.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فال روزانه شنبه 22 مرداد 1401
(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. ۸ روش طلایی برای جلوگیری از کمردرد
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. (ادامه)
۸ فایده پیاده روی صبحگاهی برای سلامتی
یک ساعت یا بیش‌تر پیش از بیدار شدن، بدن شما شروع به آماده شدن برای روز می‌کند. در این زمان، فشار خون شما و همچنین نبض تان شروع به افزایش می‌کند.(ادامه)
پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت روز خبرنگار
حسن رنگرز با ارسال پیامی، بمناسبت روز خبرنگار از اهالی رسانه استان مازندران خصوصا خبرنگاران ورزشی قدردانی کرد .(ادامه)
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.
پروژه بزرگ استقلال؛ بازگشت قایدی به تهران!
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده است. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر به همراه خانواده برای سرکشی به ویلایش به اینجا امده نه برای رسیدگی به اوضاع ورزش استان. هی میگویند وزرا آمدند، آمدند با این وضع آمدن آن‌ها به چه درد ما می‌خورد .... وزیر برای سرکشی به ویلایش به رامسر آمده ، نه برای توسعه ورزش استان !
شمال نیوز: وزیر به همراه خانواده برای سرکشی به ویلایش به اینجا امده نه برای رسیدگی به اوضاع ورزش استان. هی میگویند وزرا آمدند، آمدند با این وضع آمدن آن‌ها به چه درد ما می‌خورد ....(ادامه)
۱۱ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای سلامتی
سیر می‌تواند یک ماده باورنکردنی برای شروع سبک زندگی سالم باشد. خوشبختانه، سیر می‌تواند به عنوان یک داروی قوی در برابر التهاب در بدن باشد.(ادامه)
راه‌های موثر برای حفظ سلامت شنوایی
سلامت شنوایی مهمترین عامل برای داشتن فن بیان قوی است. عوامل مختلفی وجود دارد که به سلامت گوش ها آسیب می رساند. رعایت برخی باید و نباید ها موجب حفظ سلامت شنوایی خواهد شد.(ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
۵ نکته مهم برای داشتن عمر طولانی
عمر طولانی و زندگی بهتر نیازمند داشتن سلامت جسمی و روحی است که برای کسب این دو ۵ فاکتور اصلی معرفی شده است که در ادامه از آن ها مطلع خواهید شد.(ادامه)
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند. واکنش علی دایی به ویدیوی دیدارش با وزیر ورزش
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.(ادامه)
بیماری افسردگی خندان چیست؟
افسردگی خندان نوعی از افسردگی است که فرد مبتلا با شاد نشان دادن خود، این بیماری را از دیگران پنهان می‌کند.(ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
چرا عفونت گوش‌ها در تابستان شایع‌تر است؟
عفونت گوش در تابستان شایع تر است و استفاده از هدفون و شستن گوش با صابون از دلایل اصلی عفونت گوش می باشند، البته روش هایی برای جلوگیری و درمان عفونت گوش تابستانی وجود دارد.(ادامه)
تاثیر چربی در تکثیر سلول‌های سرطانی
نتایج تحقیقی نشان می‌دهد که چرا بسیاری از سلول‌های سرطانی نیاز به واردات چربی دارند.(ادامه)
نشانه کمبود آب در بدن کودکان و بزرگسالان
کمبود آب بدن معمولا با گرم شدن هوا یا در زمان بیماری در سنین مختلف ایجاد می شود که درمان نکردن آن می تواند مشکلات جدی در کلیه ها ایجاد کند.(ادامه)
بهترین ورزش برای مغز چیست؟
دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند “بهترین ورزش مغز” را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : در اطلاعیه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران آمده است فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود. باشگاه نساجی مازندران را واگذار می‌کنیم / بابت تصمیمات غیر فوتبالی عذرخواهی رسمی شود / خودشان پاسخگوی هواداران باشند
شمال نیوز : در اطلاعیه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران آمده است فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود.(ادامه)
مقصران برگزار نشدن آخرین بازی نساجی چه کسانی هستند؟
وزارت کشور و استانداری تهران چند ساعت قبل از بازی نساجی و تراکتور برای برگزاری این دیدار در تهران اعلام آمادگی کرده بودند.(ادامه)
درباره لغو دیدار ایران و کانادا قضاوت نمی‌کنم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اصلاحات آیین نامه را در مجمع انجام دادیم و برداشت ما این است که از این لحاظ هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. (ادامه)
چمن نساجی کی سبز می شود؟
با پایان عملیات خاکریزی در ورزشگاه وطنی قائم شهر ، بذرپاشی چمن نیز تا نیمه خرداد انجام خواهد شد.(ادامه)
یکی از عکاسان روز جنجالی بازی تراکتور-پرسپولیس با شرایط عجیبی زیر سنگ‌باران کار می‌کرد. عجیب‌ترین عکس از بازی جنجالی پرسپولیس-تراکتور
یکی از عکاسان روز جنجالی بازی تراکتور-پرسپولیس با شرایط عجیبی زیر سنگ‌باران کار می‌کرد.(ادامه)
عالیشاه آتش‌نشان خشم ترابی (عکس)
امید عالیشاه که یکی از چهره‌های جنجالی روز پرالتهاب تبریز بود اجازه نداد ترابی به دردسر بیفتد.(ادامه)
باشگاه تراکتور هم ساعتی بعد از بیانیه باشگاه پرسپوليس ، به اتفاقات بازی شب گذشته واکنش نشان داد. واکنش تراکتور به اتفاقات ورزشگاه تبریز
باشگاه تراکتور هم ساعتی بعد از بیانیه باشگاه پرسپوليس ، به اتفاقات بازی شب گذشته واکنش نشان داد.(ادامه)
بزرگسالان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
سال‌ها شنیده‌اید که هشت ساعت خواب کلید سلامتی است اما تحقیقات جدید چیز دیگری را نشان می دهد.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند. آمادگی "گنج‌افروز" برای سیزدهمین رقابت‌های لوچو ایران / لوچو در گنج افروز جهانی می شود
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند.(ادامه)
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی
معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران درباره شرایط بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.