.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمریکا به همه کشتی‌های تجاری در حال عبور از اقیانوس هند و در دریای سرخ هشدار احتیاط بیشتر داده است. هشدار آمریکا به کشتی‌ها در دریای سرخ
آمریکا به همه کشتی‌های تجاری در حال عبور از اقیانوس هند و در دریای سرخ هشدار احتیاط بیشتر داده است.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
بر اثر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مشاغل زیادی در این رژیم دچار ضرر شده‌اند که تاکنون کابینه صهیونیستی نتوانسته به آن‌ها غرامت پرداخت کند. بیش از ۴۰ هزار شرکت صهیونیستی درخواست غرامت کردند
بر اثر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مشاغل زیادی در این رژیم دچار ضرر شده‌اند که تاکنون کابینه صهیونیستی نتوانسته به آن‌ها غرامت پرداخت کند.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.» صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!(يادداشت)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند / به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده اند، زیرا از ابتدا گفتند که هدف نابودی حماس است (خبر)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد. نقره داغ شدن قصاب سابقه دار متخلف در قائمشهر
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد. سی‌ان‌ان: هیچ تونلی زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد.(ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد. جسد خواهر ترامپ در آپارتمانش پیدا شد
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....(خبر)
(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات. چرا هیچ نماینده ای نسبت به رفتار تحقیرآمیز همکارش موضع نمی گیرد؟!
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود.

پیشرو معادن بهانه است ؛ البرز مرکزی نشانه‌ است !
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود. (ادامه)
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: فردی که به بهانه جذب پرستار، ۵۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری با حکم مقام قضایی روانه زندان شد. فردی که ۵۰ زن را در تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود، زندانی شد
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: فردی که به بهانه جذب پرستار، ۵۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.(ادامه)
دست‌های آلوده به خون میکی‌موس!
(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود. بیماری‌هایی که حیوانات خانگی می‌توانند به انسان منتقل کنند
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود.(ادامه)
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد. یکی از کارکنان مترو جان یک مسافر را نجات داد
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود. ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.(ادامه)
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود. نگرانی از تهدید ایران و حزب‌الله عامل تعلل اسرائیل در حمله زمینی به غزه
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود.(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
آمریکا و غرب نقش مؤثر ایران در تحولات مقاومت فلسطین را می‌شناسند اما با انکار این نقش سعی می‌کنند ایران را از نقش‌آفرینی مستقیم منصرف کنند. تقلای غرب برای منصرف کردن ایران از نقش‌آفرینی مؤثرتر در جنگ غزه
آمریکا و غرب نقش مؤثر ایران در تحولات مقاومت فلسطین را می‌شناسند اما با انکار این نقش سعی می‌کنند ایران را از نقش‌آفرینی مستقیم منصرف کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.