.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد. راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.(ادامه)
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد. دو سال حبس افسانه بایگان و مراجعه هفتگی به روان‌شناس
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.(ادامه)
یکی از اعضای کمیته پیگیری وضعیت بازیگران از صادر شدن حکم لیلا بلوکات به دلیل داشتن پوشش اختیاری خبر داد. یک سال حبس برای لیلا بلوکات در زندان
یکی از اعضای کمیته پیگیری وضعیت بازیگران از صادر شدن حکم لیلا بلوکات به دلیل داشتن پوشش اختیاری خبر داد.(ادامه)
تصویری از شهاب حسینی در کنار همسر دومش در فضای مجازی فراگیر شد. شهاب حسینی در کنار همسر دومش (عکس)
تصویری از شهاب حسینی در کنار همسر دومش در فضای مجازی فراگیر شد.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید. (ادامه)
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد. هر شهید، یک دنیاست(يادداشت)
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد.(ادامه)
عکس / تصویر تازه از مازیار لرستانی که پربازدید شد
مراسم رونمایی از فیلم پسر انسان ساخته سپیده میرحسینی با حضور هنرمندان شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. عکسی از مازیار لرستانی همراه با محمدرضا علیمردانی، مجری و دوبلور مشهور در این مراسم پربازدید شده است.(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند! تب برخی دختران نوجوان بابت ازدواج سوپر استار سینما
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند!(ادامه)
استاد سلطانیان به دلیل بیماری و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. اسماعیل سلطانیان درگذشت
استاد سلطانیان به دلیل بیماری و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
مهران مدیری، رامبد جوان، سروش صحت، رضا رشیدپور و احسان علیخانی در اتوبوسی که پیمان جبلی از صداوسیما خارج می‌کند/ عکس
(ادامه)
نمایشگاه صنایع‌ دستی به مناسبت هفته صنایع‌دستی در سراسر مازندران برپا می‌شود. برگزاری نمایشگاه صنایع‌ دستی در سراسر مازندران
نمایشگاه صنایع‌ دستی به مناسبت هفته صنایع‌دستی در سراسر مازندران برپا می‌شود.(ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
نمایشگاه عرضه صنایع دستی از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه در بابلسر برگزار می‌شود. برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه عرضه صنایع دستی از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه در بابلسر برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند تولید تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی با تکنیک کوب بافی
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند(ادامه)
محمد معتمدی: خبر ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان کذب است
محمد معتمدی خواننده کشورمان به شایعه ممنوع‌الکاری برخی خوانندگان واکنش نشان داد.(ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره گل محمدی در بزرگ‌ترین باغ گل جنگلی ایران
ششمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی در بخش دودانگه ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
تصویری شوکه کننده از آتیلا پسیانی
(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.