.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند. آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح چراغ سبز نشان داده است
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند.(ادامه)
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد.  گوترش در رفح: مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه توهین به اخلاق است
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد. (ادامه)
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست بابائی کارنامی: حتما ورود می‌کنیم/ حداقل حقوق کارگران باید ۲۱ میلیون تومان باشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست(ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان (جنوب شرقی)، تعدادی از جایگاه‌ها برای عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شده است. جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان (جنوب شرقی)، تعدادی از جایگاه‌ها برای عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شده است.(ادامه)
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود. میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از فردا شب در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی مازندران با ورود سامانه‌ی بارشی
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از فردا شب در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.
امضایم را جعل کردند / موسسه مذکور با جعل امضاء اینجانب به ثبت رسیده/ دادستان ورود کند
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد. دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد.(ادامه)
جسد زن سالخورده در حالی بعد از چند روز در خانه بهم ریخته‌اش پیدا شد که پرستار خانگی او نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است. معمای مرگ پیرزن و پرستاری که ناپدید شد
جسد زن سالخورده در حالی بعد از چند روز در خانه بهم ریخته‌اش پیدا شد که پرستار خانگی او نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است.(ادامه)
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد. هیچ ایرانی برای ورود به کشور مانعی ندارد
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد.(ادامه)
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد. خانم مهندس باند جعل و کلاهبرداری را لو داد
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.655 seconds.