.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است. تیم جدید کریس رونالدو رسماً مشخص شد +عکس
باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت. زندگی نامه پله/ اسطوره ای که آسمان برایش گریست
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت.(ادامه)
آقای دایی! شما درست می‌گویید؛ شاید این آب و خاک، هیچ سند و مدرکی نداشته باشد برای اینکه اثبات کند شما را در دل خود رشد و پرورش داده است، اما با حافظه مردم این کشور چه می‌کنید؟ جناب آقای دایی! سلام
آقای دایی! شما درست می‌گویید؛ شاید این آب و خاک، هیچ سند و مدرکی نداشته باشد برای اینکه اثبات کند شما را در دل خود رشد و پرورش داده است، اما با حافظه مردم این کشور چه می‌کنید؟(ادامه)
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد. دستمزدهای میلیاردی مجریان در جام جهانی ۲۰۲۲ صحت دارد؟
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
با انواع شکل مدفوع و علت هر یک آشنا شوید
همه ی ما گهگاه با تغییراتی در شکل مدفوع خود مواجه می شویم که دلیل آن برایمان سؤال یا حتی شاید باعث نگرانی می شود. از آنجایی که وضعیت اجابت مزاج ما بیانگر وضعیت سلامتی معده ای روده ای ما است، آشنایی با انواع مدفوع و علت ایجاد هر یک امری ضروری است.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی ارائه داد و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی ارائه داد و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ (ادامه)
مادر مهدی طارمی: دوست دارم مهدی گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند
مادر مهدی طارمی امیدوار است پسرش خاطرات جام جهانی ۹۸ را با گلزنی مقابل آمریکا و انگلیس زنده کند. او می‌گوید: قبل از بعضی بازی‌ها باهم صحبت می‌کنیم و مهدی از من می‌خواهد برایش دعا کنم.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. ساده‌ترین راه پایین آوردن قند خون بدون دارو
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.(ادامه)
 ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. رنج ورزش بانوان مازندران از کمبود امکانات
ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. (ادامه)
قیچی کردن مو جلوی چشم میلیون‌ها نفر در جهان / پای این بازیکن را از تیم ملی قیچی کنید!
در دیدار فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در دبی امارات که بین تیم‌های ایران و برزیل برگزار شد، سعید پیرامون زننده گل دوم ایران، دستانش را بالا برد و نشان داد که در حال قیچی کردن موی خود است.(ادامه)
اگر روی پوست این علائم را دارید به دیابت مبتلا شده اید
متخصصان پوست، نکاتی را در رابطه با اهمیت مراقبت مناسب از پوست در میان بیماران مبتلا به دیابت، ارائه داده اند.(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
 در این جا علائم حیاتی را که ممکن است یک ماه و یا (حتی قبل از آن) قبل از حمله قلبی رخ دهد برای شما آورده است. این ۸ نشانه یعنی سکته قلبی در یک قدمی شماست
در این جا علائم حیاتی را که ممکن است یک ماه و یا (حتی قبل از آن) قبل از حمله قلبی رخ دهد برای شما آورده است.(ادامه)
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است. دلخوری شدید مجری ممنوع الکار تلویزیون از اخراجش!+عکس
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.(ادامه)
به گفته محققان، انجام ورزش شدید روزانه ممکن است کلید افزایش طول عمر باشد. دو دقیقه ورزش شدید در روز برای افزایش طول عمر کافی است
به گفته محققان، انجام ورزش شدید روزانه ممکن است کلید افزایش طول عمر باشد.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد. مشت مهاجم پرسپولیس به صورت هوادار ملوان!
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند. پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد / محروم شدن از مدال به علت مسابقه ندادن با فرستاده رژیم غاصب در واقع پیروزی است / ورزشکاران با مراقبت از رفتارشان در میدان و خارج از آن شرف خود و کشور را حفظ کنند(خبر)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.(ادامه)
افسردگی پاییزی را چگونه درمان کنیم؟
افسردگی پاییزی نوعی اختلال عاطفی فصلی با علائم آزار دهنده روحی و روانی است که معمولا در این فصل بروز می کند.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
یک مازندرانی کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران
نوید رضا خلیلی اهل مازندران کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران است.(ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
تحقق وعده رئیس جمهور / نساجی به وطنی رسید
بعد از حدود دو سال دوری از وطنی، نساجی مازندران در حضور تماشاگران تمرین کرد و وعده رئیس جمهور در سفر به مازندران محقق شد.(ادامه)
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. پایان رویای زمین خواران با سنددار شدن تمامی اراضی ملی در غرب مازندران
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. (ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.