.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی
دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان را تکذیب کرد.(ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند
در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد پاسخ رئیس قوه قضائیه به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه/ از انتقاد‌های دلسوزانه استقبال می‌کنیم (خبر)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند (ادامه)
۱۰ وزیر در راه مجلس/ ۶۲سوال از وزرا در یک هفته
هفته آینده ۲ وزیر در صحن مجلس و ۱۰ وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند؛ البته وزرای ارشاد و علوم هم در صحن و هم در کمیسیون تخصصی مجلس حاضر می شود. (ادامه)
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد...... مومیایی ماهانه 10 جسد در ایران ؛ از چهره های هنری تا سیاسی !
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد......(ادامه)
دلخوری نمایندگان از نامه آیت‌الله شاهرودی؟!
برخی رسانه‌ها و خبرنگاران روز گذشته نامه‌ای به نقل از آیت الله محمود هاشمی شاهروی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان مبنی بر مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی منتشر و اعلام کردند که مجمع این لایحه را رد کرد.(ادامه)
نامه هاشمی شاهرودی به جنتی
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی اعلام شده است.(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی
آیت‌الله هاشمی شاهرودی طبق روال همیشه امروز در بیمارستان تحت شیمی‌درمانی قرار گرفته است.(ادامه)
غیبت احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص +عکس
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص برگزار شد. احمدی نژاد غایب جلسه امروز بود.(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.



چه کسانی بر مسند هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس تکیه زدند+اسامی
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. (ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
عکس‌های جالب از کودکی و خانواده رهبر انقلاب
۲۸ سال پیش در چنین روزهایی، بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رای به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داد. (ادامه)
با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان؛ الگوی عملی برای مسؤولان
مردم و مسؤولان، با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان را الگوی عملی برای مسؤولان و آبروی مازندرانی‌ها در سطح ملی توصیف کردند.(ادامه)
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص/ نگاه خاص حدادعادل (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه (امروز ) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی تشکیل شد.(ادامه)
جلسه مجمع تشخیص در سالن جدید (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه، ۸ اردیبهشت ماه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی تشکیل شد.(ادامه)

ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. از مشکلات مردم مطلعیم اما هیچ مشکل حل‌نشدنی در کشور وجود ندارد / در چند روز آینده در این زمینه‌ها با مردم صحبت خواهم کرد(خبر)
ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. (ادامه)
ابقای رئیسی و آیت‌الله بوشهری در هیئت رئیسه خبرگان
حجت‌الاسلام رئیسی و آیت‌اآیت‌الله حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام رئیسی در سمت کارپردازی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند(ادامه)
آیت‌الله احمد جنتی مجدداً ریاست مجلس خبرگان را عهده‌دار شد.



آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان ماند/نواب اول و دوم هم انتخاب شد(خبر)
آیت‌الله احمد جنتی مجدداً ریاست مجلس خبرگان را عهده‌دار شد. (ادامه)
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود، گفت: متأسفانه گاهی شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که باید پاسخگوی عملکرد ... کنایه‎های «محسن رضایی» به سخنان احمدی‎نژاد در روزی که رؤسای قوا به مجمع نرفتند + تصاویر(خبر)
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود، گفت: متأسفانه گاهی شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که باید پاسخگوی عملکرد ...(ادامه)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
کنایه معنادار مطهری به صدا و سیما
علی مطهری پس از پخش گفت‌وگوی تلویزیونی آیت الله هاشمی شاهرودی از شبکه یک سیما در اینستاگرام خود به این مصاحبه واکنش نشان داد. (ادامه)
مجمع تشخیص مصلحت وظایف سنا را انجام می‌دهد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه گفته می‌شود در کنار مجلس شورای اسلامی هم یک مجلس سنا داشته باشیم، گفت: بحث بازنگری در قانون اساسی مدتی است که مطرح است. امام تیز بینی و بصیرت داشت. مدتی است مطرح است که در بازنگری قانون اساسی کشور ما همانند برخی از کشورهای دو مجلسی، با دو مجلس اداره شود؛ هم اکنون نیز می‌توان گفت که مجمع تشخیص مصلحت نظام مقدار مهمی از وظایف مجلس سنا در نظام‌های دو مجلسی را انجام می‌دهد.(ادامه)
احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت/ جای خالی روسای قوا (عکس)
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهاردهم بهمن ماه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی تشکیل شد. (ادامه)
اعضای شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت انتخاب شدند + اسامی
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیأت عالی نظارت مجمع برای نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام انتخاب شدند. (ادامه)
تصاویر/ جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (30 دی) به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.