وضعیت قرمز هستند؟
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ...(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. 
انتصاب جدید در دولت رئیسی/ وزیر احمدی نژاد معاون امور مجلس رییس جمهور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون خود در امور مجلس منصوب کرد. (ادامه)
نایب رییس مجلس:صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی، ۳۰ مرداد بررسی می‌شود
عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی ۳۰ مردادماه مجلس خبرداد. او گفت: جلسه بعدی صحن علنی مجلس ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه شنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و دستور کار مجلس نیز رسیدگی به خط مشی و اصول کلی برنامه دولت سیزدهم و صلاحیت وزرای پیشنهادی است. (ادامه)
فهرست وزرای پیشنهادی رئیسی اعلام وصول شد
فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از سوی رییس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. این فهرست روز چهارشنبه به دست مجلس رسیده و منتشر شده بود اما اعلام وصول رسمی آن امروز انجام شد. (ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.