.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخطار به ۴۲۶ واحد صنفی در مازندران
۴۲۶ واحد صنفی مازندران به دلیل رعایت نکردن برخی قوانین نظام صنفی تذکر دریافت کردند.(ادامه)
۷۲ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی مازندران از پلمب ۷۲ واحد صنفی متخلف و کشف هزار و ۵۱۳ ثوب البسه نامتعارف در استان خبر داد.(ادامه)
پلمب در انتظار واحد‌های صنفی متخلف
واحد‌های صنفی در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد. رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب شد
شمال نیوز: با حکم رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم، سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد.(ادامه)
پلمب ۲۹۶ واحد صنفی در مازندران
۲۹۶ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین نظام صنفی در مازندران پلمب شدند.(ادامه)
اجباری بودن استاندارد ملی برای ترازو‌های متحرک
استاندارد ملی برای ترازو‌های متحرک واحد‌های صنفی اجباری است.(ادامه)
مینو محرز: واریانت دلتا مانند برق سرایت می‌کند
درمورد ویروس دلتا انواع واکسن‌ها بر آن اثر کامل ندارد و امار نشان می‌دهد واکسن‌های MRNA ها حدود ۶۰ درصد در مقابل این ویروس اثر دارد (ادامه)
تشکیل ۶۶ پرونده تخلف در بخش اصناف مازندران
بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران روز گذشته برای ۶۶ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل دادند.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. بازار تعطیل است اما بانک‌ها چک‌هایشان را نقد می‌کنند
شمال نیوز : اگرچه ستاد ملی کرونا با آغازهر موج کرونا دستور تعطیلی برخی صنوف را صادر می کند اما اصناف معتقدند که اینگونه تعطیلات نه تنها اثربخشی خاصی ندارد بلکه منجر به فشار اقتصادی به دارندگان واحدهای صنفی تعطیل می شود. (ادامه)
طبق طرح جدید نمایندگان مجلس، بانک مرکزی به عنوان مرجع تنظیم مقررات مبادلات رمزارزها در داخل کشور شناخته شده و استفاده از رمزارزها، غیر از رمزارز ملی، به عنوان ابزار پرداخت در داخل کشور یا برای راه‌اندازی و اداره شبکه پرداخت داخلی ممنوع خواهد بود. همه رمزارزها ممنوع فقط رمز ارز ملی / وزارت صنعت به عنوان مسئول صدور مجوز مزارع استخراج رمزارز‌ها
طبق طرح جدید نمایندگان مجلس، بانک مرکزی به عنوان مرجع تنظیم مقررات مبادلات رمزارزها در داخل کشور شناخته شده و استفاده از رمزارزها، غیر از رمزارز ملی، به عنوان ابزار پرداخت در داخل کشور یا برای راه‌اندازی و اداره شبکه پرداخت داخلی ممنوع خواهد بود.(ادامه)
پلمب ۴ واحد صنفی در ساری
۴ واحد صنفی دیروز در شهرستان ساری پلمب شدند.(ادامه)
طرح های جدید در مجلس: ممنوعیت مذاکره مقامات ایرانی با آمریکایی‌ها / تشکیل سازمان طب اسلامی / ایجاد وزرای منطقه ای / الزام وزارت ارشاد به تولید آثار «ضداستکباری»
۲۶ طرح و ۳ لایحه از جمله طرح ممنوعیت مذاکره مسوولان ایرانی با آمریکایی‌ها در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس اعلام وصول شد. (ادامه)
حضور قابل قبول مردم مازندران در پای صندوق‌های رای/ توضیحاتی درباره تاخیر و مشکل اخذ رای در برخی شعبات
استاندار مازندران گفت: با توجه به شرایط فرآیند انتخابات باتوجه به تعرفه‌های استفاده شده در استان تا این لحظه آمار قابل قبولی است باید صبر کنیم در ساعت‌های باقی‌مانده به چه صورت خواهد بود.(ادامه)
مکلف بودن واحد‌های صنفی به صدور فاکتور
تمامی واحد‌های صنفی مکلف به صدور فاکتور برای مشتری هستند.(ادامه)
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد . « رمدانی » با اصناف شمال آمد / تولد تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد .(ادامه)
ابلاغیه وزارت بهداشت درباره داروهای کرونا
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن ابلاغ ممنوعیت تجویز داروهای خارج از راهنمای ابلاغی بر نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات تاکید کرد.(ادامه)
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است. به داد پیازکاران برسید
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است.(ادامه)
مهمان‌پرست: نسبت سیاسی با احمدی‌نژاد ندارم
داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برنامه‌محوری داوطلبان ریاست‌جمهوری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، گفت: پس از انتخابات هیجان‌ها تمام می‌شود و کسی که انتخاب شده کار و رویه دیگری و حتی برعکس شعارهای خود را در پیش می‌گیرد.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)
بازرسی از ۸۸۶۲ واحد صنفی مازندران در نوروز
بازرسان سازمان صمت مازندران از ۸۸۶۲ واحد صنفی از ابتدای امسال تا نهم فروردین ماه بازرسی کرده اند.(ادامه)
بازرسی نوروزی از ۵۳۹۲ واحد صنفی مازندران
بازرسان صنعت و معدن از اول تا ششم فروردین امسال از ۵۳۹۲ واحد صنفی مازندران بازرسی کردند.(ادامه)
پلمب نوروزی ۱۹ واحد صنفی در مازندران
۱۹ واحد صنفی متخلف مازندران در دو روز نخست امسال پلمب شدند.(ادامه)
تشکیل ۴۲ پرونده تخلف صنفی در آخرین روز سال ۱۳۹۹
بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برای ۴۲ واحد صنفی متخلف در ۳۰ اسفند ۹۹ تشکیل پرونده دادند.(ادامه)
وزیر بهداشت: واکسن را سیاسی نکنید
وزیر بهداشت با ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، از خیز ملایم موارد سرپایی کووید۱۹ در برخی استان‌ها و از جمله تهران خبر داد. (ادامه)
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است. پیشنهاد باهنر برای اداره کشور با دو مجلس
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است.(ادامه)
نقره داغ ۴۰ واحد صنفی در مازندران
۴۰ واحد صنفی مازندران به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.(ادامه)
تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس
رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است .... دولت حمایت از اصناف آسیب دیده دوران کرونا را افزایش دهد
شمال نیوز : زارعی با اشاره به ظرفیت بالای اصناف مازندران در راه اندازی بازارهای تخصصی افزود: دفاع از حقوق بازاریان و اصناف فعال در تأمین مایحتاج عمومی مردم رسالت بزرگ دولت است ....(ادامه)
حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده کرونایی افزایش یابد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار افزایش حمایت های دولتی از اصناف آسیب دیده براثر شیوع کرونا شد و گفت: دفاع از حقوق بازاریان رسالت بزرگ دولت است.(ادامه)
ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.