.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند. جزئیات سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند. جزئیات سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد. صهیونیست‌ها خطا کنند، پشیمان می‌شوند/ نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه و لبنان سازنده است
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد دستگیری اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری
پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد(ادامه)
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: باتوجه به فصل کشاورزی و همچنین سیر و سفرها ذخایر خون در استان کاهش یافته است. کاهش ذخایر خونی در مازندران
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: باتوجه به فصل کشاورزی و همچنین سیر و سفرها ذخایر خون در استان کاهش یافته است.(ادامه)
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری برای انتقال به کشور همسایه !
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد. دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه  استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نور و محمودآباد در انتخابات مجلس دوازدهم / دومین دوره رقابت ها بدون احمد ناطق
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
اسامی دقیق فقط شهدای بنی هاشم در ماجرای کربلا
(ادامه)
اقامه نماز ظهر عاشورایی در سراسر مازندران+ تصاویر
مردم مازندران به رسم هر ساله نماز ظهر عاشورا را پرشورتر از هر سال دیگری در اماکن مذهبی و امامزادگان استان برپا کردند.(ادامه)

این روزها ورزشکاران به عزاداری در هیئت های مختلف می‌پردازند. عکس| عزاداری کاپیتان استقلال با مداح معروف
این روزها ورزشکاران به عزاداری در هیئت های مختلف می‌پردازند.(ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک زن که اقدام به سرقت طلاجات کودکان می‌کرد، خبر داد. سارق طلاجات کودکان در ساری دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک زن که اقدام به سرقت طلاجات کودکان می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
قاضی عبدالله یونسی داغدار شد
(ادامه)
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد.

پشت پرده تخریب سیداحمد خمینی به روایت روزنامه دولت
چندی پیش محمدعلی انصاری از اعضای قدیمی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه ای تلویزیونی روایت نسبتاً مفصلی از جریان عزل آیت‌الله منتظری مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌هایش به نقش برخی اعضای بیت وی در ایجاد انحراف در برابر امام (ره) اشاره کرد. (ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند. تروریست‌های کومله چرا به جان هم افتادند؟
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در انتخابات مجلس دوازدهم
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به ایجاد سامانه‌ای در ارتباط با رسیدگی به مسائل و مشکلات اتباع خارجی مقیم ایران گفت: برای رسیدگی بهتر به امور عزیزان مهاجر لایحه ای نیز در دست تهیه است. اظهارات وزیر کشور درباره اتباع افغانی مقیم ایران
وزیر کشور با اشاره به ایجاد سامانه‌ای در ارتباط با رسیدگی به مسائل و مشکلات اتباع خارجی مقیم ایران گفت: برای رسیدگی بهتر به امور عزیزان مهاجر لایحه ای نیز در دست تهیه است.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
قدیمی ترین سنگ مرقد امام رضا (ع) +عکس
این سنگ ساخته شده از سنگ مرمر سفید در سال پانصد و شانزده قمری توسط عبدالله بن احمد قره شامل یک متن محرابی در وسط و دو کتیبه در حاشیه به خط کوفی می باشد.(ادامه)
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد. اردوغان دوباره رئیس‌جمهور شد
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.