.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد. صعود نساجی مازندران به یک چهارم نهایی با حذف آلومینیوم اراک
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی صعود کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند. روایت سوم از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
مستندنگاران شیرازی، جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را با حضور متهم ردیف اول روایت کردند.(ادامه)
کاهش ذخیره خون در مازندران سبب شد مدیر کل انتقال خون استان شماره تلفن همراه خود را برای اعزام گروه‌های سیار خونگیری اعلام کند. اقدام جالب مدیر کل انتقال خون مازندران
کاهش ذخیره خون در مازندران سبب شد مدیر کل انتقال خون استان شماره تلفن همراه خود را برای اعزام گروه‌های سیار خونگیری اعلام کند.(ادامه)
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در ساری
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است. پشت پرده قیمت‌های میلیاردی چرخ خیاطی‌های قدیمی!
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری زندانی فراری با ۱۵ فقره سرقت از منازل مسکونی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری زندانی فراری در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری زندانی فراری با ۱۵ فقره سرقت از منازل مسکونی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است. این سبزی درمان قند خون و ۹۹ درد است!
بر اساس آموزه‌های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه‌چندان دور جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد دانسته شده است.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور گفت که دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی به زودی ابلاغ می‌شود. دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی به زودی ابلاغ می‌شود
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور گفت که دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی به زودی ابلاغ می‌شود.(ادامه)
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود.

ابلاغ دستو رالعمل برگزاری «تجمعات قانونی»+ جزئیات
مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستور العمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاهها ابلاغ می‌ شود. (ادامه)
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد. ملوان با برتری برابر نساجی فاتح دربی شمال کشور شد
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد.(ادامه)
مدیر کل انتقال خون مازندران گفت: ذخایر خونی در مازندران فقط برای ۳ روز کفایت می‌کند. بانک خون مازندران در وضعیت قرمز
مدیر کل انتقال خون مازندران گفت: ذخایر خونی در مازندران فقط برای ۳ روز کفایت می‌کند.(ادامه)
برگزاری سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری
سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری برگزار شد.(ادامه)
احمد عبدالله زاده با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست. احمد عبدالله‌زاده در نساجی مازندران
احمد عبدالله زاده با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست.(ادامه)

دکتر عبدالله سعیدی تب تند شهردار شدن !(يادداشت)
دکتر عبدالله سعیدی(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
با حکم قضایی شهردار یک کلانشهر تعلیق شد
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد. دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که از سال ۹۹ تاکنون فراری بوده است. دستگیری کلاهبردار متواری از سال ۹۹
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که از سال ۹۹ تاکنون فراری بوده است.(ادامه)
شخصی که با ترفند دعانویسی و رمالی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، در سوادکوه دستگیر شد. کلاهبرداری در پوشش دعانویسی و رمالی در سوادکوه
شخصی که با ترفند دعانویسی و رمالی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، در سوادکوه دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان نرخ مرکبات و کیوی گفت: قیمت دستوری تعیین شده به بازار مرکبات و باغداران صدمه زده است.

اعلام نرخ مرکبات در مازندران/ قیمت گذاری دستوری لطمه زد
شمال نیوز: رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان نرخ مرکبات و کیوی گفت: قیمت دستوری تعیین شده به بازار مرکبات و باغداران صدمه زده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.