.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست. حزب‌الله: ادعای روزنامه «فیگارو» درباره عملیات طوفان الاقصی کذب محض است
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست.(ادامه)
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است. اعجاز علمی قرآن درباره حیات فرازمینی
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است.(ادامه)
عقیل امامی حماسه نهم دی ؛ بی بدیل و فتنه سوز (يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود.

همایش انتخاباتی «حماسه حضور» در ساری برگزار می شود
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود. (ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مادامیکه میانکاله و مسایل مهمی مانند تغییر و تبدیل عرصه های بکر کشاورزی و دیگر موارد لاینحل استانی درمازندران جای خود رابه رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق در نگاه متولیان توسعه کالبدی در عرصه حکمرانی این دیار بدهد، نه تنها هیچ گره ای از انبوه مشکلات و تنگناهای آن باز نخواهد شد .... با رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق متولیان استان گره ای از مشکلات مازندران باز نخواهد شد
شمال نیوز : مادامیکه میانکاله و مسایل مهمی مانند تغییر و تبدیل عرصه های بکر کشاورزی و دیگر موارد لاینحل استانی درمازندران جای خود رابه رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق در نگاه متولیان توسعه کالبدی در عرصه حکمرانی این دیار بدهد، نه تنها هیچ گره ای از انبوه مشکلات و تنگناهای آن باز نخواهد شد ....(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز:

برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند. پشت پرده نزدیک‌شدن برخی گروه‌ها به احمدی‌نژاد
شمال نیوز: برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند.(ادامه)
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید. حمله به کاروان اسکورت بایدن +عکس
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید.(ادامه)
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد. اثرات حاد کتامین، علت مرگ بازیگر سریال «فرندز»
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد. مواظب این موجود نامرئی در خانه باشید!
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد.(ادامه)
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود. طرز تهیه آش آذری یا آش انار؛ غذای شب یلدا
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند. اردوکشی دریایی ۴۰ کشور برای مقابله با عملیات یمن در دریای سرخ
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند.(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت. پوستر جنجالی زنان سپاهان اصلاح شد +عکس
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت.(ادامه)
محققان دریافتند افرادی که احساس شادی بیشتری دارند، ضریب هوشی بالاتری دارند. احساسی که نشانه هوش بالاست
محققان دریافتند افرادی که احساس شادی بیشتری دارند، ضریب هوشی بالاتری دارند.(ادامه)
شمال نیوز : مسابقه فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 15:50 جمعه (10 آذر) در سالن پُر از تماشاگر شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و تیم بانک شهر نایب قهرمان دوره پیش این بار به مقام قهرمانی رسید. رقابت دو تیم با نتیجه تساوی 5 - 5 خاتمه یافت اما بانک شهر به دلیل امتیاز فنی بیشتر (20-18) برنده شد. بانک شهر با مساوی قهرمان لیگ کشتی آزاد شد! + اعتراض هوتن به ناداوری ها
شمال نیوز : مسابقه فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 15:50 جمعه (10 آذر) در سالن پُر از تماشاگر شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و تیم بانک شهر نایب قهرمان دوره پیش این بار به مقام قهرمانی رسید. رقابت دو تیم با نتیجه تساوی 5 - 5 خاتمه یافت اما بانک شهر به دلیل امتیاز فنی بیشتر (20-18) برنده شد.(ادامه)
پیشرفت‌های امروز کشور نتیجه مقاومت مردم است/ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم/ دست از تلاش برای توسعه کشور بر نمی‌داریم/ سوال این است؛ آیا این پروژه‌ها نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد؟!....(خبر)
(ادامه)
رضا معینی- گوینده و مجری پیشکسوت پس از دو سال بیماری امروز- دهم آذرماه درگذشت. رضا معینی گوینده ومجری قدیمی درگذشت
رضا معینی- گوینده و مجری پیشکسوت پس از دو سال بیماری امروز- دهم آذرماه درگذشت.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع آگاه می‌گوید رژیم صهیونیستی در پی آن است که مجددا آتش‌بس را تمدید کند. الجزیره از تقلای تل‌آویو برای تمدید آتش‌بس خبر داد
خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع آگاه می‌گوید رژیم صهیونیستی در پی آن است که مجددا آتش‌بس را تمدید کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.