.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمدمهدي خوشخو تاثیر متقابل IT بر کارآفرینی(بخوانيد)
محمدمهدي خوشخو (ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
سالانه 37 هزار تصادف رانندگي در گيلان
(ادامه)
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ... فعلا کسي را برای هیچ سمتی مشخص نکرده ام
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ...(ادامه)
رانندگان تاكسي در رشت بن بنزين مي‌گيرند
(ادامه)
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جانباز
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
كاهش 19درصدي مصرف بنزين در گيلان
(ادامه)
كشف 648 كيلو سكه سرقتي در آستارا
(ادامه)
كارت المثني سوخت هفته آينده صادر ميشود
(ادامه)
دستگيری جاعل قائمشهری كارتهای هوشمندسوخت
(ادامه)
صدور كارت سوخت ویژه تاكسي‌هاي تلفني در گلستان
(ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
نداشتن كارت هوشمند باعث درگيري درجايگاه سوخت
نداشتن كارت هوشمند يك راننده، باعث به‌وجود آمدن درگيري شديد در جايگاه سوخت آستارا شد.(ادامه)
طرح هوشمند كنترل ترافيك در ساری
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود.(ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
نانو تكنولوژي به زبان ساده(بخوانيد)
سيد فخرالدين افضلي(ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
حل مشكل بيكاري در توسعه IT نهفته است
(ادامه)
قبلي 1 ... 81 82 83 84 85 86

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.