.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم منصوب شد. یک مازندرانی سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم شد
با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم. مخبر : مصوبه مجلس باعث ازدحام برخی جایگاه‌های سوخت شد !
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم.(ادامه)
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. وزیر نفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد. جزییات تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند
رئیس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.(ادامه)
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد. مراقب اعتیاد کودکانتان باشید!
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد. توقف نساجی در خانه / از پر نشدن ظرفیت سکوها تا اخراج رحمتی !
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد.(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
این خودروی جدید لندکروز، واقعا با ۲۰۶ فرقی ندارد! + ویدئو
این خودروی لندکروز مجهز به یک موتور قدرتمند ۵.۷ لیتری V8 است که ۴۰۹ اسب بخار قدرت را تولید می‌کند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم. قیمت نان در استان افزایش پیدا نمی‌کند
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم.(ادامه)
بیش از نیم میلیون خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند. ورود بیش از نیم میلیون خودرو به مازندران در تعطیلات
بیش از نیم میلیون خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند.(ادامه)
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ... واکنش عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبری به ادعاها درباره موسوی‌ خوئینی‌ها | حکم رهبر انقلاب و واکنش موسوی‌ خوئینی‌ها چه بود؟
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ...(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش گفت: تاکنون طرحی در رابطه با جایگزینی کارت‌های سوخت با کارت ملی نداشته‌ایم و همچنان این موضوع مطرح نیست. جایگزینی کارت سوخت با کارت ملی مطرح نیست
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش گفت: تاکنون طرحی در رابطه با جایگزینی کارت‌های سوخت با کارت ملی نداشته‌ایم و همچنان این موضوع مطرح نیست.(ادامه)

حجت‌الاسلام خطیب از بررسی چندین پرونده در دستگاه قضایی درباره امنیت روانی در فضای مجازی خبر داد. تصمیم وزیر اطلاعات و فرزندانش در یک نشست خانوادگی /اگر رصد نکنیم که نمی‌توانیم وزیر باشیم!
حجت‌الاسلام خطیب از بررسی چندین پرونده در دستگاه قضایی درباره امنیت روانی در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. یک خبر بد برای صاحبان خودرو در پایتخت
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد. «فوبینگ» چه‌طور ازدواج‌ها را به خطر می‌اندازد؟
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.(ادامه)
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند. کارت هوشمند ملی صادر می‌شود
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.(ادامه)
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود. خبر مهم شناسنامه ها حذف می شوند / تغییر مهم در کارت ملی
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود.(ادامه)
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود. پشت ماشین ترور چه کسی نشسته است؟
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.(ادامه)
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود. فروش نان به هیئت های مذهبی از طریق سامانه نانینو
فروش نان به هیئت های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام می‌شود.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد.

هشدار ۱۰ روزه استاندار به اعضای شورای آرد و نان برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست. قالیباف:‌ فعالان حوزه فناوری مهم‌ترین پیشران برنامه هفتم توسعه هستند/ فناوری و ارتباطات یک انتخاب نیست، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است/معتقدم تحول در کشور در حوزه فناوری‌ اطلاعات رقم می‌خورد/حکمرانی هوشمند به‌مراتب مهمتر از دولت الکترونیک است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد. عرضه سوخت با کارت بانکی به صورت آزمایشی اجرا شد
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد.(ادامه)
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است. بنزین کارت به کارت می‌شود
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است.(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
محمدرضا آزادی با عقد قراردادی به نساجی ملحق شد. عکس/ قاتل پرسپولیس به نساجی پیوست
محمدرضا آزادی با عقد قراردادی به نساجی ملحق شد.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.