.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درخواست 136 نماينده از رئيس‌جمهور براي رفع فيلترينگ بازتاب
نماينده مجلس شوراي اسلامي در واكنش به غيرقانوني اعلام شدن فعاليت سايت بازتاب در نامه‌اي به رئيس جمهوري خواستار رفع فيلتر از اين سايت شدند. (ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
بیمه عزاداران امام حسين(ع) در گيلان
رئيس روابط عمومي اداره كل ارشاد اسلامي گيلان گفت:تمامي اعضاي هيات تكاياي مذهبي در استان بيمه مي‌شوند. (ادامه)
راه‌اندازي سايتي براي ساماندهي سايت‌ها
معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني درباره‌ي ساماندهي پايگاه‌هاي اطلاع رساني بيانيه صادر كرد. به گزارش ايسنا، معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌ با ارسال نمابري كه نسخه‌اي از آن در اختيار اين خبرگزاري قرار (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
شاعري:از مطالبات صنفي روزنامه‌نگاران استان حمايت مي‌كنيم
(ادامه)
استعفاي يك استاندار دولت نهم
(ادامه)
صداوسيماوارشاد به موسيقي خيانت كردند
(ادامه)
مازندران مرکز بين‌المللي باستان‌شناسي حاشيه خزرمي‌شود
(ادامه)
دور جديد انتصابات مديران در مازندران
صبح فردا در مراسمي جداگانه 2مدير جديد در استان مازندران  معرفي مي شوند .  امامزاده سرپرست سابق روزنامه کيهان در مازندران بعنوان مديرکل ارشاد اسلامي و نصرت الله خادم کارشناس ارشد کشاورزي بعنوان رييس سازمان جهاد کشاورزي ...(ادامه)
توليد4ميليون تن مرکبات درمازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 73 74 75 76 77 78

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.