.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر اعلام شد
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین  برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است .... سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران هیئت مدیره جدید خود را شناخت
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است ....(ادامه)
حمایت ۱۸۳ نماینده مجلس از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا
شمال نیوز: بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف و مشاغل آزاد آسیب دیده از کرونا صادر و در صحن علنی مجلس قرائت شد.(ادامه)
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند.... دولت می خواهد هر طور شده کود را گران بفروشد !
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند....(ادامه)
دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت تولید روغن نباتی در کشور، بخش خصوصی با همکاری دولت، برای ایجاد تعادل در روند تولید و تأمین نیاز بازار به این کالا اقدام کند.(ادامه)
آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان
از امروز دوشنبه، محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان بحرانی کرونا در کشور آغاز می‌شود.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
۱۷۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی در آمل تشکیل شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از تشکیل ۱۷۵ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد و۷۲۲ میلیون ریال یک ماه گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
افتتاح فروشگاه‌ محصولات هوآوی در استان مازندران
فروشگاه و خدمات پس از فروش شرکت هوآوی در استان مازندران افتتاح شد. (ادامه)
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ...

حمایت اتاق اصناف ایران از گزینه پیشنهادی وزارت صنعت
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ... (ادامه)
عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران حسین مدرس خیابانی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: آشنایی وی با بخش‌های مختلف این حوزه بالاخص جامعه صنفی می‌تواند در حل مشکلات، پیشبرد اهداف و ارتقاء‌ اقتصاد کشور اثرگذار باشد. آشنایی با اصناف امتیاز مثبت وزیر صمت معرفی شده به مجلس است
عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران حسین مدرس خیابانی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: آشنایی وی با بخش‌های مختلف این حوزه بالاخص جامعه صنفی می‌تواند در حل مشکلات، پیشبرد اهداف و ارتقاء‌ اقتصاد کشور اثرگذار باشد.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
شمال نیوز :  مهندس حسن حسینیان ، عضو سازمان نصر استان و اتحادیه صنف رایانه مرکز استان پس از تحمل یک دوره بیماری سخت ، جان به جان آفرین تسلیم کرد .... پیشکسوت حوزه فن آوری اطلاعات استان مازندران دارفانی را وداع گفت
شمال نیوز : مهندس حسن حسینیان ، عضو سازمان نصر استان و اتحادیه صنف رایانه مرکز استان پس از تحمل یک دوره بیماری سخت ، جان به جان آفرین تسلیم کرد ....(ادامه)
بازار آمل شنبه و یکشنبه آینده تعطیل است
رئیس سازمان صمت مازندران گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان آمل و با پیشنهاد اتاق اصناف، بازار این شهر در روزهای شنبه ویکشنبه هفته آینده به صورت داوطلبانه تعطیل می شود.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در حال حاضر جریمه تخلف عدم درج قیمت کالا ۹۶ هزار تومان است. جریمه عدم درج قیمت روی کالا 96 هزار تومان است
شمال نیوز: سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در حال حاضر جریمه تخلف عدم درج قیمت کالا ۹۶ هزار تومان است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : می‌گویند چرا ایران معطل انتخابات آمریکاست در حالیکه ما معطل هیچ چیزی نیستیم / هر لحظه آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد، همان لحظه آماده هستیم؛ ما مشکلی نداریم، آنها میز مذاکره را شکستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارشی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در دو محور وضعیت عملکردی و برنامه ها و تحلیل وضعیت حوزه تخصصی وزارت اقتصاد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارایه کرد. وزیر اقتصاد : در سالجاری باید بودجه غیر نفتی را به معنای واقعی كلمه تجربه كنیم
وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارشی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در دو محور وضعیت عملکردی و برنامه ها و تحلیل وضعیت حوزه تخصصی وزارت اقتصاد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اینجانب که خود به خوبی با  رسانه ، قلم و ارتباطات آشنا هستم و فراز و نشیب های این عرصه را درک کرده ام ، به خوبی می دانم که زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست و.... زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست / مدیران به جایگاه رفیع روابط عمومی واقف گردند / از نگاه درجه چندمی به روابط عمومی ها پرهیز شود
شمال نیوز : اینجانب که خود به خوبی با رسانه ، قلم و ارتباطات آشنا هستم و فراز و نشیب های این عرصه را درک کرده ام ، به خوبی می دانم که زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست و....(ادامه)
حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي سرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت را منصوب یک مازندرانی سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت شد
حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي سرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت را منصوب (ادامه)
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا کلامی را به عنوان سرپرست معاونت معاونت بازرگانی داخلی وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت در کشور ـ اتاق های بازرگانی ایران، خانه های صنعت معدن و تجارت، اتاق های اصناف ایران و اتحادیه های کشور، سازمان های نظام مهندسی معدن ایران - منصوب شد .

.... دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت منصوب شد
شمال نیوز: دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت در کشور ـ اتاق های بازرگانی ایران، خانه های صنعت معدن و تجارت، اتاق های اصناف ایران و اتحادیه های کشور، سازمان های نظام مهندسی معدن ایران - منصوب شد . ....(ادامه)
شمال نیوز :  احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است .... در نشست استاندار و روسای اتاق ها و نمایدگان اصناف مازندران چه گذشت ؟ + مشروح و تصاویر
شمال نیوز : احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است ....(ادامه)
۱۰۰ کارخانه مازندران سال قبل به چرخه تولید بازگشتند
استاندار مازندران گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی سال قبل با کمک و مشارکت بخش‌های مختلف به چرخه تولید بازگشتند.(ادامه)
مازندران در تامین کالاهای اساسی کمبودی ندارد
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و افزایش مصرف برخی اقلام اساسی گفت : با تمهیدات و اقدامات‌انجام شده در استان برای تامین کالاهای اساسی مردم با کمبودی مواجه نخواهند شد .(ادامه)
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت : اصناف و بازاریان استان مازندران بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند . رمدانی: اصناف مازندران در مبارزه با کرونا پیشگام هستند / مشکلات فنی سامانه اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی رفع شود / دغدغه های کرونایی ، افتصادی اصناف مورد توجه قرار گیرد / پذیرش مسئولیت سلامت کارکنان از سوی واحدهای صنفی غیرقابل قبول است
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت : اصناف و بازاریان استان مازندران بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند .(ادامه)
نامه سرگشاده جمعی از فعالین کارگری گیلان به رهبر انقلاب
جمعی از فعالین جامعه کارگری طی نامه ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب خواستار افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شدند(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران از راه اندازی سامانه « سلامت یار » در استان مازندران خبر داد .
« سامانه سلامت یار» برای نخستین بار در کشور در مازندران راه اندازی شد
شمال نیوز: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران از راه اندازی سامانه « سلامت یار » در استان مازندران خبر داد . (ادامه)
شمال نیوز: نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در پیامی عید نوروز سال ۱۳۹۹ را  تبریک گفت.

پيام تبريک نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور به مناسبت سال نو
شمال نیوز: نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در پیامی عید نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت. (ادامه)
تعزیرات مازندران ۴۰ هزار ماسک و دستکش احتکاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت که ۴۰ هزار ماسک و دستکش کشف شده از محتکران کالاهای بهداشتی در استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.