.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ماه ۱۴۰۰ اعلام شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. دستاوردهای جراحی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس/ با صراحت می‌گفتند بودجه را به امید «بایدن و برجام» بسته‌ایم!
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. (ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید» شعار انتخاباتی محمود احمدی نژاد فاش شد
روزنامه اعتماد نوشت: احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید»(ادامه)
کاهش ۲۴ درصدی صید ماهیان استخوانی وپره در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از کاهش ۲۴ درصدی صید پره و کاهش ۳۱ درصد صید کیلکا طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی بهمن ماه، دوشنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. (ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
بعد از آنکه آخرین لایحه بودجه دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، برخی کارشناسان از انجام اصلاحات ساختار بودجه و ارتقا شفافیت و حذف‌ رانت‌های پنهان و پیدای آن توسط دولت ناامید شدند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد. جزئیات دو برابر شدن یارانه نقدی در سال جدید + مبلغ جدید یارانه نقدی
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد.(ادامه)
شمال نیوز ک کل منابع هدفمندی برای پرداخت یارانه به مردم 140 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که مجموع پرداختی به مردم 126.5 هزار میلیارد تومان می‌شود و مابقی آن نیز در اختیار .... مردم سال آینده چقدر یارانه می‌گیرند؟ + جدول
شمال نیوز ک کل منابع هدفمندی برای پرداخت یارانه به مردم 140 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که مجموع پرداختی به مردم 126.5 هزار میلیارد تومان می‌شود و مابقی آن نیز در اختیار ....(ادامه)
اعلام زمان واریز یارانه نقدی دی ماه/ یارانه ۱۰۰ هزار تومانی چه زمانی واریز می‌شود؟
صد و نوزدهمین مرحله یارانه نقدی، فرداشب به حساب ۷۸ میلیون نفر واریز می‌شود. اما جز یارانه ۴۵ هزار تومانی، چه یارانه دیگری در دی ماه واریز می‌شود؟(ادامه)
زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه/ آغاز کسر اقساط وام کرونا
چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ چقدر؟
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
بنزین سه نرخی در راه است؟ +جزئیات جدید
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی وزارت نفت برای عرضه بنزین سه نرخی در جایگاه‌ها خبر داد و گفت: درحال‌حاضر در ۸۰ درصد کارتهای هوشمند خودروهای شخصی سهمیه بنزین یارانه‌ای به حداقل کاهش یافته است.(ادامه)
واریز وام یک میلیون تومانی کرونا برای ۲.۴ میلیون نفر
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ارسال فهرست ۲.۴ میلیون نفر برای دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومان خبر داد.(ادامه)
وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، اما کسی هول نشده است، خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: همه ما ۷ ساله منتظریم کاری انجام بدهید ....(خبر)
(ادامه)
میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده
معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه ۱۴۰۰ فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.(ادامه)
طرح مجلس برای اختصاص یارانه ۱۲۰ هزار تومانی اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح تامین کالاهای اساسی را رفع کردند.(ادامه)


یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99  به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود. زمان واریز یارانه مهر 99
یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه اعلام شد
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه خبر داد.(ادامه)
یارانه نقدی مهر ماه، فردا واریز می‌شود
یارانه نقدی مهرماه فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
اشتغال ۲۰۰۰ نفر با طرح پرداخت یارانه دستمزد در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اشتغال ۲ هزار و ۳۹ نفر در استان با اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد خبر داد.(ادامه)
مجلس یازدهم با ارائه طرحی قصد دارد به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه غیرنقدی اعطا کند. یارانه جدید در راه است؟/ جزئیات طرح مجلس برای یارانه غیرنقدی ۶۰ هزار تومانی
مجلس یازدهم با ارائه طرحی قصد دارد به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه غیرنقدی اعطا کند.(ادامه)
شمال نیوز: در مدت گذشته از اصلاح مجدد قیمت بنزین و افزایش آن حدود 25 هزار میلیارد تومان از مابه‌التفاوت ایجاد شده به صورت یارانه به حساب بخشی ... چقدر از درآمد افزایش قیمت بنزین به جیب مردم رفت؟
شمال نیوز: در مدت گذشته از اصلاح مجدد قیمت بنزین و افزایش آن حدود 25 هزار میلیارد تومان از مابه‌التفاوت ایجاد شده به صورت یارانه به حساب بخشی ...(ادامه)
یارانه نقدی امشب واریز می‌شود
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکصد و چهاردهمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ امروز، دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. (ادامه)
مال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس تاکید کرد: بیکاری و تعطیلی صنایع که بخش اعظم صنایع شهر آمل را به این روز کشانده است و اکنون از هزار و 300 واحد صنعتی این شهرستان، حدود 400 واحد صنعتی تعطیل شده  .... حاجی پور : ۴۵ درصد واحدهای صنعتی شهرستان تعطیل شده است/ سفره‌های مردم کوچک شد
مال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس تاکید کرد: بیکاری و تعطیلی صنایع که بخش اعظم صنایع شهر آمل را به این روز کشانده است و اکنون از هزار و 300 واحد صنعتی این شهرستان، حدود 400 واحد صنعتی تعطیل شده ....(ادامه)
شمال نیوز : 
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند..... نمی‌توان نماینده مردم بود و در میان مردم نبود / برای حل مشکلات، عصای دولت هستیم / می توان تا ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی رسید / خدمت به مردم، مصداق مبارزه با آمریکاست / هدف بسته اقتصاد مردمی، بهبود معیشت طبقات محروم است
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه با بیان اینکه هدف بسته اقتصاد مردمی مجلس قشر مستضعف و محروم است، ادامه داد: امروز با تورمی که در جامعه پیش آمده طبقه متوسط کشور نیز با چالش در زندگی خود مواجه شده اند و ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، با چالش بیشتری مواجه شوند.....(ادامه)
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ... حق مسکن نمایندگان مجلس 200 میلیون، کارگران 300 هزار!
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ...(ادامه)
هشتمین مرحله یارانه معیشتی فردا واریز می‌شود
هشتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.792 seconds.