.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات حذف یارانه متولدین ۹۹ اعلام شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت یارانه موالید جدید مشروط به شناسایی وزارت رفاه شده است.(ادامه)
 سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است. برای احیای اقتصاد باید مگاپروژه تعریف کنیم/ ایراد بودجه فقط عدم توازن حسابداری نیست
سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است.(ادامه)
در جلسه هیات دولت چه تصمیماتی گرفته شد؟
در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که به وزارتخانه‌های اقتصاد و بهداشت اجازه داده شد تا نسبت به امضاء اسناد مربوط به موافقت‌نامه وام ۵۰ میلیون دلاری بانک جهانی برای مقابله با شیوع کرونا و تامین مالی اقلام و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.(ادامه)
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری چهارشنبه این هفته برگزار می شود.(ادامه)
31 اردیبهشت ختم مجلس دهم است
آخرین جلسات علنی مجلس دهم هفته آینده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود که برگزاری مراسم اختتامیه در روز ۳۱ اردیبهشت خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : در دولت اسبق یک کانون خود انتظام و غیر دولتی به عنوان کانون سهام عدالت تاسیس کردیم که این کار در ساز و کار بازار سرمایه بود و محدودیتی هم در آن برای عضویت مدیران دولتی قائل شدیم و.... آیا این دولت سود واقعی سهام عدالت را بین مردم توزیع کرد؟ / مخالفان، سهام عدالت را تخطئه کردند ولی حالا پزش را می‌دهند
شمال نیوز : در دولت اسبق یک کانون خود انتظام و غیر دولتی به عنوان کانون سهام عدالت تاسیس کردیم که این کار در ساز و کار بازار سرمایه بود و محدودیتی هم در آن برای عضویت مدیران دولتی قائل شدیم و....(ادامه)
وام یک میلیونی یارانه بگیران به کجا رسید؟
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)
مهلت تهیه سیم کارت برای وام 1 میلیونی تا 18 اردیبهشت
شمال نیوز: سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره افرادی که تا 31 فروردین سیم کارت تهیه نکنند گفت:آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست می توانند تا ۱۸ اردیبهشت ماه برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند.(ادامه)
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. جزئیات وام یک میلیون‌تومانی یارانه‌بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک باشند/ لیست یارانه‌بگیران بِروز است
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند..... کریمی فیروزجایی : سود 12درصدی برای وام 1 میلیونی یارانه بگیران نه‌تنها بی‌عدالتی بلکه سودجویانه است !
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند.....(ادامه)
زمان و مقدار اولین یارانه سال 1399 مشخص شد
سرپرستان خانوار می توانند نخستین مرحله یارانه سال 99 را در ساعت 24 روز 20 فروردین 1399 دریافت کنند.(ادامه)
یارانه معیشتی اسفند امشب واریز می‌شود
چهارمین مرحله یارانه حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم..... تغییری در طرح سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد / انسان عمر دارد اما خودرو در ایران عمر ندارد
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم.....(ادامه)
شمال نیوز : طرح پرداخت یارانه نقدی که قرار بود پس از یک دوره دو تا سه ساله متوقف شود، اکنون به جای حذف به دو طرح معیشتی و نقدی تبدیل شده‌است و تلاش مجلس برای کاهش بار مالی این دو طرح طی هفته گذشته در کمیسیون تلفیق.... یارانه ۷۲ هزار تومانی به ضرر ۶۰ میلیون ایرانی !
شمال نیوز : طرح پرداخت یارانه نقدی که قرار بود پس از یک دوره دو تا سه ساله متوقف شود، اکنون به جای حذف به دو طرح معیشتی و نقدی تبدیل شده‌است و تلاش مجلس برای کاهش بار مالی این دو طرح طی هفته گذشته در کمیسیون تلفیق....(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی دی ماه
یکصد و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۹ دی به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. .... اصلاح ساختار در بودجه 99 محقق نشد/ سهم دولت از بودجه ۱۵۰۰هزار میلیاردی شرکتها، تقریباً هیچ !
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. ....(ادامه)
کلیات بودجه ٩٩ در کمیسیون تلفیق تصویب شد
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹ از تصویب کلیات این لایحه در جلسه امروز کمیسیون تلفیق خبر داد.(ادامه)
رشد درآمد مالیاتی مازندران/هدف افزایش قیمت بنزین تامین بودجه نیست
رئیس شورای اطلاع رسانی استان مازندران گفت: میزان درآمدهای مالیاتی و جذب آن در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.(ادامه)
شمال نیوز :  اصولگراها زمانی می‌توانند از این میوه رسیده‌ی ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند که بتوانند ابزار و لوازم لازم برای بهره برداری منطقی، درست و عاقلانه از نارضایتی مردم به جریان اصلاحات را مدیریت کنند..... ادیانی : دولت روحانی صد درصد اصلاح‌طلب است/ اصلاح طلبان می خواهند با پرچم مستقلین وارد مجلس شوند/اصولگراها می‌توانند از میوه ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند
شمال نیوز : اصولگراها زمانی می‌توانند از این میوه رسیده‌ی ناکارآمدی دولت فعلی استفاده کنند که بتوانند ابزار و لوازم لازم برای بهره برداری منطقی، درست و عاقلانه از نارضایتی مردم به جریان اصلاحات را مدیریت کنند.....(ادامه)
کدام خانوارها باید منتظر دریافت یارانه بنزین باشند؟
رسیدگی به درخواست جاماندگان از دریافت یارانه بنزین از ابتدای هفته آینده وارد فاز اجرایی می شود. (ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
دولت در حوزه مدیران اقتصادی فکری کند/ نگرانی از گرانی اجناس
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی خود فکری اساسی داشته باشد زیرا اصلاح قیمت بنزین کاری غیرکارشناسی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر باقری گفت : طبق قانون جامع معلوان، معافیتی برای جذب افراد دارای معلولیت در کارگاه های بخش خصوصی قائل شده است و کارفرمایان از پرداخت بیمه سهم کارفرما معاف هستند.
.... مازندران 36 هزار معلول مستمری بگیر دارد / نگهداری 6 هزار معلول در مراکز روزانه و شبانه روزی مازندران
شمال نیوز : دکتر باقری گفت : طبق قانون جامع معلوان، معافیتی برای جذب افراد دارای معلولیت در کارگاه های بخش خصوصی قائل شده است و کارفرمایان از پرداخت بیمه سهم کارفرما معاف هستند. ....(ادامه)
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
زمان واریز یارانه آذر ماه ۹۸ مشخص شد
یارانه نقدی آذر ماه ۹۸ روز چهارشنبه بیستم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : هنوز معلوم نیست که ۶۰ میلیون نفری که یارانه بنزینی را دریافت کرده اند چگونه شناسایی شده اند و آیا واقعا کسانی که مستحق دریافت آن هستند این یارانه  را دریافت کرده اند یا خیر..... واریز نشدن یارانه بنزینی ؛ دولت اشتباه می‌کند یا مردم؟ / #6369* هم پاسخگو نیست !
شمال نیوز : هنوز معلوم نیست که ۶۰ میلیون نفری که یارانه بنزینی را دریافت کرده اند چگونه شناسایی شده اند و آیا واقعا کسانی که مستحق دریافت آن هستند این یارانه را دریافت کرده اند یا خیر.....(ادامه)
چه کسانی از ارزانی بنزین سود می بردند؟! / خطاهای آشکار دولت در اجرای یک تصمیم درست(يادداشت)
(ادامه)
چرا بنزین تدریجی گران نشد؟
افزایش قیمت بنزین در سال ۱۳۹۶، به دلیل اعتراضات دی ماه و نیز مخالفت شدید منتقدان دولت متوقف ماند و در سال ۱۳۹۷ نیز، فشار اقتصادی سنگین و افزایش قیمت ارز، به حدی بود که مانع از اجرای این تصمیم شد.(ادامه)
بازگشایی دفتر رسیدگی به شکایات کالا و خدمات تعزیرات در ساری
دفتر سیار رسیدگی به شکایات کالا و خدمات تعزیرات امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در ساری بازگشایی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.