.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند. پیشنهاد ثبت ملی دو شهر و یک روستای مازندران
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند.(ادامه)
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند. پیشنهاد ثبت ملی دو شهر و یک روستای مازندران
دو شهر و یک روستا در مازندران برای ثبت ملی به عنوان شهر و روستای جاجیم، گلیج و حصیر بافی ایران معرفی شده اند.(ادامه)
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براین که در جنگ روایت ها باید روایت درست داشته باشیم، گفت: الگوی جوان مومن و انقلابی حضرت فاطمه زهرا (س) است. حضرت فاطمه (س) الگوی جوان مومن و انقلابی است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براین که در جنگ روایت ها باید روایت درست داشته باشیم، گفت: الگوی جوان مومن و انقلابی حضرت فاطمه زهرا (س) است.(ادامه)
برپایی کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوا در سوگواره «یاس نبوی»
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوای برگزیده کشوری در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.(ادامه)
گرفتن چند کلیک به قیمت جان مردم!
رسانه‌های زرد در شرایط گل آلوده شدن آب و هنگامی که حقایق و دروغ‌ها با هم ترکیب می‌شوند برای دیده شدن خود شروع به شایعه پراکنی می‌کنند بدون آن‌که به عواقب کار خود فکر کنند.(ادامه)
آموزش رایگان صنایع‌ دستی به معلولان و ناشنوایان / مازندران
معلولان و ناشنوایان در بابل صنایع دستی را رایگان آموزش می‌بینند.(ادامه)
هنر لاکتراشی در رامسر احیا می‌شود
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر از احیای هنر لاک‌تراشی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
برخی هنرمندان خودشان در حال پول درآوردن هستند و مردم را دعوت به تحریم می‌کنند!
مدیر پردیس سینما آزادی گفت: برخی هنرمندان درحالیکه معاشرت و داد و ستدشان را دارند، مردم را دعوت به تحریم و تعطیلی می‌کنند.(ادامه)
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد. جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از چهره های سیاسی درباره اتفاقات اخیر
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.(ادامه)
درحالی خبر بازداشت "میترا حجار" در رسانه‌ها دست به دست می‌شد که انتشار این خبر باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در میان کاربران فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌ها شد. ماجرای انتشار خبر بازداشت "میترا حجار" چه بود؟
درحالی خبر بازداشت "میترا حجار" در رسانه‌ها دست به دست می‌شد که انتشار این خبر باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در میان کاربران فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌ها شد.(ادامه)
میترا حجار با وثیقه آزاد است
خبرگزاری فارس نوشت: میترا حجار امروز به دادسرا احضار شده و با قرار وثیقه آزاد است.(ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
نمایش فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای در حوزه هنری مازندران
دورهمی ویژه نمایش و بررسی فیلم‌های منتخب ۱۰۰ ثانیه ای در حوزه هنری مازندران برگزار شد.(ادامه)
پاسخ تند کی‌روش به بی‌احترامی کلینزمن / صحبت‌های تو درباره فرهنگ ایران و تیم ملی فوتبال مایه شرمساری است
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ تندی به اظهارات غیرمحترمانه یورگن کلینزمن داد.(ادامه)
سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی برترین ها در ساری به کار خود پایان داد. پرده آخر یک رویداد فرهنگی سه روزه در مازندران
سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی برترین ها در ساری به کار خود پایان داد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال هدیه ارزشمندی را به رییس فیفا دادند. هدیه نفیس وزیر و تاج به رییس فیفا (عکس)
وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال هدیه ارزشمندی را به رییس فیفا دادند.(ادامه)
برخی چهره های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند. اعلام رسمی اسامی سلبریتی‌های «احضار» شده به دادسرا / از هنرمندان زن و مرد تا چهره های سیاسی و فوتبالی + حسن عباسی
برخی چهره های سرشناس در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و تحریک کننده به دادسرا احضار شدند.(ادامه)
غرفه‌های دائمی صنایع‌دستی در فرح‌آباد
غرفه‌ها و کارگاه‌های دائمی صنایع‌ دستی و بازارچه هنر‌های سنتی در مجموعه تاریخی فرح‌آباد ساری ایجاد می‌شود.(ادامه)
تصاویر: جشنواره فرهنگ اقوام در گرگان
پانزدهمین جشنواره اقوام ایران زمین در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور در گرگان در حال برگزاری است. هنرمندان صنایع‌دستی ۳۱ استان کشور و همچنین ۲۱ گروه موسیقی سنتی و آیینی از ۹ استان در این جشنواره هنر خود را عرضه می‌کنند.در این نمایشگاه ۱۰ غرفه بومگردی و گردشگری، ۱۵۰ غرفه صنایع دستی و ۳۸ غرفه سیاه چادر و عشایر ایجاد شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
در حالی که این روزها هنرمندان زیادی از ممنوع‌الخروجی‌شان به دلایل مختلف خبر می‌دهند حالا این ممنوع‌الخروجی به برنامه‌سازان صدا و سیما هم رسیده! جناب خان هم ممنوع‌الخروج شد؟!
در حالی که این روزها هنرمندان زیادی از ممنوع‌الخروجی‌شان به دلایل مختلف خبر می‌دهند حالا این ممنوع‌الخروجی به برنامه‌سازان صدا و سیما هم رسیده!(ادامه)
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند نماینده مجلس خطاب به شمخانی : حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند(ادامه)
نمایشگاه دست‌ ساخته‌های هنرمندان مازنی
شاخص‌ترین آثار صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در قالب ۳۰ غرفه نمایشگاه توانمندی‌های مازندران به نمایش درآمد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی مازندران در حوزه های مختلف کشاورزی ، گردشگری و جذب توریست ملی است اما اعتبارات استان تاسف برانگیز است. ضرورت تقویت جایگاه مازندران در اعتبارات ملی
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی مازندران در حوزه های مختلف کشاورزی ، گردشگری و جذب توریست ملی است اما اعتبارات استان تاسف برانگیز است. (ادامه)
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود هفته مازندران فرصتی برای معرفی دستاورد‌های دیار علویان
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود(ادامه)
افتتاح نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر
آیین افتتاح هفته ی مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد.


واکنش فوری استاندار کردستان به حضور علی دایی و وریا غفوری در سقز
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: در خصوص اتفاقات اخیر مکرراً اعلام کرده‌ایم که صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم؛ همچنین معتقدیم که باید علل این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم و اگر به دنبال منشا مشکل نرویم دوباره تکرار می شود....(خبر)
(ادامه)
راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در ۳ شهرستان مازندران
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران گفت: با محوریت شهرستان‌های تنکابن، ساری و بهشهر بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرهای استان راه‌اندازی می‌‌شود.(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.