.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ وزارت‌بهداشت به خبری‌درمورد آیت‌الله‌شاهرودی
(ادامه)
مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی+ تصاویر
مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور رییس‌جمهور، رییس مجلس و برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی در مدرسه عالی مطهری برگزار شد. (ادامه)
اداره جلسات مجمع تشخیص توسط آیت‌الله موحدی تا بازگشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی
در دو جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل سفر درمانی رییس مجمع به خارج از کشور، آیت‌الله موحدی کرمانی اداره جلسات را بر عهده داشته است.(ادامه)
عکس/ کدام پزشک بر بالین هاشمی شاهرودی است؟
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستانی در آلمان بستری است و پروفسور سمیعی بر بالین وی حضور دارد.(ادامه)
یوسف نژاد و رضیان اعضای ناظر مجلس در شورای معادن انتخاب شدند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر قوه مقننه در شورای معادن استان‌ها را انتخاب کردند. (ادامه)
دلیل غیبت ‌هاشمی شاهرودی مشخص شد
فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: دروس ایشان چند روزی برای تکمیل دوره درمان تعطیل خواهد بود، عدم حضور ایشان در جلسه مجمع تشخیص نیز به همین دلیل است و به زودی برنامه ها و دروس آیت الله هاشمی شاهرودی از سر گرفته خواهد شد.(ادامه)
عکس/ جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبه 4 آذر به ریاست هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
پایان موقت بست‌نشینی بقایی و یاران
بست نشینان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که موقتا به بست‌نشینی خود در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) پایان دادند. (ادامه)
درخواست بست‌نشینان از رهبر انقلاب
حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله خراسانی در اطلاعیه‌ای از رهبر انقلاب کمک خواستند.(ادامه)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبه ۱۳ آبان به ریاست هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
واکنش‌ها به حلالیت‌طلبی خبرنگار مازندرانی از "مینو خالقی"
«علنی ترین حق الناس بر گردن من، ظلمی بوده که در حق خانم مینو خالقی (کاندیدای منتخب اصفهان در انتخابات مجلس) روا داشتم که از همینجا از ایشان حلالیت می طلبم و امیدوارم که حلالم کنند.»(ادامه)
تصویری از هم‌نشینی احمدی‌نژاد و معاونش در مجمع تشخیص مصلحت
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی صبح امروز شنبه با حضور اعضای مجمع برگزار شد. احمدی نژاد از جایگاه عضو مجمع و پرویز داوودی از جایگاه مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص در این جلسه هم نشین شده بودند.(ادامه)
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار شد + عکس
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
برگزاری اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت
اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برگزار می‌شود.(ادامه)

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردند: این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است، زیرا امریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین ساله آنها در منطقه غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصبانی هستند. نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند/ سخنان ترامپ ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردند: این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است، زیرا امریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین ساله آنها در منطقه غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصبانی هستند.(ادامه)
انتصاب رييس دفتر آيت الله هاشمي شاهرودي
وزیر اسبق دفاع به عنوان رییس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی منصوب شد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تحقق دومین وظیفه‌ی مجمع یعنی «مشورت دادن به رهبری در تعیین سیاست‌های کلی نظام» را نیازمند بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه خواندند و گفتند: سیاست‌های کلی، هندسه‌ی نظام را در مسائل مختلف تعیین می‌کند و بسیار مهم است. دولت و مجلس و همه دستگاه ها باید منطبق با سیاست‌های کلی عمل کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تحقق دومین وظیفه‌ی مجمع یعنی «مشورت دادن به رهبری در تعیین سیاست‌های کلی نظام» را نیازمند بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه خواندند و گفتند: سیاست‌های کلی، هندسه‌ی نظام را در مسائل مختلف تعیین می‌کند و بسیار مهم است.(ادامه)
عکس|ارادت رئیس جدید مجمع تشخیص به رهبر انقلاب
آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی ریاست جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه اعضای مجمع با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.(ادامه)
دفتر آیت‌الله شاهرودی در مازندران افتتاح شد
دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی مرجع عالیقدر جهان تشیع همزمان با روز ولادت امام موسی بن جعفر(ع) در مازندران افتتاح شد. (ادامه)
عکس/ دیدار آیت الله هاشمی شاهرودی با حیدرالعبادی
روز گذشته آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت کشورمان و هیئت همراه با حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق دیدار و گفتگو کردند.(ادامه)
واکنش آیت‌الله موحدی‌کرمانی به انتصاب آیت‌الله شاهرودی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتصاب آیت‌الله شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تدبیری شایسته از سوی مقام معظم رهبری توصیف کرد.جمع با قدرت و توان بیشتری کارهای خود را دنبال کند و بیش از پیش کارآمدتر باشد. (ادامه)
معاون اول احمدی‌نژاد، رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌شود؟
شمال نیوز : اینکه فصل تغییر در مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها بود ترکیبی ثابت داشت فرا رسیده، کاملا طبیعی است. در این میان اما شایعات بسیاری هم هستند که به گوش می‌رسند.(ادامه)
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی مأمور بازگرداندن محمود احمدی‌نژاد به سیاست است؟ /روزهای متفاوت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است.(ادامه)
حفظ محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی گمانه زنی ها را از آخرین حضور او در عرصه سیاسی کشور موجب شده است.


چرا حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تمدید شد؟!/ چهره اصلاح‌طلبی که عضو جدید مجمع شد، کیست؟(خبر)
حفظ محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی گمانه زنی ها را از آخرین حضور او در عرصه سیاسی کشور موجب شده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد با هاشمی‌شاهرودی دیدار کرد
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد با آیت‌الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد. (ادامه)
سامان بخشیدن به مجموعه‌ی سیاست‌های کلّی و بازنگری در عناوین و نیز در فرآیند تعیین و تنظیم آن، سامان بخشیدن به مسأله‌ی نظارت بر اجرای سیاست‌ها، سازوکار لازم برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها، ایجاد انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی ..... رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مشخص شدند/ تعریف پنج وظیفه جدید برای مجمع
سامان بخشیدن به مجموعه‌ی سیاست‌های کلّی و بازنگری در عناوین و نیز در فرآیند تعیین و تنظیم آن، سامان بخشیدن به مسأله‌ی نظارت بر اجرای سیاست‌ها، سازوکار لازم برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها، ایجاد انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیریتی .....(ادامه)
پیام هاشمی شاهرودی به رهبر انقلاب
آیت الله هاشمی شاهرودی طی پیامی از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب برای سپردن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به او، تشکر کرد. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند. آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند.(ادامه)
شمال نیوز، بر اساس شنیده ها احکام جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تا اواسط هفته آینده صادر خواهد شد.

هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص می شود/ قالیباف و رئیسی هم عضو
شمال نیوز، بر اساس شنیده ها احکام جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تا اواسط هفته آینده صادر خواهد شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.