.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اولین روز از ورود فعالان مجازی چین به شهر رشت و بازدید از اقامتگاه بومگردی بهشت و آشنائی با غذاها و شیرینی‌های سنتی گیلان و نحوه پخت غذا در رستوران درویش فومن

استقبال گیلانی ها از چشم بادامی ها(خبر)
اولین روز از ورود فعالان مجازی چین به شهر رشت و بازدید از اقامتگاه بومگردی بهشت و آشنائی با غذاها و شیرینی‌های سنتی گیلان و نحوه پخت غذا در رستوران درویش فومن (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد. عامل ورود سگ به آبگرم درمانی آزرود بابل دستگیر شد+ ویدئو
شمال نیوز : فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که سگ را تشویق به شنا در آبگرم کرده و از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده، خبر داد.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد. سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نخواهد شد؟
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.(ادامه)
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر شدند. ناکامی اعضای گروهک تروریستی در ورود به کشور از مرز خراسان جنوبی
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر شدند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش بارش باران و برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند. مسافران بدون زنجیر چرخ وارد جاده نشوند
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش بارش باران و برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.(ادامه)
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است. قلیان بکشید و برای همیشه از مادری محروم شوید!
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است.(ادامه)
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد. نتانیاهو: با وجود مخالفت‌های بین‌المللی عملیات علیه غزه را متوقف نخواهیم کرد
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است. اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.(ادامه)
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد. ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است. افشاگری درباره خودرو ۲۲ میلیاردی یک منتخب مجلس دوازدهم
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است.(ادامه)
طبق اظهارات رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دوره دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی اعلام شد
طبق اظهارات رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دوره دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.(ادامه)
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت. تلاش ناموفق اسراییل برای نفوذ به خاک لبنان
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت.(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، سنتی است که در طول نسل‌های مختلف به منظور ایجاد آرامش، تسکین اضطراب و تسهیل خواب به کار گرفته شده است. فواید خوردن شیر قبل از خواب | چند توصیه برای خواب بهتر با مصرف لبنیات
خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، سنتی است که در طول نسل‌های مختلف به منظور ایجاد آرامش، تسکین اضطراب و تسهیل خواب به کار گرفته شده است. (ادامه)
یمنی‌ها اعلام کردند که کشتی انگلیسی که چندی پیش در دریای سرخ هدف گرفته شده بود، امروز غرق شد. کشتی انگلیسی به طور کامل در دریای سرخ غرق شد
یمنی‌ها اعلام کردند که کشتی انگلیسی که چندی پیش در دریای سرخ هدف گرفته شده بود، امروز غرق شد.(ادامه)
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است. مقتول همسرم را ربود و به ایران فرار کرد
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.524 seconds.